SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Tja, maar als je 8 fransen hebt beschouw ik de rest wel als VDM'tjes.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:27 schreef Tim86 het volgende:
Als je er 3 hebt telt het toch niet meer als een vdm
Waar ?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:31 schreef Thorb het volgende:
Laatst zag ik een post voorbij komen dat teams die geen hybrids zijn voor domme mensen zijn en nu gaan we zeiken omdat iemand niet 11 Fransen heeft
Wie zei dat dan? Dat slaat nergens op, ik vind het wel leuk om hybrids te bedenken maar ook met maar 1 league kun je nog wel origineel zijnquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:31 schreef Thorb het volgende:
Laatst zag ik een post voorbij komen dat teams die geen hybrids zijn voor domme mensen zijn
Ooh dacht dat je het over het EA forum hadquote:
Ik weet het niet exact meer dus misschien heb ik het verkeerd begrepen kan het in ieder geval niet zo snel vinden dus laat ik maar niets zeggen!quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie zei dat dan? Dat slaat nergens op, ik vind het wel leuk om hybrids te bedenken maar ook met maar 1 league kun je nog wel origineel zijn
Heb precies hetzelfde gehad 2 dagen geledenquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:38 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren trouwens 2x van de server gekicked na een overwinning
Ik was het in ieder geval nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet het niet exact meer dus misschien heb ik het verkeerd begrepen kan het in ieder geval niet zo snel vinden dus laat ik maar niets zeggen!
Ik heb ook een half jaar lopen klagen over 3-5-2, tot ik er zelf mee ging spelenquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was het in ieder geval niet
Op het EA forum wordt er heel veel geklaagd, zelfs over mensen die 3-5-2 en 4-1-2-1-2 spelen.
Euro 2012 eerste wedstrijdquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:42 schreef BDIL het volgende:
Wanneer kreeg Mandzukic een MOTM kaart?
ikke maar ik wil goudvgoudquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:43 schreef KrAlex het volgende:
Wie van de PS3'ers wilt tegen mijn unbeaten silver team
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee, Ik ben een beetje klaar met Fifa. Denk dat ik mijn laatste potjes wel gespeeld heb. Fifa 13 ga ik ook niet halen.
Als de tegenstander 3-5-2 speelt en het loopt niet schakel ik over naar 4-3-3 en dan gaat het meestal wel goed. Maar tegen echt verdedigende CDMs, backs en LM/RMs is het inderdaad moeilijk om te scoren.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ook een half jaar lopen klagen over 3-5-2, tot ik er zelf mee ging spelen
Probleem is alleen dat voor mijn gevoel 9 op de 10 mensen hem veel te verdedigend indelen, met veredelde backs op de flanken, mega verdedigende CDM's die nooit opkomen etc..dan is het gewoon bijna 7 atb en kom je er echt niet doorheen. 3-5-2 vs 3-5-2 is vaak ook redelijk saai.
Toen we hier allemaal Psychedelicate aan het afkraken waren met zijn 352liefde.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ook een half jaar lopen klagen over 3-5-2, tot ik er zelf mee ging spelen
Probleem is alleen dat voor mijn gevoel 9 op de 10 mensen hem veel te verdedigend indelen, met veredelde backs op de flanken, mega verdedigende CDM's die nooit opkomen etc..dan is het gewoon bijna 7 atb en kom je er echt niet doorheen. 3-5-2 vs 3-5-2 is vaak ook redelijk saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |