quote:
Gezellig dronken geworden, gedanst en lopen schreeuwen naar random mensen. We waren echt erg met zijn drieën. M'n vriendin speelde de hele tijd politieagent.quote:
knetterquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hier moet ik gepost hebben
picsquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Alweer deel 100!!
Ik moet me echt eens aan gaan kleden, maar ik ben zooo lui!
Gedouched en aangekleed op de bank.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Alweer deel 100!!
Ik moet me echt eens aan gaan kleden, maar ik ben zooo lui!
quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Gezellig dronken geworden, gedanst en lopen schreeuwen naar random mensen. We waren echt erg met zijn drieën. M'n vriendin speelde de hele tijd politieagent.
"HEY, JIJ DAAR. NIET SMSEN ONDER HET FIETSEN, DAT IS LEVENSGEVAARLIJK!!!!"
"JE HEBT JE LICHT NIET AAN, JONGUH"
Ik lag helemaal dubbel.
Piles wil niet meer zo geloof ik, die van KSC is al maanden stoekquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:06 schreef Moeraskat het volgende:
jeuj mijlpaal
waarom hebben we geen piles statistieken nog
stomquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Piles wil niet meer zo geloof ik, die van KSC is al maanden stoek
ben jij mijn vriendinquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:13 schreef Mistress_X het volgende:
pffff, ik ben moe, té veel gewerkt de afgelopen week. Ik ben net wakker
Dat zal mijn vriend best wel leuk vinden jaquote:
Nou das niet zo boeiend als je zou denken hoor, Aankleden betekent hier, Joggingbroek en shirt vervangen voor andere kleding! Ik moet s'ochtends wel iets aantrekken, want de honden moeten er dan uitquote:
huh?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat zal mijn vriend best wel leuk vinden ja
Maar hij komt hier niet, dit zit altijd in defensie fora
GOED IDEE !quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:18 schreef Mistress_X het volgende:
Mijn vriend is nu al de barbeque voor vanavond aan het prepareren
Ohhquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
huh?
nee ik bedoelde, omdat zij ook net wakker is, en omdat zij ook moe is
maar je bent ook lief hurquote:
Goeie morgen danquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:13 schreef Mistress_X het volgende:
pffff, ik ben moe, té veel gewerkt de afgelopen week. Ik ben net wakker
fokstats wel hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:06 schreef Moeraskat het volgende:
jeuj mijlpaal
waarom hebben we geen piles statistieken nog
hij kan nogal een zaag spannen zekerquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:23 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dank je![]()
Nu ben ik even niet lief tov. mijn vriend, die zit te zeuren
die doet hetzelfde als pilesquote:
Hey jij zit in een relatie, met voordelen komen ook nadelen heaquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:27 schreef Mistress_X het volgende:
Goedemiddag ja![]()
Vriend zeurt aan m'n kop
quote:
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 07-09-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 186 Vinniiee
02 121 Knetterkrankjorum
03 115 kingtoppie
04 082 Tamashii
05 075 Fera
06 074 JJH
07 054 Samzz
08 053 LovelyLady
09 033 Moeraskat
10 029 Cryothic
11 027 Grijsbaard
12 026 HelenOfTroy
13 022 Nixx-
14 019 GSbrder
15 013 Royco1
16 011 goldfinger1963
16 011 gewoonmezelf87
16 011 DevilsWhore
16 011 Kaneelstokje
20 007 -_Guitarist_-
21 004 sararaats
22 001 ZeeuwsMeisjex
22 001 Braamyo
22 001 Jofunu-kun
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Hij moet nu echt zijn kop dicht gaan houden anders gooi ik ik een ei naar hem.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hey jij zit in een relatie, met voordelen komen ook nadelen hea
Schat... als ik drie eieren op je hoofd mag kapot tikken krijg je 10,- euro van mequote:Op zaterdag 8 september 2012 13:30 schreef Mistress_X het volgende:
Hij moet nu echt zijn kop dicht gaan houden anders gooi ik ik een ei naar hem.
een hard gekookt ei?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:30 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij moet nu echt zijn kop dicht gaan houden anders gooi ik ik een ei naar hem.
Ja, doei!!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Schat... als ik drie eieren op je hoofd mag kapot tikken krijg je 10,- euro van me
quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:33 schreef Braamyo het volgende:
Lui, fijne middag verder, ik ben er weer weg van
Enne... de truuk is om 2 eieren kapot te slaan. Dan kost het je geen 10,- eurotjes
Komt door de cookieswetgeving.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Piles wil niet meer zo geloof ik, die van KSC is al maanden stoek
Muziek?quote:
Eigenlijk niet...quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:49 schreef Mistress_X het volgende:
kan ik een huurmoordenaar inhuren hier?![]()
Vriend heeft dit nu luid in de tuin opgezet![]()
Metal?quote:
Wat voor soort?quote:
Frambozen, jwz.quote:
Frambeauzenquote:
Vind het moeilijk te plaatsen, het heeft wat weg van metalcore, melodic death.quote:
Hmm, dat zegt me weinig. Death metal met n melodietje erin?quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind het moeilijk te plaatsen, het heeft wat weg van metalcore, melodic death.
En toch verslind je ze.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
Frampies zijn mijn helden ik
Hou van ze![]()
Jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmm, dat zegt me weinig. Death metal met n melodietje erin?
Hquote:
Ik eet ze met liefdequote:
Niet echt mijn ding.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jalomp, bruut, hard, snel maar met een duidelijke melodie
Yeahquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding.Ook met veel grunten en screamen?
Vreselijk.quote:
Ghehehe, ik kan het wel waarderenquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Vreselijk.Een beetje grunten gaat nog wel, maar op een gegeven moment doet t pijn aan mn oren.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Over eten met liefde gesproken....
Ieder zn ding ofcourse.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehe, ik kan het wel waarderen
Wanneer?quote:
quote:
Maar anders ... ?quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat het van jouw kant eigenlijk niet gaat lukken ivm huis + vriend enzo....
Ah, hmm, kom maar op, ik oefen wel wat trucjes op je.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar anders ... ?
Ik denk dat t zeker wel kan, maar dat terzijde.
Trucjes?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, hmm, kom maar op, ik oefen wel wat trucjes op je.
Dat moet ik echt meegemaakt hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Acrobatische toestanden, je weet wel.
Ik doe mijn best*quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat moet ik echt meegemaakt hebben.
Dat ziet u helemaal goed.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:11 schreef Braamyo het volgende:
@JJH, ik zie dat er iemand een bezoekje heeft gebracht aan het Arsenaal
Mhua.... ik weet niet echt of je Lamb of God kunt omschrijven als melodic death metal. Persoonlijk zou ik het gewoon als Death metal omschrijven. Wel ben ik het met je eens dat hun nummers gekenmerkt zijn door duidelijk rifjes. Dus dat zou je wellicht als een melodie aan kunnen zien, denk ik ?quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vind het moeilijk te plaatsen, het heeft wat weg van metalcore, melodic death.
Jij bent een Vlissingernaar?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ben vanmorgen nog lans het standbeeld (hard)gelopen dat op je foto zichtbaar is.
Ben ik donderdag geweest, maar dan loop je een aardig rondje.quote:
Sommige mensen moeten wat geduld kweken en anderen horen niet eens op de weg thuis.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:07 schreef kingtoppie het volgende:
Ik werd vandaag wel echt gek van de mede weggebruikers...
Een halve tamme kan nog geen 20 seconden wachten...
Wat zeg ik? 5 seconden, ''ja daar staat een parkeervak'' Ja ik moet verdomme aanbellen en een pakketje in de handen van iemand drukken dan ben ik wegEn hij reed niet achter me oid dus in eerste opzicht stond ik niemand in de weg, maar die jan lul die moet weer zeuren om 5 seconden..
Dus dat was een pestvent.
B.... Als er autos geparkeerd staan aan de kant van de weg zogezegd.. Moet de weggebruiker die aan de kant van de geparkeerde auto's rijdt... Wachten met doorrijden totdat de tegenligger voorbij die auto's is gereden...
Die halve tamme denkt ''ah dat past wel'' oid...
Nou ik rij gewoon door, reed al redelijk dicht langs de kant...
Wat doet die lul? Die rijdt gewoon door zonder ruimte te makenDe spiegels gingen 3 cm langs elkaar oid.
Toen nog een halve tamme die dacht ''hey stopbord, dan heb ik voorrang''..
Mhua, rondje van een 15 clicks of iets dergelijks... niet echt heel interresant hoor.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:23 schreef JJH het volgende:
Ben ik donderdag geweest, maar dan loop je een aardig rondje.
Rondvaart met de Lady Madeleine gemaakt.
Strand + ijs = Winquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ooh wat is het toch heerlijk weer! Samen over het strandje van nesselande banjeren en dan lekker een ijsje halen!
Rondje over het veerse meer. Als je van het station naar de binnenstad loopt zie je haar aan de rechterkant liggen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Mhua, rondje van een 15 clicks of iets dergelijks... niet echt heel interresant hoor.
Lady madeleine is een boot? ken ik ff niet
die komen ze vanzelf wel aan de bar vragenquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:48 schreef Braamyo het volgende:
Smakelijk danEn zet er een biertje naast om eventuele binnenmondse brandjes te blussen
vinniequote:Op zaterdag 8 september 2012 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
Goedemiddag![]()
Wat een heerlijk weertje
Na een hele weekquote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vinnie
idd![]()
jammer dat ik vanavond moet werken![]()
maar morgen wordt het nog beter
Kun je morgen weer bbqen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vinnie
idd![]()
jammer dat ik vanavond moet werken![]()
maar morgen wordt het nog beter
dat was wel het planquote:
Als ze dat eens wistenquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
enig idee waardoor het kwam?
Aaaaaaaahhhhhhhhh!!!!!!quote:
dus het kan weer ineens terug komenquote:
quote:
normaal welquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
Als je tijdens het zitten je rug hoor en voelt knakken, dan is er wel iets mis he
Ja altijdquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus het kan weer ineens terug komen
quote:
Proostquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
die komen ze vanzelf wel aan de bar vragen
neuhquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:00 schreef Cryothic het volgende:
Hier nog wat spannends gebeurt vandaag?
Voor zover ik meegekregen heb niet...quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:00 schreef Cryothic het volgende:
nog nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:00 schreef Cryothic het volgende:
Liever bdsmquote:
Iemand vinden om die mee te kijkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:46 schreef Moeraskat het volgende:
Wat zal ik vanavond doenheb dvd box 'van god los' gekocht.
Oké goed planquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Iemand vinden om die mee te kijken
Dankjewel user die ik niet kenquote:
Nah, ik ga (weer) hardlopen.quote:
Ik ben nu weer ff overgeschakeld naar marco borsatoquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:01 schreef Moeraskat het volgende:
Adele, vond ik eerst goed en nu kan ik er niet meer uitstaan
vanavond big partyquote:
Je lijkt me wel tofquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nah, ik ga (weer) hardlopen.
En op jou 2e reactie, graag gedaanEn je leert me vast wel kennen, ik stond ooit bij de lijst met regulars in de OP.
Tjuus
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben nu weer ff overgeschakeld naar marco borsatodat kan ik heerlijk meebléren!
Allemaal, ik heb al zn cd's, ben dan ook al fan sinds dromen zijn bedrog "@ speelt random af op de laptop!quote:
Zal vast gbeter zijn dan wat mijn vriend nu luid afspeelt in de tuinspeakers, Frans Duijtsquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Allemaal, ik heb al zn cd's, ben dan ook al fan sinds dromen zijn bedrog "@ speelt random af op de laptop!
krijg wel af en toe een rare blik van mn vent, Zou hij iets aan te merken hebben op mn zangkwaliteiten?
Onzin. Sommige mannen zien er beter uit met een baard.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zeg tegen meisje: ''Je vindt het toch niet erg als ik mijn baard laat staan?''
Meisje: ''als ik haar op mn gezicht heb zou je ook zeuren!''
Daar heeft ze wel weer een punt![]()
Ik vind mezelf ook wel stoer met baardjequote:Op zaterdag 8 september 2012 20:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onzin. Sommige mannen zien er beter uit met een baard.
Mijn vriendin noemt me een jochie als ik gladgeschoren ben en vind me het fijnst met een driedagenbaardje. Ook down there nooit (echte) klachten.
Haha, kwestie van gewenning.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook wel stoer met baardje![]()
Moeke vindt het niks... Lijkt der kleine baby net een volwassen vent...
Ik ga ff happenquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:05 schreef Mistress_X het volgende:
Mijn vriend is echt gek geworden, lijkt wel of hij een zonnesteek heeft opgelopen
Slechts groetjesquote:
Beterquote:
Niet te vergelijken. Ik vind een baardje wel sexy, mits hij een beetje vol is.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zeg tegen meisje: ''Je vindt het toch niet erg als ik mijn baard laat staan?''
Meisje: ''als ik haar op mn gezicht heb zou je ook zeuren!''
Daar heeft ze wel weer een punt![]()
Toen ik Kingtoppie voor het laatst zag, had hij een beetje een laf baardje die van afstand niet te zien was. Dan moet hij wel even doorkweken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. Ik vind een baardje wel sexy, mits hij een beetje vol is.
Toch wel op vuige plekken, mag ik hopen.quote:
Precies. Een goede comeback zou zijn:quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. Ik vind een baardje wel sexy, mits hij een beetje vol is.
Ik heb regelmatig baarden of baardjes. Is wel leuk voor de afwisseling enzo. Als het te lang wordt, gaat het wel jeuken ja.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:43 schreef JJH het volgende:
Echt een baardje heb ik nog nooit geprobeerd.
Ik weet wel dat een week niet scheren geen porem is, en gaat jeuken.
Klopt, meestal helpt t om m een keer goed door te laten groeien en dan trimmen en bijhouden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik Kingtoppie voor het laatst zag, had hij een beetje een laf baardje die van afstand niet te zien was. Dan moet hij wel even doorkweken.
[..]
Toch wel op vuige plekken, mag ik hopen.
Hangt wel van de vrouw af. Veel vrouwen vinden een baardje inderdaad best sexy, maar veel vrouwen vinden het ook veel leuker om een gladde man (want verzorgd) te zien.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, meestal helpt t om m een keer goed door te laten groeien en dan trimmen en bijhouden.![]()
+1 sexyheid met baard
Klopt, maar vaak gruwen die vrouwen van elk lichaamshaartje. Aanstelsters.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt wel van de vrouw af. Veel vrouwen vinden een baardje inderdaad best sexy, maar veel vrouwen vinden het ook veel leuker om een gladde man (want verzorgd) te zien.
Momenteel scheer ik het alleen af als ik moet werken waar ik geen baard mag.
Eens!quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik vind mn vriend net n jongetjuh als hij glad is! Maar woest aantrekkelijk met n baardje!
Je mag wel bij mij komen zitten!quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben de komende tijd nooit alleen...mag ik toch op schoot bij iemand ?ben wel zwaar hoor
Af en toe wel een beetje ja.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom maar op schoot zitten hoor als je bang bent.
Nee, want jij bent een mannetje.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je haar hier heen gestuurd?
Geduld, mijn Julia.quote:
Nuuuuu.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geduld, mijn Julia.
Romeo komt als hij komt.
Ja zeg je nu he, maar net wilde je gewoon keihard weg.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wil wel ff terug komen hoor Tamashii
zei ik alleen maar omdat ik wat anders wou hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zeg je nu he, maar net wilde je gewoon keihard weg..
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zei ik alleen maar omdat ik wat anders wou hoor
hooooo wat.. ik.. hoooooo huh maar.. omgquote:
ja maar nu ga ik wifi verliezenquote:
Ik heb sowieso internet hier. Maar rokje is hier niet meer.quote:
Weer keiharde ruzie gehad. Zo frustrerend, ik wil weg hier.quote:
Ga dan weg. Na een relatie van deze aard weet ik dat je beter te vroeg dan te laat weg kunt gaan. Dus hop, ga bedenken hoe je dat moet doen.quote:Op zondag 9 september 2012 00:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Weer keiharde ruzie gehad. Zo frustrerend, ik wil weg hier.![]()
Net zag ik trouwens iets goors op TV, daar ga ik nog nachtmerries van krijgen.
Ik wil het nog niet opgeven, maar ik wil gewoon wat rust en ruimte. We hebben de problemen besproken en diverse goede gesprekken gehad, maar meneer verwacht binnen een paar dagen tijd dat we het even opgelost hebben.quote:Op zondag 9 september 2012 00:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ga dan weg. Na een relatie van deze aard weet ik dat je beter te vroeg dan te laat weg kunt gaan. Dus hop, ga bedenken hoe je dat moet doen.
quote:Op zondag 9 september 2012 00:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb sowieso internet hier. Maar rokje is hier niet meer.
Dank je wel.quote:
quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 01:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ik ga maar eens naar bed toe, de luikjes vallen dicht. Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.
Weltrusten iedereen!
kom je me even ophalen dan? :$quote:
Ja graag via dm of fb.quote:Op zondag 9 september 2012 01:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik zing 'm even opnieuw voor je :$
ik daag je uit hoor, DOE HET!!!quote:Op zondag 9 september 2012 01:21 schreef Tamashii het volgende:
Nuja eh. Ophalen, ja leuk heurrr. 2 uur autorijden. Kan ik niet. Trein rijdt niet. En ik wilde serieus reidt zeggen.maar ik haal je wel ff op.
HOKAY BABEHquote:
Maar ik ben al zo moe van jou.quote:Op zondag 9 september 2012 01:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik daag je uit hoor, DOE HET!!!![]()
[..]
HOKAY BABEH
trutjequote:Op zondag 9 september 2012 01:26 schreef Tamashii het volgende:
Hokai, dat was een grapje.ik ben moe van de wijn. En het winnen natuurlijk.
biAtchquote:
echt eh.. mensen met een levenquote:Op zondag 9 september 2012 01:29 schreef Tamashii het volgende:
W00t. HEt is toch zaterdagavond. Waar is iedereen? Echt slapend?
Zeurdoos.quote:Op zondag 9 september 2012 01:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
biAtch
beter hou je je tong binnenboord
Nee, wat dan.quote:Op zondag 9 september 2012 01:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
tevens heb jij mij heul geen kusje gegeven(las ff terug)
zal jouw do.. nvmquote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, Rokje.
Geef haar maar een kusje van me.
Ohjee.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, Rokje.
Geef haar maar een kusje van me.
Joah lees ook net terug. Mwaah ik was ook te druk met jou bezig, geen tijd voor FOK!quote:Op zondag 9 september 2012 01:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zal jouw do.. nvm
[..]
[..]
dat vind ik dan wel weer lief, complimenteus ende vleiendquote:Op zondag 9 september 2012 01:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Joah lees ook net terug. Mwaah ik was ook te druk met jou bezig, geen tijd voor FOK!
Ter uwer leering ende vermaeck.quote:Op zondag 9 september 2012 01:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat vind ik dan wel weer lief, complimenteus ende vleiend![]()
Tamash.. that's oud nederlandschquote:
Ja, goed he.quote:Op zondag 9 september 2012 01:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Tamash.. that's oud nederlandsch
[ afbeelding ]
maar goed dat je vanaaf niet zo tegen me praatte omgquote:Op zondag 9 september 2012 01:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, goed he.sexy klinkt t of nie dan! He he he.
Ah shit man. DUs dat was je geheime fetish? Nou heb ik em door.quote:Op zondag 9 september 2012 01:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
maar goed dat je vanaaf niet zo tegen me praatte omgdan had ik me niet kunnen inhouden hoor
We zijn maar zielig en alleen. Beide op ons eigen kamertje.quote:Op zondag 9 september 2012 01:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wel leuk zo, met z'n 2'tjes een topic volspammen.. heb ik allang niet meer gedaan zeg
ja.. of je kunt aan m'n teen gaan sabbelenquote:Op zondag 9 september 2012 01:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah shit man. DUs dat was je geheime fetish? Nou heb ik em door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet watquote:Op zondag 9 september 2012 01:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
We zijn maar zielig en alleen. Beide op ons eigen kamertje.
volgende keer zal ik tijgertje meebrengen
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zondag 9 september 2012 01:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja.. of je kunt aan m'n teen gaan sabbelen
of gewoon heel makkelijkHmmmm rawr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
je moet wat
volgende keer zal ik tijgertje meebrengen
Ja doe maar. En jezelf niet te vergeten.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
i won'tquote:Op zondag 9 september 2012 01:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmmmm rawr.
Ja doe maar. En jezelf niet te vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
I guess so.quote:Op zondag 9 september 2012 01:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
i won't
mag ik dan bij jou slapen in bed?![]()
Ja indd hmmmmhmdmdmdmdmm. Fuck!quote:
quote:
Smiecht!quote:Op zondag 9 september 2012 02:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dm maar even wat je nou werkelijk wou zeggen![]()
zo rol ik, je weet het, je weet het allemaal.. rollen in het diepe, regen in de fik steken, you know the drillquote:
Waar.is.mijn.heropvoedingskamp!!??!!??quote:Op zondag 9 september 2012 02:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo rol ik, je weet het, je weet het allemaal.. rollen in het diepe, regen in de fik steken, you know the drill
wil je je inschrijven? voor in het heropvoedingskamp zelf? is wel zwaar hoorquote:Op zondag 9 september 2012 02:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar.is.mijn.heropvoedingskamp!!??!!??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ja.quote:Op zondag 9 september 2012 02:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wil je je inschrijven? voor in het heropvoedingskamp zelf? is wel zwaar hoor
jij wel, direct een jaarcontractquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 02:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik haat tumblrWhyhyhy? Mooi toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Doe ik morgen.quote:Op zondag 9 september 2012 02:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij wel, direct een jaarcontract
dus stuur je gegevens en je motivatie naar me op eh
Lang niet gezien, hoe gaat het?quote:
sowiesoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik help je herinnerenquote:
zei mevrouw alzheimer lightja wel chill!! met jou ook?quote:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Alles loopt prima eigenlijk.quote:Op zondag 9 september 2012 02:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja wel chill!! met jou ook?
vertel al je wilde avonturenquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 02:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sowieso
potverdomme zegNou dat komt wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ik help je herinneren
zei mevrouw alzheimer light
[..]
ja wel chill!! met jou ook?
jaquote:
Wilde avonturen die zijn er niet geweest hoor.quote:Op zondag 9 september 2012 02:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vertel al je wilde avonturen
mag ook in pm natuurlijk
Ben niet bang voor jou!quote:Op zondag 9 september 2012 02:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jaen wat zei ik nou over je tong verdomme
*laat tanden zien*
Mensen zouden daar een voorbeeld aan kunnen nemen!quote:Op zondag 9 september 2012 02:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Wilde avonturen die zijn er niet geweest hoor.![]()
Maar ik doe nu gewoon heel veel dingen die ik leuk vind, ik lijk zelfs een sociaal leven te hebben.
Ik heb ook heel veel geluk gehad hoor, maar ik zeg maar zo: dat dwing je ook af.quote:Op zondag 9 september 2012 02:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mensen zouden daar een voorbeeld aan kunnen nemen!
quote:Op zondag 9 september 2012 02:27 schreef Tamashii het volgende:
Soit. Topic bijna dicht.en dan ga ik slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |