SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
zeg in die egte leve in me gesigt dan vieze kaasje
Bwahaha, wij zaten in 414 helemaal voorin..quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen bereik (internet) in het stadion man. Die post is (onverwachts) met moeite doorgekomen. Wilde sfeerfoto's en zo posten, maar kon dus niets..
Een minimeet was overigens niet echt mogelijk, het was heel laat.
Maar goed, toffe dag gehad, ondanks het verlies.. Waar zat jij eigenlijk? Nog wel 'gezocht' naar je,
.
.
Rij nu terug naar het westen van het oosten..
Serieus? Weg wijzen e.d. zeker of iets anders?quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ohooo, ik stond te werken bij 418.. Erg dichtbij
Nee ik sta in de kioskquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Serieus? Weg wijzen e.d. zeker of iets anders?
btw:
[ afbeelding ]
Yepquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Ah, leuk. Is wel druk/hectisch daar zeker tijdens de rust?
Lijkt net of Öcalan daar echt staat, ik schrok me dood.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Serieus? Weg wijzen e.d. zeker of iets anders?
btw:
[ afbeelding ]
Hehe, had ik ook.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lijkt net of Öcalan daar echt staat, ik schrok me dood.
Grootste pkk voorstander partij in Nederland, mensen zoals sadet karabulutquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:13 schreef Levolution het volgende:
Ik ga gewoon SP stemmen, problem?
Ik ook, D66quote:
Die twee zijn echt dom, waarschijnlijk is Harry gewoon een beetje verliefd op die Sadet ofzo, maar ik vind het onzin om op basis daarvan mijn stem te gaan veranderen. Zeker omdat het nu om Nederlandse politiek gaat. Harry gaat echt geen invloed hebben op hoe Turkije met de PKK dealt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Grootste pkk voorstander partij in Nederland, mensen zoals sadet karabulutharry van bommel
[..]
Ik ook, D66
De SP staat er gewoon achter, anders zouden ze wel op hun vingers getikt worden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die twee zijn echt dom, waarschijnlijk is Harry gewoon een beetje verliefd op die Sadet ofzo, maar ik vind het onzin om op basis daarvan mijn stem te gaan veranderen. Zeker omdat het nu om Nederlandse politiek gaat. Harry gaat echt geen invloed hebben op hoe Turkije met de PKK dealt.
Dat kan, maar ze gaan er niet veel mee doen. Dus het boeit me niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:58 schreef xminator het volgende:
[..]
De SP staat er gewoon achter, anders zouden ze wel op hun vingers getikt worden.
Wat is de reden dat je SP stemt?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat kan, maar ze gaan er niet veel mee doen. Dus het boeit me niet.
Als ik nou te horen krijg dat ze de PKK financieren ofzo, dan herzie ik mijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |