Ging dus niet omdat ik deze melding kreegquote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
ja,ik heb ook al rimpels hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je zit nu wel in de ''bejaardesoos'' wist je dat?
oogrimpels, net onder de ogen, en langs mijn mond als je goed kijkt. vat niet echt op foto te leggen.quote:
Lachrimpelsquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
oogrimpels, net onder de ogen, en langs mijn mond als je goed kijkt. vat niet echt op foto te leggen.
Precies.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Beter rimpels van het lachen dan van het huilen zullen we maar zeggen
Jij hebt een baby in je fobo, is die van jou?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:07 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Precies.
Van huilen krijg je zoutplekken op je wangen
Dat ging niet !quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:11 schreef APK het volgende:
WTF FANN, je zit nu al een jaar of 60 in deze serie en je kunt het niet als reeks openen?
Better safe than sorry, maar ik denk dat dat iets met het patent te maken heeft...quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:24 schreef Lienekien het volgende:
In principe wel, ware het niet dat de fabrikant zelf verwijst naar een NHG richtlijn uit 2006 waarin staat dat wegens mogelijke verschillen in opname patiënten beter steeds hetzelfde merk gebruiken.
Zal ik stiekem gaan gastmodden, ondanks dat daar de doodstraf op staat?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat ging niet !![]()
ik kreeg tot drie keer aan toe die melding?
echt waar het ging niet
Ja, das mijn zoontje.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij hebt een baby in je fobo, is die van jou?
Ja, doe maar !quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Zal ik stiekem gaan gastmodden, ondanks dat daar de doodstraf op staat?
Meer lachen om andere users.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zou kunnen maar zovaak lach ik niet ;p
Omdat je scheel bentquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, doe maar !![]()
en leg dan eens uit waarom het niet ging? want het lukte dus écht niet en ik deed niks verkeerd.
weet ik heel zeker !
quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat je scheel bent
Is nu weer in de reeks enzo
dooie....moet er geen nummer bij!quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat je scheel bent
Is nu weer in de reeks enzo
Tis een oude foto.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nu nog wel![]()
neh... grapjeleuke foto's !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |