niet naar q-base nu?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ho eens even, maar 1 drankje want ik moet nog de make up in. Bovendien heb ik 10 uur geploeterd dus laat me
Niks nieuws onder de zon.quote:
kun je ook niet van me verwachten dat ik er niet in zou trappenquote:
Neheh, maar was wel mooi weer geweest daarvoorquote:
Die meid was natuurlijk geschrokken en zo en wilde misschien zelfs aangifte doen, maar daarna niks meer van gehoord.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kun je ook niet van me verwachten dat ik er niet in zou trappen. maar wat heeft WD nou voor antwoord terug gekregen?
ideaal weertje ja, veel vrienden van me zijn erheen dus zal morgen wel de wilde verhalen horen als ze thuis komenquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kun je ook niet van me verwachten dat ik er niet in zou trappen. maar wat heeft WD nou voor antwoord terug gekregen?
[..]
Neheh, maar was wel mooi weer geweest daarvoor
Ait, maar die reactie van de echte is eigenlijk totaal niet interessant. Meer welke persoon er nu achter Jumi zitquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die meid was natuurlijk geschrokken en zo en wilde misschien zelfs aangifte doen, maar daarna niks meer van gehoord.
Ja, aantal vrienden van mij ook. Snap alleen het principe van overnachten daar niet, want die gaan gewoon rustig 48 uur doorquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ideaal weertje ja, veel vrienden van me zijn erheen dus zal morgen wel de wilde verhalen horen als ze thuis komen
Hai poepiequote:
Ik zou er aangifte van doen als ik haar wasquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die meid was natuurlijk geschrokken en zo en wilde misschien zelfs aangifte doen, maar daarna niks meer van gehoord.
Hallo lieve meneerquote:
Hihiquote:
zo oud ben je dus volgens MKquote:
En terecht, al 2 dagen geen updates godverdomme.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Leeft wolvendagen nog? Het volgende scenario is gaande;
Wolvendagen stuurt een berichtje naar Kimberly op FB waarop ze een bericht terug krijgt dat ze depressief is geworden door deze onthulling. Wolvendagen biedt aan om haar te steunen in deze moeilijke tijd en is neergestoken door die gekke Molukker.
Dat krijg je dus als je je persoonlijke leven zo mengt met FOK!, en die 2 elkaar gaan overlappenquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:15 schreef remi1986 het volgende:
ik kan er niet bij dat mensen het zich zo persoonlijk aantrekken wat er op FOK! gebeurd is
SNAP JE WITTE ANTILIAANquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:18 schreef krioro het volgende:
[..]
En terecht, al 2 dagen geen updates godverdomme.
dit ja iddquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als je je persoonlijke leven zo mengt met FOK!, en die 2 elkaar gaan overlappen.
Yo Yuri, I'm really happy for you and I'mma let you finish, but this is the most preposterous shit you could even say.quote:
kutschetenquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
SNAP JE WITTE ANTILIAAN
Hier zit een kut lucht aan.
Hij is dat toch?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yo Yuri, I'm really happy for you and I'mma let you finish, but this is the most preposterous shit you could even say.
Haha, wat was je ook alweer dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:24 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Wat loop je me te beledigen, vuile Serviër.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |