Hehe.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:35 schreef JuminelIe het volgende:
Ik ga nu mijzelf even vingeren.
So so hirlak.
Lol geen kaaklijn.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:37 schreef gers het volgende:
Speciaal voor fas
[ afbeelding ]
voor
[ afbeelding ]
na
onderkinquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:37 schreef gers het volgende:
Speciaal voor fas
[ afbeelding ]
voor
[ afbeelding ]
na
Heb je geen bril meer?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:37 schreef gers het volgende:
Speciaal voor fas
[ afbeelding ]
voor
[ afbeelding ]
na
Wanneer maakt 'ie het af?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:37 schreef gers het volgende:
Speciaal voor fas
[ afbeelding ]
voor
[ afbeelding ]
na
Dit.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Vind het wel een verbetering, gers.
Klopt is ook een gaar shirt, draag nog wel een bril maar alleen als het echt moetquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je geen bril meer?
Bovenste shirt lijkt me niet zo mooi trouwens. :$
originele grapquote:
waarschijnlijk wel maar ik wil niet die gare en vooral dure producten kopen bij de kapperquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
En je kan denk ik beter een matte product of wax of zo gebruiken dan die glanzende gel of whatever je er eerst in deed.
Dan maar gewoon olijfolie in je haar smeren.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:45 schreef gers het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel maar ik wil niet die gare en vooral dure producten kopen bij de kapper
Geen zin om te wachten voordat ik hier kon reageren.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wachtwoord kun je toch gewoon opvragen? Wat is dit?
Begrijpelijk wel, en nee.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:55 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geen zin om te wachten voordat ik hier kon reageren.
Ooit een mocro met geduld zien?
Dan heb ik een klein voorhoofd in ieder geval.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
Die onderkin van Gers is zo groot als Zosk's voorhoofd
Ja, maar dat was al gesettledquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan heb ik een klein voorhoofd in ieder geval.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
Die onderkin van Gers is zo groot als Zosk's voorhoofd
Hahahaquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:39 schreef Allure_ het volgende:
ben opzoek naar vrienden en hoorde dat ik deze via fok kon regelen
groetjes
wat schuift het?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:39 schreef Allure_ het volgende:
ben opzoek naar vrienden en hoorde dat ik deze via fok kon regelen
groetjes
wat is dit voor kont reactiequote:Op zaterdag 8 september 2012 18:35 schreef JuminelIe het volgende:
Ik ga nu mijzelf even vingeren.
So so hirlak.
het wordt pas raar als ze het doet aan de etenstafel, waar de kinderen bij zijnquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wat is dit voor kont reactie
die durft
Zie ally in die trollkloon trappen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wat is dit voor kont reactie
die durft
he, verdommequote:Op zaterdag 8 september 2012 19:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zie ally in die trollkloon trappen.
heb een nummertje voor jequote:Op zaterdag 8 september 2012 19:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
he, verdommeik denk al waarom reageert niemand
okok maar ik heb al gedronken dus can't blame me:)
ho eens even, maar 1 drankje want ik moet nog de make up inquote:
zeg ook niks verder ..quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ho eens even, maar 1 drankje want ik moet nog de make up in. Bovendien heb ik 10 uur geploeterd dus laat me
niet naar q-base nu?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ho eens even, maar 1 drankje want ik moet nog de make up in. Bovendien heb ik 10 uur geploeterd dus laat me
Niks nieuws onder de zon.quote:
kun je ook niet van me verwachten dat ik er niet in zou trappenquote:
Neheh, maar was wel mooi weer geweest daarvoorquote:
Die meid was natuurlijk geschrokken en zo en wilde misschien zelfs aangifte doen, maar daarna niks meer van gehoord.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kun je ook niet van me verwachten dat ik er niet in zou trappen. maar wat heeft WD nou voor antwoord terug gekregen?
ideaal weertje ja, veel vrienden van me zijn erheen dus zal morgen wel de wilde verhalen horen als ze thuis komenquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kun je ook niet van me verwachten dat ik er niet in zou trappen. maar wat heeft WD nou voor antwoord terug gekregen?
[..]
Neheh, maar was wel mooi weer geweest daarvoor
Ait, maar die reactie van de echte is eigenlijk totaal niet interessant. Meer welke persoon er nu achter Jumi zitquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die meid was natuurlijk geschrokken en zo en wilde misschien zelfs aangifte doen, maar daarna niks meer van gehoord.
Ja, aantal vrienden van mij ook. Snap alleen het principe van overnachten daar niet, want die gaan gewoon rustig 48 uur doorquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ideaal weertje ja, veel vrienden van me zijn erheen dus zal morgen wel de wilde verhalen horen als ze thuis komen
Hai poepiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |