Details...details.quote:Op zondag 9 september 2012 00:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is te lezen aan je typekunsten hier
Maar dat je al voor 12 uur weer thuis bent, lijkt me geen detail toch? Wat vroegquote:
Moet er om 6u alweer uit vandaarquote:Op zondag 9 september 2012 00:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar dat je al voor 12 uur weer thuis bent, lijkt me geen detail toch? Wat vroeg
Zat r nog aan te denken om door te halen. maar om volledig zat te helpen om een beurs stand op te bouwen leek ons niet verstandigquote:
Nope. Bijna niks gaat goed als je een nachtje hebt doorgehaaldquote:Op zondag 9 september 2012 00:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zat r nog aan te denken om door te halen. maar om volledig zat te helpen om een beurs stand op te bouwen leek ons niet verstandig
Iets met oude terreinwagensquote:Op zondag 9 september 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope. Bijna niks gaat goed als je een nachtje hebt doorgehaaldWat voor beurs?
Hehe ja ik ookquote:
En de pogingen om zo veel mogelijk titels van z'n liedjes in het nummer te proppen.quote:Op zondag 9 september 2012 11:52 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe ja ik ookOp zich heeft het wel potentie, maar dat iets te gaye en wannabee Timberlake zangertje en de overload aan effectjes maken het geheel een beetje clownesk.
quote:Op zondag 9 september 2012 12:18 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemiddag!
Timur![]()
Ramon![]()
Ik. Ben. Ka. Pot!
toch geen gekke dingen gedaan?quote:Op zondag 9 september 2012 12:18 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemiddag!
Timur![]()
Ramon![]()
Ik. Ben. Ka. Pot!
quote:
nee, van 2x15min hardlopen. eerste kwartier zelfs 9.3km/uquote:
Trots op je, Rockiequote:Op zondag 9 september 2012 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, van 2x15min hardlopen. eerste kwartier zelfs 9.3km/u
hardlopers zijn doodlopersquote:Op zondag 9 september 2012 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
daarom doe ik het ook rustig aanquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
Baas jaquote:Op zondag 9 september 2012 12:24 schreef 3rdRock het volgende:
Wim Helsen![]()
![]()
Poedels zijn geen honden, dat zijn homofiele minilama's![]()
![]()
Wat was er dan, heb gisteren niet geluisterd.quote:Op zondag 9 september 2012 12:27 schreef alors het volgende:
Ik moet weer denken aan dat wijf van gister met haar mama appelsappriceless
iemand belde dat ze een appelsap hoorde in de Megahit. en die appelsap was....Salamaderquote:Op zondag 9 september 2012 12:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat was er dan, heb gisteren niet geluisterd.
En Ramon en Timur haar heel serieus nemen ook nog en je hoorde ze gniffelenquote:Op zondag 9 september 2012 12:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iemand belde dat ze een appelsap hoorde in de Megahit. en die appelsap was....Salamader![]()
![]()
Serieus?quote:Op zondag 9 september 2012 12:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iemand belde dat ze een appelsap hoorde in de Megahit. en die appelsap was....Salamader![]()
![]()
Waarschijnlijk wordt Salamander weer veel te veel gedraaid en vinden we het over 2 maanden kut.quote:
ik vind dat nu al...quote:Op zondag 9 september 2012 12:32 schreef remcoP het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt Salamander weer veel te veel gedraaid en vinden we het over 2 maanden kut.
Ik vrees met je meequote:Op zondag 9 september 2012 12:32 schreef remcoP het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt Salamander weer veel te veel gedraaid en vinden we het over 2 maanden kut.
Ja dat vrees ik ook, ik ken het nummer al veel langer omdat ze 3 jaar geleden in het voorprogramma stonden van Paolo Nutini. Toen speelden ze Lion in the Morning Sun ook al, maar ik vond deze toen al leukerquote:Op zondag 9 september 2012 12:32 schreef remcoP het volgende:
[..]
Omfgquote:Op zondag 9 september 2012 12:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
![]()
Carly Rae Jepsen kan nooit teveelquote:Op zondag 9 september 2012 12:34 schreef alors het volgende:
Over teveel gedraaide nummers gesproken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |