Fixed.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ferrast je dat nog steeds?
Wat deed hij fout?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:10 schreef tompsv18 het volgende:
Krul is trouwens op basis van deze wedstrijd niet beter dan Stekelenburg.
Mwa, hij pakte één bal erg goed. Verder heeft hij weinig moeten doen. Vind hem iig ook niet slechter dan Stekelenburg.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:10 schreef tompsv18 het volgende:
Krul heeft vrij weinig fout gedaan. Heeft alleen niet zo veel actie gezien.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:10 schreef tompsv18 het volgende:
Raakte de bal slecht, kan gebeurenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kutactie Narsingh mag ook wel eens gezegd worden.
Valt meteen op natuurlijk als hij voor de rest alles goed doet...quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kutactie Narsingh mag ook wel eens gezegd worden.
Gelukkig baseer je dat soort keuzes niet op één wedstrijd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:10 schreef tompsv18 het volgende:
Oké.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raakte de bal slecht, kan gebeuren
Panna de keeper zeg ik danquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:11 schreef KingRoland het volgende:
graag nog even nog 1 panna Arjen. hopelijk 2e goal voor nl.
True, we hebben geluk met de makkelijke poule, nu hebben we in principe nog 2 jaar om het talent op te leiden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:11 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Met dit team moet je echt niet tegen Brazilie of zo spelen. Dan word je helemaal weggetikt.
Ik heb toch liever Stekelenburg. Krul is er op 1 of andere manier niet helemaal klaar voor een WK.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
PFfttt, Narsingh.
[..]
Krul heeft vrij weinig fout gedaan. Heeft alleen niet zo veel actie gezien.
9quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:12 schreef VeX- het volgende:
De veelgeprezen Feyenoord en PSV selectie valt hier weer door de mand. Hoeveel kansen moeten ze nog krijgen om te laten zien dat ze niet in Oranje thuis horen?
Ligt aan de Ajax technische stafquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:12 schreef VeX- het volgende:
De veelgeprezen Feyenoord en PSV selectie valt hier weer door de mand. Hoeveel kansen moeten ze nog krijgen om te laten zien dat ze niet in Oranje thuis horen?
Tegen de tijd dat het WK is, is Krul Steek wel voorbij denk ik.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb toch liever Stekelenburg. Krul is er op 1 of andere manier niet helemaal klaar voor een WK.
Wat maakt het uit? Eindelijk een zekerheid inplaats van die trage Stekelenburg.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:10 schreef tompsv18 het volgende:
Hoeveel kansen? Voor een paar was het de eerste wedstrijd en ook Narsingh en Strootman hebben nog niet heel veel gespeeld. Wat een bullshitquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:12 schreef VeX- het volgende:
BMI speelt gewoon goed, Clasie speelde ook heel degelijk alleen Janmaat speelde alleen niet goed.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:12 schreef VeX- het volgende:
En als hij over gaat moet hij passenquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:13 schreef pleeborstel het volgende:
Clubvoetbal is toch eigenlijk veel boeiender dan die kwalificatie en oefelduels, he.
Nee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
En als hij over gaat moet hij passen
Strootman doet weinig fout, speelt imo gewoon goed, geen reden om hem te vervangen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoeveel kansen? Voor een paar was het de eerste wedstrijd en ook Narsingh en Strootman hebben nog niet heel veel gespeeld. Wat een bullshit
no shit!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:13 schreef pleeborstel het volgende:
Clubvoetbal is toch eigenlijk veel boeiender dan die kwalificatie en oefelduels, he.
Eigenlijk wel hequote:Op vrijdag 7 september 2012 22:13 schreef pleeborstel het volgende:
Tegen Belgie speelde hij wel goed, nu is hij niet in vorm idd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Strootman doet weinig fout, speelt imo gewoon goed, geen reden om hem te vervangen.
Maar dat Narsingh die op de bank van PSV zit uberhaupt geselecteerd zit vind ik gewoon achterlijk.
Lens?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:14 schreef GGMM het volgende:
Al zou ik bij god niet weten wie er dan rechtsbuiten zou moeten staan
Dat Schaken geselecteerd werd was nog achterlijker.
zeur niet zo.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:14 schreef Haringkop het volgende:
Kan die robben ook eens op tijd en goed afgeven?
Mwah ligt eraan. PEC Zwolle - VVV Venlo vind ik toch ook niet bijster boeiend.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:13 schreef pleeborstel het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:14 schreef GGMM het volgende:
Dirkie Kuytquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:14 schreef GGMM het volgende:
Gewoon slecht vandaag. Maar zoals ik al zei; ik weet ook bij god niet wie er dan wél rechtsbuiten moet staan eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen Belgie speelde hij wel goed, nu is hij niet in vorm idd.
Daniel de Ridderquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon slecht vandaag. Maar zoals ik al zei; ik weet ook bij god niet wie er dan wél rechtsbuiten moet staan eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |