Het is toch een Marokkaan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
El Hamdaoui nog niet opgeroepen voor Turkije of wel?
he watquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:50 schreef Dos37 het volgende:
Hebben we wel eens een Turkse International gehad?
Kan 60 minuten voetballen en is dan moe. Mislukt bij de top.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Verlost? Hij is er alleen niet bij vanwege die transfer perikelen. Net als vd Wiel en de Jong en Afellay.
Sowieso nog steeds beter dan die strootman of Clasie.
Idd moet toch wel een doelpuntje bijquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:51 schreef tompsv18 het volgende:
Wat zijn die Turken ook tyfus slecht eigenlijk
Zoals Afellay zeg maarquote:
Wel aardig idd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar verder speelt ie wel aardig hoor. Een van de beteren.
Robben is niet zwart. Dats die andere gozerquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:53 schreef Greenpeas het volgende:
Robben loopt alleen maar te kankeren de hele wedstrijd, lekker voor het team zo.
quote:
Oowja die was ik vergetenquote:
WK KWALIFICATIequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik lees nu pas dat er 'WK Kwal' in de TT stond
Stijn
Ferrek toch manquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:55 schreef 75020 het volgende:
Kunnen de Fer grappenmakers niet even dood gaan tot na de wedstrijd?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:55 schreef Zorro het volgende:
van Persie moet in de verdediging, topper!
Ja dit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:55 schreef Gramulanion het volgende:
Had 'm allang over de grond moeten geven.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Op zich ook wel logisch nadat v Persie zoveel kansen had verkloot al
Sterf.quote:
1-0quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:57 schreef Crazy-M het volgende:
Wat is de stand momenteel? Zit op een feest en kan niet kijken
Hihi.quote:
Leuk feest?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:57 schreef Crazy-M het volgende:
Wat is de stand momenteel? Zit op een feest en kan niet kijken
Omgekochtquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is die scheids bedreigd ofzo? Dat hij geen rood durft te geven.
Ze proberen de scheids z'n ogen te laseren, zodat hij die overtredingen ziet.quote:
en Strootman?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep, dat mag wel gezegd worden ja.![]()
Op die kopbal na dan.
Strootman speelt beter op die positie.quote:
Was misschien ook Krul zijn fout vanwege communicatiequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep, dat mag wel gezegd worden ja.![]()
Op die kopbal na dan.
Dus kop je hem maar in je eigen goal? Logisch.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Was misschien ook Krul zijn fout vanwege communicatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
misschien ook, ja. Al was de kopbal opzich ook gewoon slecht.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Was misschien ook Krul zijn fout vanwege communicatie?
Het staat 1-0, geen ED dus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dus kop je hem maar in je eigen goal? Logisch.
Je snapt wat ik bedoel. Hij was gewoon dramatisch weg gekopt.quote:
Doe niet zo fervelendquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Willen jullie stoppen met de 'Fer' grappen, uitmelkerij van niks.
Fergeef het ze.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fervelend hequote:Op vrijdag 7 september 2012 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
oferdrijf niet zo.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jij gaat echt te fer nuquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Idd, dit gaat echt te fer!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
het zijn turken. kunnen er niet tegenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Pannaaa, jammer van die overtreding alleen.
Euhm, ja dat ook..quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:04 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Die Willems daar heb je echt geen kut aan.
Dirrukie erinquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:03 schreef GGMM het volgende:
Weer een kutvoorzet van Narsingh. Vervang die man aub.
Kan geen kut dekkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:04 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:04 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kan jij spatie in je naam hebben.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:04 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Rechterkant wordt sowieso totaal niet in het spel betrokken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, zit weinig verschil in wmb.
Vond Janmaat op dat ene moment na ook niet veel fout doen.
Speelt veel verder naar voren waardoor Turkije op die kant veel minder opkomt... en is aanvallend beter imhoquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, zit weinig verschil in wmb.
Vond Janmaat op dat ene moment na ook niet veel fout doen.
Oldbeequote:Op vrijdag 7 september 2012 22:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
hoe kan jij spatie in je naam hebben.
Geen goede actie? iedereen loopt de hele tijd te zeiken op hem, dan mag je ook wel zeggen als ie iets goed doet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
3 keer raden voor welke club deze mensen zijn.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
[..]
Alleen omdat t een PSVer is.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
3 keer raden voor welke club deze mensen zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ook typisch dat alleen PSV'ers dit roepen
Teken ik voor... laat maar lekker 1-0 doodbloedenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:06 schreef tompsv18 het volgende:
Deze wedstrijd gaat als een nachtkaars uit.
3x raden welke spelers uit welke club jij afkraakt, doe niet zo mongolischquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Laten we het hopen...dan zetten we een goede eerste stap richting Brazil.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:06 schreef tompsv18 het volgende:
Deze wedstrijd gaat als een nachtkaars uit.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Was gewoon een kutvoorzet, maar oke.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Geen goede actie? iedereen loopt de hele tijd te zeiken op hem, dan mag je ook wel zeggen als ie iets goed doet.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
[..]
Alleen omdat t een PSVer is.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is 3x, en dat zijn weer allemaal frusti ajaciedenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja duh, over wie zouden de ajax-fans dat moeten roepen dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Omdat Krul beter is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:07 schreef pleeborstel het volgende:
Hoi, ik schakel net in, waarom staat Steek niet in de goal?
PSV het nieuwe Ajax?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:07 schreef RemcoW23 het volgende:
LOL die lui die PSV-fans bashen hier allemaal tegelijk
Ik ben niet frusti, waarom zou ik dat zijn?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:07 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is 3x, en dat zijn weer allemaal frusti ajacieden
Zijn oom waar hij altijd mee voetbalde ligt in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:07 schreef pleeborstel het volgende:
Alleen Narsingh heb ik "afgekraakt", maar goed; geen discussie waard dit verder. Het viel me gewoon op.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
3x raden welke spelers uit welke club jij afkraakt, doe niet zo mongolisch
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet frusti, waarom zou ik dat zijn?
Ruzie met van gaalquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:07 schreef pleeborstel het volgende:
boeit me geen reetquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:08 schreef Doublepain het volgende:
Die joden kunnen er niet tegen, in de basis geen Ajax speler.. Tis wat
Er ging geen PSV'er uit..quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:08 schreef VeX- het volgende:
De wedstrijd ging beter toen er minder PSV en Feyenoord en meer Ajax in kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |