neem een borrel en wat van de schaal en vier je weekendquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:11 schreef Ehhe het volgende:
Moest ik zomaar ineens werken vandaag. Bij thuiskomst gelijk door naar de sportschool... Nu ben ik wel toe aan weekend!
Je geboorte jaar?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:09 schreef espri het volgende:
dat is een oudje
edit: mijn jaar *zucht*
Ik heb vanalles meegemaakt in het FHF en ik schrik niet meer zo gauw.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:27 schreef espri het volgende:
[..]maar je hoeft niet zo te schrikken hoor, tis nog net niet bejaard
gelukkig maar, je keek zo verbaasd dat ik me (bijna) oud ging voelenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb vanalles meegemaakt in het FHF en ik schrik niet meer zo gouw.
Ik noem Papabear wel eens broekie omdat ik 1 dag ouder ben. Maar dat kan ik vanaf nu maar beter niet meer doen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:32 schreef espri het volgende:
ooooowwwwww, jij bent ook al bijna bejaard
hahahha, nee voor je het weet, kom ik je luier verschonenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik noem Papabear wel eens broekie pmdat ik 1 dag ouder ben. Maar dat kan ik vanaf nu maar beter niet meer doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |