Jij versus de rest van de wereld?quote:
Nee toch?quote:
Jammer.quote:
Ja, vind ik ook. Gelukkig heb ik m'n telefoon.quote:
Gaan we WA'en?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Gelukkig heb ik m'n telefoon.
Subtiele afwijzing...quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoelde om te FOK!en, eigenlijk.
Ik had al verwacht dat ik het bij jou niet keihard hoefde te spelenquote:
Trap nog ff na als ik al op de grond lig.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had al verwacht dat ik het bij jou niet keihard hoefde te spelen.
Maar ik ga je geen naaktfoto's sturen.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trap nog ff na als ik al op de grond lig.
quote:
Ik zal jou es bijten.quote:
Oh, alleen daar? Tijdens mijn afwezigheid is er hier kennelijk veel veranderdquote:
Misschien moet je weer gaan. Dan verandert het weer terug.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Oh, alleen daar? Tijdens mijn afwezigheid is er hier kennelijk veel veranderd
Jij!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
Misschien moet je weer gaan. Dan verandert het weer terug.
Misschien. Misschien niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je weer gaan. Dan verandert het weer terug.
* telefoon checkt...quote:
Hmpf.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* telefoon checkt...
Nope, nog steeds geen naaktfoto's, dus nee.
Het is toch zonde als ik niet geniet van de vormen die de natuur jou geschonken heeft?quote:
Leuk argument, heb je er meer?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is toch zonde als ik niet geniet van de vormen die de natuur jouw geschonken heeft?
Zat, maar dan wordt 't toch wat platvloers, vrees ik.quote:
Ik ben een boerin. Platvloers is mij niet vreemd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zat, maar dan wordt 't toch wat platvloers, vrees ik.
Dat biedt weer perspectieven voor die naaktfoto's dan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:17 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een boerin. Platvloers is mij niet vreemd.
Nah. Dan moet ik opstaan en een leuke pose bedenken en een camera pakken. En ik ben lui dus ik heb geen zin.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat biedt weer perspectieven voor die naaktfoto's dan.
Dan maak je maar zin!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:21 schreef Samzz het volgende:
Nah. Dan moet ik opstaan en een leuke pose bedenken en een camera pakken. En ik ben lui dus ik heb geen zin.
Nee. Straks is het voetbal afgelopen, dan kan de tv op wat leuks.quote:
Geen tijd te verliezen dus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:23 schreef Samzz het volgende:
Nee. Straks is het voetbal afgelopen, dan kan de tv op wat leuks.
Inderdaad. Even snel wat drinken pakkenquote:
Ik doelde meer op een quick shot met je telefoon van je decolleté.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:25 schreef Samzz het volgende:
Inderdaad. Even snel wat drinken pakken.
Nee, kein lust dazu.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een quick shot met je telefoon van je decolleté.
Lui mormel!quote:
Ik vond lui mormel een te mooie classificatie om 'm niet te te noemen.quote:
Ik vind luie draak altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond lui mormel een te mooie classificatie om 'm niet te te noemen.
Die is zeker niet onaardig. Mormel vind ik persoonlijk een mooier woord.quote:
Nooit?quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Whut, sinds wanneer rijdt er een rechtstreekse trein van Arnhem naar Lelystad
Ah, daar hebben we de sharp dressed man. Gisteren dan althansquote:
Niet half zo sharp als B.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de sharp dressed man. Gisteren dan althans
Dan heb je het goed aangepakt. De aandacht moet te allen tijde uitgaan naar de bruid.quote:
Waarom? Trouwen doe je samen, niet alleen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je het goed aangepakt. De aandacht moet te allen tijde uitgaan naar de bruid.
Geen idee, maar volgens de traditie hoor je als bruidegom de bruid niet te overklassen met je outfit.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
Waarom? Trouwen doe je samen, niet alleen.
Ik heb de jurk nog niet optimaal kunnen bewonderenquote:
Daarna verdwijnt ze dan ook voorgoed naar de keuken. Het is ze gegund die 15 minutes of famequote:Op zaterdag 8 september 2012 17:06 schreef Litpho het volgende:
Bruidegom is accessoire voor de bruid.
Geen bruid in mijn keukenquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarna verdwijnt ze dan ook voorgoed naar de keuken. Het is ze gegund die 15 minutes of fame
'Daarna' zei ik hequote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarna verdwijnt ze dan ook voorgoed naar de keuken. Het is ze gegund die 15 minutes of fame
De portemonnee.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:06 schreef Litpho het volgende:
Bruidegom is accessoire voor de bruid.
Gelukkig hebben we de foto´s nogquote:
Drie keer raden wie die heeft betaald.quote:
Incassobureau Den Gulden Knuppeltm verzorgt de financiële afhandeling voor u tijdens de wittebroodweken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie keer raden wie die heeft betaald.
Traditiesquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens de traditie hoor je als bruidegom de bruid niet te overklassen met je outfit.
Gefeliciteerd Bengel, begrijp ik?quote:
Wie heeft het over overklassen danquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens de traditie hoor je als bruidegom de bruid niet te overklassen met je outfit.
De traditie.quote:
Dé reden dat jij niet wil trouwen toch?quote:
Ik zie de meerwaarde niet echt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dé reden dat jij niet wil trouwen toch?
Er zijn een paar praktische redenen te verzinnen, maar voor het merendeel is het toch vooral folklore natuurlijk.quote:
Over tradities gesproken. Jij bent folklorequote:
Foto's! Nu!quote:
Joah, heb ik niet zoveel meequote:Op zaterdag 8 september 2012 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn een paar praktische redenen te verzinnen, maar voor het merendeel is het toch vooral folklore natuurlijk.
Dat is je anno nu van harte gegund gelukkig. Hoe is het verder?quote:
Oh, vertel?quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:40 schreef MissMSX het volgende:
Over tradities gesproken. Jij bent folklore
Je bewaking zag er ook prachtig uit.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:46 schreef Bengeltje het volgende:
Kijk maar op facebook, ik heb Air wel toegevoegd dat die mag kijken.
Goed hoor, met jouquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is je anno nu van harte gegund gelukkig. Hoe is het verder?
Nou weet ik niet, ik ben er wel blij mee, dus het mag van mij wel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Bengel, begrijp ik?
Ja, cool he, twee zo'n grote kerels.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bewaking zag er ook prachtig uit.
Alles prima.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:47 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, cool he, twee zo'n grote kerels.
Incluis de dijenkletsers!quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over tradities gesproken. Jij bent folklore
Leukquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kijk maar op facebook, ik heb Air wel toegevoegd dat die mag kijken.
Heh, jij let opquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Leuk
Wie ving daar nou het boeket?
Ik wacht rustig afquote:
Je hebt me altijd onderschatquote:
Trouwen met AirwiN doet wonderen.quote:
quote:
Het eindeloos aantal mogelijkheden om hier gevat op te reageren...quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Trouwen met AirwiN doet wonderen.
Ik.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Leuk
Wie ving daar nou het boeket?
Ik schat iets traditionelers dan op de bruiloft van je broerquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is nou uiteindelijk de muziek geworden voor de bruiloft?
Een klassierkertje uit de 60's van King Crimson?quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:05 schreef MissMSX het volgende:
Ik schat iets traditionelers dan op de bruiloft van je broer
Dat wordt de renewal of the vows danquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik.Ik had het gegooid maar toen ging de foto mis. Dus ik zei gooi maar terug.
Uiteindelijk is er voornamelijk buiten gezeten, dus de zorgvuldig samengestelde muziek is maar half gedraaidquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is nou uiteindelijk de muziek geworden voor de bruiloft?
Blij met jou getrouwd te zijnquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een klassierkertje uit de 60's van King Crimson?
Hey, het is de 21e eeuw, het zou kunnenquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een klassierkertje uit de 60's van King Crimson?
Ik vond het sowieso al geweldig as je zo live muziek hebt op je bruiloftquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteindelijk is er voornamelijk buiten gezeten, dus de zorgvuldig samengestelde muziek is maar half gedraaid.
Onze livepianist daarentegen werd alom bejubeld, ook al voor de muzikale omlijsting bij de plechtigheid. Het moet heerlijk zijn om zo te kunnen spelen.
Hebben jullie hem nog ingefluisterd wat hij moest spelen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:07 schreef Litpho het volgende:
Uiteindelijk is er voornamelijk buiten gezeten, dus de zorgvuldig samengestelde muziek is maar half gedraaid.
Onze livepianist daarentegen werd alom bejubeld, ook al voor de muzikale omlijsting bij de plechtigheid. Het moet heerlijk zijn om zo te kunnen spelen.
Drie stukjes, de rest mocht hij zelf weten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben jullie hem nog ingefluisterd wat hij moest spelen?
Uiteraard. Dat is het enige met de muziek wat wél zoals gepland gingquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben jullie hem nog ingefluisterd wat hij moest spelen?
Welke?quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:09 schreef Bengeltje het volgende:
Drie stukjes, de rest mocht hij zelf weten.Vraag me even niet welke, dat moet ik weer gaan opzoeken.
of Lit???
Het lijkt wel een huwelijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat is het enige met de muziek wat wél zoals gepland ging.
Kreeg echt wel kippenvel toen we naar binnen liepen, het was zo mooi. Duurde wel lang, maar ik had zo iets van "laat maar lekker spelen" nog net niet mijn oogjes dicht en genieten. Hij kreeg dan ook een flink applaus.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso al geweldig as je zo live muziek hebt op je bruiloft
Adele - Someone Like Youquote:
Ben je al geband daar of zijn ze coulant vanwege je huwelijk?quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:11 schreef Litpho het volgende:
Adele - Someone Like You
Elton John - Your Song
Clouseau - Altijd heb ik je lief
Perfekt voor ons, perfekt voor onze gasten, dus perfekt voor onze bruiloft. Zelfs al had ik er bij #muziek geen hoge ogen mee kunnen gooien.
Volgens mij hebben ze me daar al eruit gegooid toen ik naar Londen ging voor Live Aid 2005 met als laatste mededeling "Ik heb eigenlijk niet zoveel met Pink Floyd..."quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je al geband daar of zijn ze coulant vanwege je huwelijk?
Fuck #muziek!quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Adele - Someone Like You
Elton John - Your Song
Clouseau - Altijd heb ik je lief
Perfekt voor ons, perfekt voor onze gasten, dus perfekt voor onze bruiloft. Zelfs al had ik er bij #muziek geen hoge ogen mee kunnen gooien.
Onze 18-jarige pianist had er eigen arrangementen voor gemaakt zodat de zanglijn in de melodie werd opgenomen. Kippevel rondom.quote:
Dat zijn de krenten in de papquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Onze 18-jarige pianist had er eigen arrangementen voor gemaakt zodat de zanglijn in de melodie werd opgenomen. Kippevel rondom.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:16 schreef MissMSX het volgende:
Nah ja, nog 33,5 jaar en dan loopt m'n contract af
quote:Look at it this way: in thirty-three and a half years, who's gonna care?
Mja, als je liever naar Clouseau en Elton John luistert kan ik me dat wel enigzins voorstellen...quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:14 schreef Litpho het volgende:
"Ik heb eigenlijk niet zoveel met Pink Floyd...".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, als je liever naar Clouseau en Elton John luistert kan ik me dat wel enigzins voorstellen...Jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Wanneer gaan we weer eens taart eten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, als je liever naar Clouseau en Elton John luistert kan ik me dat wel enigzins voorstellen...Gek genoeg kan ik een heleboel art/symfo/progrock prima luisteren. Zou Yes, Camel, jaren 70 Genesis of King Crimson niet graag in de collectie missen. Maar Pink Floyd was het gewoon continu nét niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elton John was trouwens ook op Live Aid 2005, met alleen maar pre-Sacrifice liedjes van toen hij nog kon rocken. En dat was goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:25 schreef Techno het volgende:
Yvonne. Dit is min of meer het samenraapsel R&P SC/Singles. De andere SC is voor de mensen die wel iets met R&P vandoen hadden. Vooral met P trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
Ik vind al die early prog/art/symfo geniaal, inc. Pink Floyd. Maar eh, dan is dit zeker ook niet aan jou besteed?quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:25 schreef Litpho het volgende:
Gek genoeg kan ik een heleboel art/symfo/progrock prima luisteren. Zou Yes, Camel, jaren 70 Genesis of King Crimson niet graag in de collectie missen. Maar Pink Floyd was het gewoon continu nét niet...
Sinds wanneer bekommert ze zich om R&P?quote:
Muzikaal wel. Alhoewel ik ook daar niet altijd geduld voor heb. Maar vocaal doet het het niet. Ook een van de dingen die me verhindert om écht blij te worden van Soft Machine.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind al die early prog/art/sympho geniaal, inc. Pink Floyd. Maar eh, dan is dit zeker ook niet aan jou besteed?
Niet. Sindsdien, daarvoor, vul maar inquote:Sinds wanneer bekommert ze zich met R&P?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer eens taart eten?Dat vroeg ik me ook afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je weer vaker op FOK? Ik ga nu echt snurken
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ah, mooi. Ik zie je PM wel verschijnen dan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:37 schreef MissMSX het volgende:
Dat vroeg ik me ook af
Kom je weer vaker op FOK? Ik ga nu echt snurken
Dank. Het was een perfekte dagquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:36 schreef L-E het volgende:
Techno! Dat is lang geleden.
Bengel & Litpho: enorm gefeliciteerd! Liefde is mooi.
Ah, oké. Qua zang ben ik het wel met je eens, dat kan idd beter. Maar qua compositie e.d. is het gewoon goed.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:34 schreef Litpho het volgende:
Muzikaal wel. Alhoewel ik ook daar niet altijd geduld voor heb. Maar vocaal doet het het niet. Ook een van de dingen die me verhindert om écht blij te worden van Soft Machine.
LE! Ja, dat is het zeker.quote:
Gut, sehr gut. Und du?quote:
Goed hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, oké. Qua zang ben ik het wel met je eens, dat kan idd beter. Maar qua compositie e.d. is het gewoon goed.
[..]
LE! Ja, dat is het zeker.
[..]
Gut, sehr gut. Und du?
Meestal beschrijft men die ene kerel die staat te klagen over honderd gezellige feestvierders niet als "die sociale"quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:51 schreef Q. het volgende:
Toch leuk, zo'n feestje voor 100+ man midden in een woonwijk. Lekker asociaal doen.!
Ik had gehoopt nog even wat te kunnen slapen voor de wekker over twee uur weer gaat maar het zit er niet in ben ik bang.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meestal beschrijft men die ene kerel die staat te klagen over honderd gezellige feestvierders niet als "die sociale".
Jij moet zaterdagnacht om 02:00 opstaan omdat....quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:55 schreef Q. het volgende:
Ik had gehoopt nog even wat te kunnen slapen voor de wekker over twee uur weer gaat maar het zit er niet in ben ik bang.
Buurtfeest elders?quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij moet zaterdagnacht om 02:00 opstaan omdat....
Vliegen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij moet zaterdagnacht om 02:00 opstaan omdat....
Dat is me nog nooit gelukt, nog geen seconde. En daarbij, moet eerst naar Madrid, voor ik intercontinentaal zit is het midden overdag, dan lukt het al helemaal niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zie ik het probleem niet. Dan slaap je toch gewoon in het vliegtuig?
quote:Op zondag 9 september 2012 00:00 schreef Q. het volgende:
Thuis in slaap komen kost me al genoeg moeite.
Die moet ik kapot slaan op de hoofden van de mensen die buiten zoveel lawaai maken?quote:Op zondag 9 september 2012 00:05 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hiermee lukt dat geheid beter.
Nog steeds? Jij bent geduldig!quote:
Terug naar bed dan maar.quote:
Oeh.quote:
Do tell...quote:
Dat zijn toch geen sappige details.quote:
Meer teleurgesteld.quote:
Ja, zat een beetje te kutten met die nieuwe Hotmailinterface en toen ging 'ie invites versturen.quote:Op zondag 9 september 2012 09:26 schreef Tegan het volgende:
Owja heh, ik kreeg een mailtje gisteren dat je 'vrienden wilde zijn op Windows Live Messenger' met me.
quote:
Checkquote:
Katertjequote:
Wat vullen wij elkaar toch goed aanquote:
of jij loopt gewoon wat achterquote:Op zondag 9 september 2012 13:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat vullen wij elkaar toch goed aan![]()
Lief doen jij!quote:
Ik merk er anders niks van.quote:
Dratquote:Op zondag 9 september 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:
Misschien komt het doordat je er niet ontvankelijk voor bent
No sense, this sentence makesquote:Op zondag 9 september 2012 13:12 schreef Cue_ het volgende:
Je hebt een kater dus je mag nnken .{wet dri
Of even lezen voordat je op verzenden tiktquote:
Te veel werkquote:Op zondag 9 september 2012 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of even lezen voordat je op verzenden tikt
De luiheid, de epische luiheidquote:
He alles opnieuw typen getuigd niet van luiheidquote:
Depressieve momenten? Wat nou?quote:Op zondag 9 september 2012 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He alles opnieuw typen getuigd niet van luiheid
Maar ja idd, tis zondag, dus dat hoort er nu eenmaal bij. Verveling, saaie tv, depressieve momenten, zielige romantische films, luiheid en uhm slapen
Gelukkig maarquote:
Erm....dat je niet zo ernstige depressieve momenten hebt betekent automatisch dat je lief bent? Do explainquote:
Doelde op het kusje!quote:Op zondag 9 september 2012 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm....dat je niet zo ernstige depressieve momenten hebt betekent automatisch dat je lief bent? Do explain
Kusjesquote:
Dan heeft ze het toch overleefdquote:Op zondag 9 september 2012 13:39 schreef Cue_ het volgende:
National Geographic zender doet alleen maar 9/11 uitzendingen. Opzich wel interessant.
Vanavond om 21.00 (maar stiekem ook om 2 uur is er een uitzending over een vrouw die verteld over dat zij het overleefd heeft, maar achteraf blijkt dat ze gelogen heeft en er niet eens bij was
ben wel benieuwd
I survived 9/11 and all I got was this lousy t-shirtquote:Op zondag 9 september 2012 13:39 schreef Cue_ het volgende:
National Geographic zender doet alleen maar 9/11 uitzendingen. Opzich wel interessant.
Vanavond om 21.00 (maar stiekem ook om 2 uur is er een uitzending over een vrouw die verteld over dat zij het overleefd heeft, maar achteraf blijkt dat ze gelogen heeft en er niet eens bij was
ben wel benieuwd
Blijkbaar was zij daar niet tevreden meequote:Op zondag 9 september 2012 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I survived 9/11 and all I got was this lousy t-shirt.
die kutamerikanen ook!quote:Op zondag 9 september 2012 13:47 schreef tijnbrein het volgende:
Nog 11 jaar en dan mogen we er eindelijk grappen over maken. Ik ga alvast iets verzinnen
Amerika moet je helemaal niet bashen kijk gewoon 5 minuten naar de Amerikaanse tv en je ziet dat zelf veel beter in zichzelf belachelijk maken zijn.quote:Op zondag 9 september 2012 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
die kutamerikanen ook!
Ze maken allang grappen hoor, maar ja, Amerikabashen moet nou eenmaal.
Goed plan, kijk eens The Daily Show en the Colbert Report.quote:Op zondag 9 september 2012 13:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Amerika moet je helemaal niet bashen kijk gewoon 5 minuten naar de Amerikaanse tv en je ziet dat zelf veel beter in zichzelf belachelijk maken zijn.
Sommigen kunnen het nog best wel.quote:Op zondag 9 september 2012 13:54 schreef HeatWave het volgende:
En hier even naar Sterren Springen, wat een hoog niveau hier man!
Helaas heeft Nederland ook van die Amerikaans uitwassen.quote:Op zondag 9 september 2012 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed plan, kijk eens The Daily Show en the Colbert Report.
En hier even naar Sterren Springen, wat een hoog niveau hier man!
Oh ja, dat is OOK de schuld van de Amerikanen! Net als de Tros?quote:Op zondag 9 september 2012 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas heeft Nederland ook van die Amerikaans uitwassen.
Dat klopt, niet iedere Amerikaan is een domme dikke Redneck die zijn eigen Staat nog niet eens kan aanwijzen op de kaart. In ieder land heb je domme mensen die naar programma's als Sterren springen op zaterdag kijken. Dat is gewoon een cultureel verschijnsel.quote:Op zondag 9 september 2012 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dat is OOK de schuld van de Amerikanen! Net als de Tros?
Dit is gewoon dom nagelul zonder enige onderbouwing, ben beter van je gewend.
Als ik in het buitenland ben pik ik de Nederlanders er feilloos uit, brutaal, geen fooi, lawaaierig je punt? Er zijn oorden in Europa waar nederlanders niet meer welkom zijn.quote:Op zondag 9 september 2012 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt, niet iedere Amerikaan is een domme dikke Redneck die zijn eigen Staat nog niet eens kan aanwijzen op de kaart. In ieder land heb je domme mensen die naar programma's als Sterren springen op zaterdag kijken. Dat is gewoon een cultureel verschijnsel.
Aan toeristen kan je heel snel zijn waar ze vandaan komen door hun houding en gedrag. Zo herken je Amerikanen heel snel. Ik was vorige week in Parijs en daar zag je zo wie er Amerikaan. Die luide en irritante mensen.
Japanse TV is veul leuker johquote:Op zondag 9 september 2012 13:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Amerika moet je helemaal niet bashen kijk gewoon 5 minuten naar de Amerikaanse tv en je ziet dat zelf veel beter in zichzelf belachelijk maken zijn.
Iedereen heeft van die vooroordelen over andere. Wat mijn punt was weet ik eigenlijk niet meer.quote:Op zondag 9 september 2012 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik in het buitenland ben pik ik de Nederlanders er feilloos uit, brutaal, geen fooi, lawaaierig je punt? Er zijn oorden in Europa waar nederlanders niet meer welkom zijn.
Nogmaals, je punt?
Jaquote:
Amerikanen zijn overdrijvende, sentimentele kutten.quote:Op zondag 9 september 2012 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik in het buitenland ben pik ik de Nederlanders er feilloos uit, brutaal, geen fooi, lawaaierig je punt? Er zijn oorden in Europa waar nederlanders niet meer welkom zijn.
Nogmaals, je punt?
Ja, en alle vrouwen ongestelde kuthoeren, marokkanen stelen allemaal, negers zijn allemaal lui.quote:Op zondag 9 september 2012 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amerikanen zijn overdrijvende, sentimentele kutten.
Klopt.quote:Op zondag 9 september 2012 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en alle vrouwen ongestelde kuthoeren, marokkanen stelen allemaal, negers zijn allemaal lui.
Maar wel amerikaanse films kijken, cola drinken, windows/apple gebruiken, allemaal dingen gemaakt door mensen die te dom zijn om te schijten, toch knap van zequote:
Wat een prachtige alliteratie.quote:
Zalig zondagmiddaggezeverquote:
Amerikaanse films zijn kutquote:Op zondag 9 september 2012 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar wel amerikaanse films kijken, cola drinken, windows/apple gebruiken, allemaal dingen gemaakt door mensen die te dom zijn om te schijten, toch knap van ze.
Zondagmiddag is ook kut btwquote:
Ja, alle amerikaanse films zijn kutquote:Op zondag 9 september 2012 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Amerikaanse films zijn kut![]()
Cola is kut![]()
Windows/Apple awdjeez, not this shit again
De inleiding van een nieuwe werkweekquote:
Proof!quote:Op zondag 9 september 2012 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, alle amerikaanse films zijn kut.
Fanta ook? Nike? 7up?
Android, ook Amerikaans, net als google, en de servers waar FOK! op draait...
Zonder Amerika hadden we hier net electriciteit, wel in het Duits natuurlijk.
Je kan ook overdrijven, zeg. Zand in je vagina?quote:Op zondag 9 september 2012 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar wel amerikaanse films kijken, cola drinken, windows/apple gebruiken, allemaal dingen gemaakt door mensen die te dom zijn om te schijten, toch knap van ze.
Holy guacamolequote:Op zondag 9 september 2012 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven, zeg. Zand in je vagina?
Ik lees: je hebt een punt hoor, maar kan niet toegeven natuurlijk.quote:Op zondag 9 september 2012 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echte mannen houden wel van een beetje schuren.quote:Op zondag 9 september 2012 14:34 schreef Samzz het volgende:
Oh boy, I wasn't even serious to begin withquote:Op zondag 9 september 2012 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lees: je hebt een punt hoor, maar kan niet toegeven natuurlijk.
Ja, ik wel, zo ben ik hier al vanaf dag 1, bloedserieusquote:Op zondag 9 september 2012 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh boy, I wasn't even serious to begin with.
Ja, dat zou ik ook zeggen, idd.quote:Op zondag 9 september 2012 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik wel, zo ben ik hier al vanaf dag 1, bloedserieus.
Echte mannen gaan niet janken omdat iemand niet in jubelstemming komt van Amerika.quote:Op zondag 9 september 2012 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echte mannen houden wel van een beetje schuren.
Lekker dode huidcellen verwijderenquote:Op zondag 9 september 2012 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echte mannen houden wel van een beetje schuren.
En jij bent erg luchtig? Ga je wel lekker lang door op iets dat je niet boeit.quote:
Jamaaramericafuckyeah!quote:Op zondag 9 september 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echte mannen gaan niet janken omdat iemand niet in jubelstemming komt van Amerika.
Waar staat dat het mij niet boeitquote:Op zondag 9 september 2012 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij bent erg luchtig? Ga je wel lekker lang door op iets dat je niet boeit.
Ik jank niet.quote:Op zondag 9 september 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
Echte mannen gaan niet janken omdat iemand niet in jubelstemming komt van Amerika.
En wel over mij, want ik jank, en jij niet, want... eeeehhmmmm, nou daarom!quote:
Dan ben ik een echte man!quote:
quote:
Ga gewoon bier drinken, zeikwijf.quote:Op zondag 9 september 2012 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben ik een echte man!
Nu lekker boeren, scheten laten en aan mijn zak krabben, want die jeukt na het scheren. Alhoewel dat dan weer niet echte-mannelijk is.
Ik huil idd niet, nee. Veel te mooi weer voorquote:Op zondag 9 september 2012 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wel over mij, want ik jank, en jij niet, want... eeeehhmmmm, nou daarom!.
quote:"Please inform players involved accordingly. And try not to be as cynical as Hank Moody this time."
quote:Op zondag 9 september 2012 15:50 schreef Barbusse het volgende:
Mijn manager vind me niet klantvriendelijk:
[..]
quote:
Dat is dan ook een frigide russische mutsquote:
Vertel?quote:
Zelfs bij zo'n player al jijzelf? Eeuwig zonde van de goeie jetsers dan, als ik je tenminste goed begreep in de andere SC.quote:Op zondag 9 september 2012 16:21 schreef Barbusse het volgende:
Dat is dan ook een frigide russische muts
Nee, dat is een andere. Die is goddelijkquote:Op zondag 9 september 2012 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs bij zo'n player al jijzelf? Eeuwig zonde van de goeie jetsers dan, als ik je tenminste goed begreep in de andere SC.
Heb je haar op Facebook?quote:Op zondag 9 september 2012 18:52 schreef Barbusse het volgende:
Nee, dat is een andere. Die is goddelijk
Ja, maar ze heeft al haar foto´s behalve haar profielfoto afgeschermd. En die profielfoto doet haar geen rechtquote:
Doe es ff een linkje D'en dan.quote:Op zondag 9 september 2012 18:54 schreef Barbusse het volgende:
Ja, maar ze heeft al haar foto´s behalve haar profielfoto afgeschermd. En die profielfoto doet haar geen recht![]()
Ik dacht al, zit je nu alle vrouwelijke fb-ers uit te pluizen?quote:
Teveel arbeid voor de zondag... Of iedere andere dag van de week.quote:Op zondag 9 september 2012 18:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik dacht al, zit je nu alle vrouwelijke fb-ers uit te pluizen?
Ik heb dan ook zoveel mooie vrouwen in mijn fb lijst he?quote:Op zondag 9 september 2012 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teveel arbeid voor de zondag... Of iedere andere dag van de week.
Dat neem ik maar ff van je aan. Ook dat heb ik niet uitgeplozen.quote:Op zondag 9 september 2012 19:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb dan ook zoveel mooie vrouwen in mijn fb lijst he?![]()
Nou ja, iig ik.quote:Op zondag 9 september 2012 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lui mormel.quote:Op zondag 9 september 2012 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teveel arbeid voor de zondag... Of iedere andere dag van de week.
trots zijn op je facebookcontacten. ik ben jaloers!quote:Op zondag 9 september 2012 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Onder anderequote:
quote:Op zondag 9 september 2012 19:10 schreef dawg het volgende:
[..]
trots zijn op je facebookcontacten. ik ben jaloers!
Wat zei je, draak?quote:
Ik ben te lui om een gevatte opmerking terug te bedenken.quote:
Zo zie je maar! Lui mormelquote:Op zondag 9 september 2012 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben te lui om een gevatte opmerking terug te bedenken.
Ik denk dat hij daar te lui voor is.quote:Op zondag 9 september 2012 19:19 schreef Barbusse het volgende:
En nu is het wachten op de obligate "neuken dan maar?"-opmerking van Air.
Al gedaan, dus daar ben ik nu ook te lui voor.quote:Op zondag 9 september 2012 19:19 schreef Barbusse het volgende:
En nu is het wachten op de obligate "neuken dan maar?"-opmerking van Air.
Te lui voor dat?! Waar gaat het heen met dit land, dit moeten we toch niet willen met z´n allen?quote:Op zondag 9 september 2012 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daar te lui voor is.
Al sla ik een goeie pijpbeurt niet af hoor. Zolang ik maar niks hoef te doen.quote:
Ik ben daar te lui voor.quote:Op zondag 9 september 2012 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al sla ik een goeie pijpbeurt niet af hoor. Zolang ik maar niks hoef te doen.
Het komt door het weerquote:Op zondag 9 september 2012 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te lui voor dat?! Waar gaat het heen met dit land, dit moeten we toch niet willen met z´n allen?
Hoe dat zo?quote:
Ik geef je geen ongelijk.quote:
Dat haal ik een andere keer wel weer in.quote:
Het is hier 28 gradenquote:
Paksoi met ui en paprika. Niks bijzonders, maar wel erg lekker.quote:
Het is nooit te warm voor goede seks!quote:Op zondag 9 september 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is hier 28 graden. En ik heb net een flinke wandeling gemaakt het Sjaak en ik ben een beetje moe
.
I beg to differquote:Op zondag 9 september 2012 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is nooit te warm voor goede seks!
Dat klinkt goedquote:Op zondag 9 september 2012 19:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Paksoi met ui en paprika. Niks bijzonders, maar wel erg lekker.
Nu weet ik dus zeker dat Airwin droog zal staan vandaagquote:
Ben ik het helaas niet mee eens. En jij zou ook wel anders praten als je wist wat voor sauna het is op mijn kamerquote:Op zondag 9 september 2012 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is nooit te warm voor goede seks!
quote:
Als jij maar niks hoeft te doen he, lui mormel.quote:Op zondag 9 september 2012 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is te warm om je in te spannen, gewoon een beetje liggen met een penis in je, kan bij elke temperatuur
Maar dat vind ik dus geen lekkere seks, dus dan hoeft het voor mij net zo lief niet.quote:Op zondag 9 september 2012 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is te warm om je in te spannen, gewoon een beetje liggen met een penis in je, kan bij elke temperatuur
En hoe denk je dat het hier is?quote:Op zondag 9 september 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik het helaas niet mee eens. En jij zou ook wel anders praten als je wist wat voor sauna het is op mijn kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |