Jij versus de rest van de wereld?quote:
Nee toch?quote:
Jammer.quote:
Ja, vind ik ook. Gelukkig heb ik m'n telefoon.quote:
Gaan we WA'en?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Gelukkig heb ik m'n telefoon.
Subtiele afwijzing...quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoelde om te FOK!en, eigenlijk.
Ik had al verwacht dat ik het bij jou niet keihard hoefde te spelenquote:
Trap nog ff na als ik al op de grond lig.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had al verwacht dat ik het bij jou niet keihard hoefde te spelen.
Maar ik ga je geen naaktfoto's sturen.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trap nog ff na als ik al op de grond lig.
quote:
Ik zal jou es bijten.quote:
Oh, alleen daar? Tijdens mijn afwezigheid is er hier kennelijk veel veranderdquote:
Misschien moet je weer gaan. Dan verandert het weer terug.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Oh, alleen daar? Tijdens mijn afwezigheid is er hier kennelijk veel veranderd
Jij!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
Misschien moet je weer gaan. Dan verandert het weer terug.
Misschien. Misschien niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je weer gaan. Dan verandert het weer terug.
* telefoon checkt...quote:
Hmpf.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* telefoon checkt...
Nope, nog steeds geen naaktfoto's, dus nee.
Het is toch zonde als ik niet geniet van de vormen die de natuur jou geschonken heeft?quote:
Leuk argument, heb je er meer?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is toch zonde als ik niet geniet van de vormen die de natuur jouw geschonken heeft?
Zat, maar dan wordt 't toch wat platvloers, vrees ik.quote:
Ik ben een boerin. Platvloers is mij niet vreemd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zat, maar dan wordt 't toch wat platvloers, vrees ik.
Dat biedt weer perspectieven voor die naaktfoto's dan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:17 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een boerin. Platvloers is mij niet vreemd.
Nah. Dan moet ik opstaan en een leuke pose bedenken en een camera pakken. En ik ben lui dus ik heb geen zin.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat biedt weer perspectieven voor die naaktfoto's dan.
Dan maak je maar zin!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:21 schreef Samzz het volgende:
Nah. Dan moet ik opstaan en een leuke pose bedenken en een camera pakken. En ik ben lui dus ik heb geen zin.
Nee. Straks is het voetbal afgelopen, dan kan de tv op wat leuks.quote:
Geen tijd te verliezen dus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:23 schreef Samzz het volgende:
Nee. Straks is het voetbal afgelopen, dan kan de tv op wat leuks.
Inderdaad. Even snel wat drinken pakkenquote:
Ik doelde meer op een quick shot met je telefoon van je decolleté.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:25 schreef Samzz het volgende:
Inderdaad. Even snel wat drinken pakken.
Nee, kein lust dazu.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een quick shot met je telefoon van je decolleté.
Lui mormel!quote:
Ik vond lui mormel een te mooie classificatie om 'm niet te te noemen.quote:
Ik vind luie draak altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond lui mormel een te mooie classificatie om 'm niet te te noemen.
Die is zeker niet onaardig. Mormel vind ik persoonlijk een mooier woord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |