Jawel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
en seksuele chantage bestaat ook niet zeker?
Oh, dan ligt het anders natuurlijk.quote:
Nee, onzin. Ten eerste staan eten en seks los van elkaar en is het gewoon een hele lage straf. Daarnaast ben jij een vrouw, jij hoort voor het eten te zorgen. Ik snap sowieso niet waarom je hem vraagt om de keuken in te gaan, tenzij het is om bier te halen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als hij het gehakt vergeet en het dan raar vindt dat hij geen sex krijgt, is hij ook niet al te snugger
Maar voor jou is het wel normaal om iets wat alleen jij hem behoort te geven hem af te nemen, maar als hij het zichzelf toeëigent is het slecht? En als hij het ergens anders wel krijgt/kan krijgen, wat moet hij dan doen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel.
Dat heb ik niet ontkent.
Wanneer spreken we af?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh, dan ligt het anders natuurlijk.
Ik laat d'r gewoon. Ga me er niet druk om maken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:40 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dat jij je zo lam laat leggen door een kutwijf zegWaar is je waardigheidsgevoel?
Vrouwen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zit op de ipad, dan is dat lastiger
Eten heeft wel degelijk te maken met sex, als ik hem op die manier kan dwingen naar me te luisteren, heeft sex overal mee te makenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, onzin. Ten eerste staan eten en seks los van elkaar en is het gewoon een hele lage straf. Daarnaast ben jij een vrouw, jij hoort voor het eten te zorgen. Ik snap sowieso niet waarom je hem vraagt om de keuken in te gaan, tenzij het is om bier te halen.
Bah bah walgelijk topic.
Vrouwen moet je vooral niet hun gang laten gaan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:41 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik laat d'r gewoon. Ga me er niet druk om maken.
Als ik tijd heb.quote:
Een prima fundering voor een relatiequote:Op vrijdag 7 september 2012 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eten heeft wel degelijk te maken met sex, als ik hem op die manier kan dwingen naar me te luisteren, heeft sex overal mee te maken![]()
En ik heb voor het eten gezorgd
Kleuters kun je ook beter even laten uitrazen tot op zekere hoogte.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:42 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Vrouwen moet je vooral niet hun gang laten gaan.
'behoort' te geven? In welke eeuw leef jij?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar voor jou is het wel normaal om iets wat alleen jij hem behoort te geven hem af te nemen, maar als hij het zichzelf toeëigent is het slecht? En als hij het ergens anders wel krijgt/kan krijgen, wat moet hij dan doen?
Ah, jij bent zo'n type die graag je zin wil hebben. Hij is dus eigenlijk gewoon je slaafje. Ben je aan het menstrueren of doe je altijd zo bazig?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eten heeft wel degelijk te maken met sex, als ik hem op die manier kan dwingen naar me te luisteren, heeft sex overal mee te maken![]()
En ik heb voor het eten gezorgd
Jij neukt kleuters?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:42 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Kleuters kun je ook beter even laten uitrazen tot op zekere hoogte.
Als jij niet de aangewezen persoon bent, wie dan wel?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
'behoort' te geven? In welke eeuw leef jij?
En hij wacht gewoon
Waarom niet? Het is niet verboden.quote:
Nee, over een week of twee denk ik.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n type die graag je zin wil hebben. Hij is dus eigenlijk gewoon je slaafje. Ben je aan het menstrueren of doe je altijd zo bazig?
Ok.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beetje harig, maar ziet er wel lekker zacht uit.
Km maar langs
Ik ben wel die persoon, maar ik 'behoor' niets.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als jij niet de aangewezen persoon bent, wie dan wel?
brb ff boodschappen doen
Nee, dat is niet naief.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |