Gvd, ik pak mijn popcorn. 12 minuten genotquote:Op maandag 10 september 2012 21:03 schreef JackieBrown het volgende:
Dit had nooit mogen stoppen. Echt intense gevoelens krijg ik hierbij
Nee oke, maar we dachten je hangt er vast wel ergens op straatquote:Op maandag 10 september 2012 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Kan niet quoten trouwens dus dan maar zo:
Etha en JB: Ik werk daar niet eens meer jongensJammer
![]()
Sinji: Dankje loempia
dWc_Puffie: Neem het met een korreltje zout man pls, ben oprecht teleurgesteld in d'r en ik hoop serieus dat ze nog met uitleg komt, ik zal niet eens gaan ragen tegen d'r ofzo maar ik wil wel weten WAAROM DE FUCK?
Epische televisie inderdaad, die kleurenpuntentelling enzo alleen alquote:Op maandag 10 september 2012 21:03 schreef JackieBrown het volgende:
Smokin' weed every day.quote:Op maandag 10 september 2012 21:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee oke, maar we dachten je hangt er vast wel ergens op straat
Lekker voor je.quote:Op maandag 10 september 2012 20:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omdat ik een verkeerde stand in het Oranje topic had doorgegeven.
Dat Ted van der Pavert de 1-0 had gescoord, zure modjes daar
Ik brand mijn bek aan fokking hete chutney. Er stond *mild* op het potje. Heb ik een heel eetlepel gemixed met mijn eten. Mild mij ass. Nu ga ik doodquote:
oud leraar van me heeft er eens aan meegedaanquote:Op maandag 10 september 2012 21:03 schreef JackieBrown het volgende:
die kkmods moeten gewoon inzien dat tedje in de basis hoort, VERDOMMEquote:Op maandag 10 september 2012 20:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omdat ik een verkeerde stand in het Oranje topic had doorgegeven.
Dat Ted van der Pavert de 1-0 had gescoord, zure modjes daar
Sterkte lieve Sinji. Ik maak zulke dingen dikwijls mee, ze zeggen dat melk helpt. Pakken melk in mijn lactose-intolerante maagje gegooid en niks hoorquote:Op maandag 10 september 2012 21:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik brand mijn bek aan fokking hete chutney. Er stond *mild* op het potje. Heb ik een heel eetlepel gemixed met mijn eten. Mild mij ass. Nu ga ik dood
Lekkere bj nadat je peper hebt gegeten. Kinkyquote:Op maandag 10 september 2012 21:17 schreef Ethanolic het volgende:
Ze zeggen dat zaad helpt, maarja daar weet ik niets van.
lkr pittig op me besnede eikolquote:Op maandag 10 september 2012 21:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lekkere bj nadat je peper hebt gegeten. Kinky
quote:Op maandag 10 september 2012 21:16 schreef JackieBrown het volgende:
Hebben jullie ook wel eens met hete dingen eten dat het lijkt alsof je gebit jeukt?
quote:Op maandag 10 september 2012 21:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer doen, gladjakker.
Herkenbaar.quote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg als eerste een snotneus, vervolgens breekt het zweet me uit en de laatste fase is een levensqueeste naar melk.
die babi pangang toenet was ook lekkr pittig hoor poe poe wel sambal bei howrquote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg als eerste een snotneus, vervolgens breekt het zweet me uit en de laatste fase is een levensqueeste naar melk.
Lekkere sambal oelekkquote:Op maandag 10 september 2012 21:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
die babi pangang toenet was ook lekkr pittig hoor poe poe wel sambal bei howr
Babi pangangquote:Op maandag 10 september 2012 21:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
die babi pangang toenet was ook lekkr pittig hoor poe poe wel sambal bei howr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |