En mij uitlachen als ik vertel dat ik mee zou willen doen aan Expeditie Robinsonquote:Op maandag 10 september 2012 20:41 schreef JackieBrown het volgende:
Zou wel eens mee willen doen aan zo'n programma zoals ford boyardlijkt me echt grappig
Omdat ik een verkeerde stand in het Oranje topic had doorgegeven.quote:
lololollolquote:Op maandag 10 september 2012 20:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omdat ik een verkeerde stand in het Oranje topic had doorgegeven.
Dat Ted van der Pavert de 1-0 had gescoord, zure modjes daar
Die melding die ik ook kreegquote:
De verloren dochter.quote:
Zo overbodig he die midgetsquote:
Ik ook wel, al vraag ik me af in hoeverre dat programma is gescript.quote:Op maandag 10 september 2012 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En mij uitlachen als ik vertel dat ik mee zou willen doen aan Expeditie Robinson
Waarom dat dan?quote:
Wat, dat spel is toch járen geleden? Dat keek ik nog toen ik klein wasquote:Op maandag 10 september 2012 20:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zo overbodig he die midgets
Vroeger was er echt een BAZENSPEL op tv. Weet niet of iemand het kent maar heette Spel Zonder Grenzen. God wat hield ik daarvan
Fucking in een kokspak over een baan rennen waar je omgekegeld kon worden door mensen in kippen en varkenspakken.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat, dat spel is toch járen geleden? Dat keek ik nog toen ik klein was. Nostalgie
!
Meer het overleven, hoe het zou zijn als je werkelijk niets te doen hebt maar ook nergens de energie ervoor. Het schijnt dat je echt gek wordt van de verveling. En dan de fysieke proeven die je ondervoed moet afleggen.quote:Op maandag 10 september 2012 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ook wel, al vraag ik me af in hoeverre dat programma is gescript.
Ja was echt jaren 90 nog denk ikquote:Op maandag 10 september 2012 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat, dat spel is toch járen geleden? Dat keek ik nog toen ik klein was. Nostalgie
!
Dit inderdaadquote:
Ik zou wel met Vas willen gaan dan. Op de eerste dag al rookbare waren zoeken enzoquote:Op maandag 10 september 2012 20:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Meer het overleven, hoe het zou zijn als je werkelijk niets te doen hebt maar ook nergens de energie ervoor. Het schijnt dat je echt gek wordt van de verveling. En dan de fysieke proeven die je ondervoed moet afleggen.![]()
Misschien was het wel een kerelquote:Op maandag 10 september 2012 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
dWc_Puffie: Neem het met een korreltje zout man pls, ben oprecht teleurgesteld in d'r en ik hoop serieus dat ze nog met uitleg komt, ik zal niet eens gaan ragen tegen d'r ofzo maar ik wil wel weten WAAROM DE FUCK?
Gvd, ik pak mijn popcorn. 12 minuten genotquote:Op maandag 10 september 2012 21:03 schreef JackieBrown het volgende:
Dit had nooit mogen stoppen. Echt intense gevoelens krijg ik hierbij
Nee oke, maar we dachten je hangt er vast wel ergens op straatquote:Op maandag 10 september 2012 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Kan niet quoten trouwens dus dan maar zo:
Etha en JB: Ik werk daar niet eens meer jongensJammer
![]()
Sinji: Dankje loempia
dWc_Puffie: Neem het met een korreltje zout man pls, ben oprecht teleurgesteld in d'r en ik hoop serieus dat ze nog met uitleg komt, ik zal niet eens gaan ragen tegen d'r ofzo maar ik wil wel weten WAAROM DE FUCK?
Epische televisie inderdaad, die kleurenpuntentelling enzo alleen alquote:Op maandag 10 september 2012 21:03 schreef JackieBrown het volgende:
Dit had nooit mogen stoppen. Echt intense gevoelens krijg ik hierbij
Smokin' weed every day.quote:Op maandag 10 september 2012 21:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee oke, maar we dachten je hangt er vast wel ergens op straat
Lekker voor je.quote:Op maandag 10 september 2012 20:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omdat ik een verkeerde stand in het Oranje topic had doorgegeven.
Dat Ted van der Pavert de 1-0 had gescoord, zure modjes daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |