Ramptoerist.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Navraag hindahood leert dat hij LETTERLIJK BIJ MIJ OM DE HOEK is gevonden![]()
.
Watquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Aan de ene kant hebben ze wel een punt.
Omdat jij het vraagtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat jij het vraagt.
Nee.
Maar ze lijkt qua "jongheid voor een 60'er" zeg maar wel echt op deze mevrouw (disclaimer: dit is dus niet mijn moeder of familie oid), mijn moeder is alleen 3 tinten lichter qua huidskleur, met iets langer haar tot d'r schouders.
Oh dat scheelt sowieso als ze een beetje mooi haar heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat jij het vraagt.
Nee.
Maar ze lijkt qua "jongheid voor een 60'er" zeg maar wel echt op deze mevrouw (disclaimer: dit is dus niet mijn moeder of familie oid), mijn moeder is alleen 3 tinten lichter qua huidskleur, met iets langer haar tot d'r schouders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
Mijn moeder was fucking mooi vroeger, al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat scheelt sowieso als ze een beetje mooi haar heeft.
Heb je het ook al op FB gepost?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
Jan Joost die tegen Gullit zegt dat Van Gaal en Oranje een 'ongelukkig huwelijk' was.![]()
![]()
![]()
Ik heb geen FB.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je het ook al op FB gepost?![]()
![]()
Die 2 fotootjesquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar wauw, de Jumi-fakert heeft dus ook al je Tumblr-kiekjes meegekregen.
Ik ben dit weekend begonnen met squats en schouders, daarna een dagje bij de marketing van HISWA meegelopen en zo een bruiloftquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Weet niet hoe CE-based jij bent Etha, maar ik begin dit weekend met kijken naar deze 2 uur durende shit.
[ afbeelding ]
3Doc - The greatest movie ever sold
Morgan Spurlock werpt een blik in de wereld van reclame, branding en product placement in films.
Deze aflevering is beschikbaar van vr 7 sep 2012, 07:00 tot do 13 sep 2012, 23:58
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1286453
Het is een film over marketing/branding in films en voor deze film probeert hij in de eerste 5 minuten die ik tot nu toe heb gezien diezelfde mensen zijn film te laten financierenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend begonnen met squats en schouders, daarna een dagje bij de marketing van HISWA meegelopen en zo een bruiloft
Dit vertrouw ik niet.quote:
Niks mis met geen (!) Facebook, ThaTim, lekker anoniem en je ziet eigenlijk toch de hele dag door oninteressante kutupdates. Maar toch blijf ik ook aangemeldquote:
SPOILER: van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: okayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar dat ultieme genot als mensen reageren op eigen foto of updatequote:Op zaterdag 8 september 2012 00:59 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Niks mis met geen (!) Facebook, ThaTim, lekker anoniem en je ziet eigenlijk toch de hele dag door oninteressante kutupdates. Maar toch blijf ik ook aangemeld
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |