Het is een film over marketing/branding in films en voor deze film probeert hij in de eerste 5 minuten die ik tot nu toe heb gezien diezelfde mensen zijn film te laten financierenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend begonnen met squats en schouders, daarna een dagje bij de marketing van HISWA meegelopen en zo een bruiloft
Dit vertrouw ik niet.quote:
Niks mis met geen (!) Facebook, ThaTim, lekker anoniem en je ziet eigenlijk toch de hele dag door oninteressante kutupdates. Maar toch blijf ik ook aangemeldquote:
SPOILER: van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: okayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar dat ultieme genot als mensen reageren op eigen foto of updatequote:Op zaterdag 8 september 2012 00:59 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Niks mis met geen (!) Facebook, ThaTim, lekker anoniem en je ziet eigenlijk toch de hele dag door oninteressante kutupdates. Maar toch blijf ik ook aangemeld
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
even gordijntje opendoen dan!quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
I fancy a shiva.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:33 schreef JackieBrown het volgende:
Ff een fles chivas regal leegdrinken in m'n hangmat brb![]()
![]()
Op dit soort dagen zou ik dit wel kunnen waarderenquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I fancy a shiva.
[ afbeelding ]![]()
![]()
get outta herequote:Op zaterdag 8 september 2012 15:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ging zelfs zo ver dat ik ook een raampje opendeedI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik ook toevallig een bruiloft gister. Last minute een outfit in elkaar hosselen, had nog maar 2 uur om het te regelen want de koerier voor mijn pak kwam maar nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend begonnen met squats en schouders, daarna een dagje bij de marketing van HISWA meegelopen en zo een bruiloft![]()
![]()
bruiloft van maat waarvan je bachelorparty had vorige week ofzo?quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ook toevallig een bruiloft gister. Last minute een outfit in elkaar hosselen, had nog maar 2 uur om het te regelen want de koerier voor mijn pak kwam maar nietI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Zonde, anders kon je weer eens WDJV laten zien hoe het moest.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ook toevallig een bruiloft gister. Last minute een outfit in elkaar hosselen, had nog maar 2 uur om het te regelen want de koerier voor mijn pak kwam maar nietThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ja klopt mang, goed onthouden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:17 schreef ThaTim het volgende:
[..]
bruiloft van maat waarvan je bachelorparty had vorige week ofzo?Bweheh. Ik ga mijn last minute outfit ook posten denk ik, eerst de pics afwachtenquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zonde, anders kon je weer eens WDJV laten zien hoe het moest.![]()
![]()
Ik wilde net om pics vragen, sneak preview mag nog steedsquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja klopt mang, goed onthouden.
[..]
Bweheh. Ik ga mijn last minute outfit ook posten denk ik, eerst de pics afwachten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |