Denken dat een politicus/a boven electoraat staat.quote:Op maandag 10 september 2012 19:08 schreef starla het volgende:
Jezelf als politica verlagen tot het niveau van Fok
Klagen op FOK!quote:Op maandag 10 september 2012 19:08 schreef starla het volgende:
FOK! verkeerd schrijvenquote:Op maandag 10 september 2012 19:08 schreef starla het volgende:
daar zijn de -tot nu toe nogal passieve- mods voor.quote:Op maandag 10 september 2012 19:22 schreef Herpderphawk het volgende:
Ben ik de enige die bang is dat dit een enorm trolfestijn wordt?![]()
Nee, daar zorgen wij wel voorquote:Op maandag 10 september 2012 19:22 schreef Herpderphawk het volgende:
Ben ik de enige die bang is dat dit een enorm trolfestijn wordt?![]()
V.quote:Op maandag 10 september 2012 07:05 schreef Verbal het volgende:
Ik wil graag alvast mijn excuses aanbieden voor het pueriele en nihilistische gedrag van mijn mede-FOK!'ers.
Niet dat ik het gek zou vinden als ze er vanaf zou zienquote:Maandag 10 september live op FOK!: Marianne Thieme, PvdD, 19.30-20.30
quote:Op maandag 10 september 2012 20:21 schreef kwiwi het volgende:
ik zat hier ook te wachten op haar komst
Ja die heb ik van de week wel een keer gelezen, maar dat ik in een ander topic moest zijn is niet blijven hangenquote:Op maandag 10 september 2012 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
We maken die OP echt voor niets he?Niemand leest het
quote:Op maandag 10 september 2012 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ze zit in een ander draadje oma!
Krijg nou Tieten !quote:Op maandag 10 september 2012 20:22 schreef Greys het volgende:
Dat linkje stond ook al een tijdje (als in, uren) onderaan de OP FANN
![]()
Nah jah... ik stem wel gewoon, dan heb ik het weer goed gemaaktquote:Op maandag 10 september 2012 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
En nu kan je geen vragen meer stellen ongeveer! 1,5 jaar wachten op de volgende ronde.
Ze is dan ook het nat likken meer dan waard. Zo oppervlakkig ben ik dan ook wel weer.quote:Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef starla het volgende:
Gadverdamme zeg. Tot brakens toe slijmen van een aantal fokkers. Thieme is zelfs door een St Bernard nog nooit zo nat gelikt.
Op echte kritische vragen antwoordde ze niet.
Jaloers much? Je klinkt als een verzuurd oud wijf..quote:Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef starla het volgende:
Gadverdamme zeg. Tot brakens toe slijmen van een aantal fokkers. Thieme is zelfs door een St Bernard nog nooit zo nat gelikt.
Heb je ooit een politicus gezien die dat wel deed?quote:Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef starla het volgende:
Mijn oud-tante was een zure bes, maar die kreeg af en toe nog een natte pruim volgens oud-oom Bert. Ik denk zelfs Starla dat niet eens meer voor elkaar kan krijgenquote:Op maandag 10 september 2012 21:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Jaloers much? Je klinkt als een verzuurd oud wijf..
quote:Op maandag 10 september 2012 21:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jij krijg je hoofd waarschijnlijk nog niet eens nat gelikt door een kudde beren al zat ie van onder tot boven vol met honing vermoed ik.
Het staat in de verleden tijd. Je kan je tong in haar potje steken, krijgt ze natte as van.quote:Op maandag 10 september 2012 21:43 schreef starla het volgende:
Je tante een natte pruim geven bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |