Ojaquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:00 schreef Fera het volgende:
Moest er niet een stukje over de meet in deze OP?
Te laatquote:
Blijkbaar niet héquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:03 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Jij kan geen 90 seconden wachten???
Had je sneller moeten wezenquote:
Kunt u even naar het stukje onder de foto's kijken?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aw poppie toch , kusje ?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aw poppie toch , kusje ?
had t idd gezienquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had je sneller moeten wezen
[..]
Kunt u even naar het stukje onder de foto's kijken?
quote:
maakt niet uit.. ik kijk naar data's die binnenkomen en mensen die pm'en.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:09 schreef Fera het volgende:
Moet ik dat zien met die data? Binnen september of ook verder vooruit?
Werk ze.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fijne dag nog allemaal. Ik ga maar eens centjes verdienen.
Oké.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maakt niet uit.. ik kijk naar data's die binnenkomen en mensen die pm'en.
daar maak ik een selectie van data van die ik weer terug pm
Ik kan er eentje winnen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:19 schreef Tamashii het volgende:
Vreselijke OP.
DIe jurken van de vorigeniceeeeeeeeeeeeee
Mooizoquote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:19 schreef Tamashii het volgende:
Vreselijke OP.
DIe jurken van de vorigeniceeeeeeeeeeeeee
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
miss dat ik ook wel gewoon een meet doe in mijn vakantie hier in zwolle.
mogen jullie op mn verjaardagsfeestje komen
laatste week oktoberquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer is dat?
Verkapte 'dan krijg ik meer cadeau'tjes'-post
Nu tevreden?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom stuurt niemand mij sexy pics. mijn dag voelt zo saai nu
doe eens een weenerdansje voor me?quote:
Was dat ?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe eens een weenerdansje voor me?
idd verkeerd gespeldquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ik ken het niet vindenMisschien verkeerd gespeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
idd verkeerd gespeldWat een dansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat zal best ja. Nog een beetje fatsoenlijk weer gehad?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Vermoeiend.
[..]
Juh, maar thuis zijn maakt het al wel ietsjepietsje minder.
Geen drup regen gehad, en elke dag zonnig.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal best ja. Nog een beetje fatsoenlijk weer gehad?
Nicequote:Op vrijdag 7 september 2012 16:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen drup regen gehad, en elke dag zonnig.
Dinsdag was het gewoon warm toen we naar het strand gingen.
bij de zeequote:Op vrijdag 7 september 2012 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice![]()
Waar heb je een strand zitten dan?
Zoutelande.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice![]()
Waar heb je een strand zitten dan?
Route?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze dan een andere route dan die ik in gedachten had.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wist heul niet dat ze ook die kant op gingen
Moe?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nog 4 uurtjes en dan mag ik slapen bijna
Je was toch met de bloem mee? Ik dacht dat ze alleen naar Duitsland gingenquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Route?
We hebben gewoon op één plek gezeten hoor.
Zo was het al vermoeiend genoeg.Stel dat we alles elke dag naar ene andere plek hadden moeten slepen.
Nee, hoor. Ook gewoon in Nederland. Zat vakanties overal.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je was toch met de bloem mee? Ik dacht dat ze alleen naar Duitsland gingen
Dat is dan even nieuw voor mequote:Op vrijdag 7 september 2012 16:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ook gewoon in Nederland. Zat vakanties overal.
Je hebt niet door dat ze meer doen dan alleen de boot hè?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is dan even nieuw voor me
Maar gelukkig was het wel tof
Nee dat had ik niet door neequote:Op vrijdag 7 september 2012 16:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat ze meer doen dan alleen de boot hè?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat had ik niet door nee
@Knetter: Ik ook net een uurtje![]()
Hehehe, ja ik ken het alleen daarvanquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, als ik zeg dat k met de zonnebloem mee was/ga dan was de eerste vraag echt 99 van de 100 keer. "O, wat leuk, met de boot?"
http://www.zonnebloem.nl/(...)se-bungalowvakantie-(18-tot-45-jaar).html
Daar zat ik ,.
Dan doe je toch van Haihai, wij hebben ook een advocaat met een papiertje, je moet je lekker toch betalen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
best erg eigenlijk..
zo van hoi hier een papiertje van mijn advocaat ik ben failliet dus je krijgt geen geld toedels..
dat dat zo makkelijk lijkt te gaan
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan doe je toch van Haihai, wij hebben ook een advocaat met een papiertje, je moet je lekker toch betalen?
Persoon of bedrijf?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
best erg eigenlijk..
zo van hoi hier een papiertje van mijn advocaat ik ben failliet dus je krijgt geen geld toedels..
dat dat zo makkelijk lijkt te gaan
ja nou daar hebben wij van die stoffige nerdjes voor die dat mogen doen terwijl ze druk op hun calculators toetsen, waarbij hun bril blijft afzakken en met hun veelste grote shirts aanquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan doe je toch van Haihai, wij hebben ook een advocaat met een papiertje, je moet je lekker toch betalen?
beiden.. ik mag uitzoeken nu of het persoon of bedrijf is en naar de juiste afdeling sturenquote:
Ah, wok's dus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nou daar hebben wij van die stoffige nerdjes voor die dat mogen doen terwijl ze druk op hun calculators toetsen, waarbij hun bril blijft afzakken en met hun veelste grote shirts aan
quote:
Is het echt niet... Vooral voor personen is het heel erg om failliet te gaan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja idd..
ik weet wel dat het allemaal niet zo makkelijk gaat.. maar als ik kijk wat het bedrijven kost aan openstaande posten van mensen en bedrijven die failliet zijn gegaan... dan lijkt het gewoon te makkelijk
Ik haat faillissementen, vooral die waar de eigenaren weinig aan kunnen doenquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
beiden.. ik mag uitzoeken nu of het persoon of bedrijf is en naar de juiste afdeling sturen
Kusje op je buikquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:26 schreef Fera het volgende:
Ik heb vanochtend de verkeerde melk gekregen denk ik.
Buikpijn en rommels.
*buikmassage geeft*quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:26 schreef Fera het volgende:
Ik heb vanochtend de verkeerde melk gekregen denk ik.
Buikpijn en rommels.
zijn er op dit moment echt ontiegelijk veel.. stomme crisisquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik haat faillissementen, vooral die waar de eigenaren weinig aan kunnen doen.
Wij zeiden al gekscherend, de enige die erop vooruit gaan zijn de curatoren en deurwaardersquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn er op dit moment echt ontiegelijk veel.. stomme crisis
Welkom terugquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:19 schreef JJH het volgende:
Ik zit op de bank.
Wil eigenlijk even de foto's op mijn flaptop knallen, maar mijn tas met camera ligt op de keukentafel.
Ik ziet het niet gebeuren...
Thanks.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kusje op je buik.
Hebben de tips van gisteren je een beetje geholpen?
Nee, dit is mijn lactoseintolerantie. Ik heb speciale lactosevrije melk, maar m'n vriend drinkt gewone melk. Hij wilde ontbijt voor me maken vanochtend, dus misschien heeft 'ie per ongeluk de verkeerde gegeven. Of het is het vette eten van gisteren, dat slaat ook wel op m'n darmen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
er heerst ook nog steeds buikgriep Fera!
Ik voel een beetje zielig! Huisarts belde net met uitslag van onderzoek, En er zijn onstekingscellen gevonden die wijzen op een ontsteking van mn baarmoederhalsHeb ik eerder gehad, en overleef ik wel weer, maar nu mag ik 4 weken geen seks
4 wekenquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
er heerst ook nog steeds buikgriep Fera!
Ik voel een beetje zielig! Huisarts belde net met uitslag van onderzoek, En er zijn onstekingscellen gevonden die wijzen op een ontsteking van mn baarmoederhalsHeb ik eerder gehad, en overleef ik wel weer, maar nu mag ik 4 weken geen seks
Dat klinkt al goedquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks.
Ja, we hebben een heel erg openhartig gesprek gehad gisteravond. Ik heb gewoon echt alles op tafel gegooid (behalve mijn crush, maar dat vond ik niets toevoegen) en het kwam wel hard aan bij hem. In eerste instantie was hij stil en zei helemaal niks meer. Normaal is het echt een kletskous, dus het was erg vreemd en een beetje eng om te zien dat hij zonder woorden zat. Later legde hij uit waardoor dat kwam.
Hij vroeg me om mee buiten te gaan wandelen en daar barstte hij op een gegeven moment in tranen uit. Hij realiseerde zich dat hij zich de afgelopen maanden als een klootzak tegen me had gedragen en al zijn werkstress op me af had gereageerd. Hij zei dat hij alleen aandacht voor zichzelf had gehad, in plaats van ook eens te luisteren naar mij.
Zo erg als hij het beschreef vond ik het niet, maar hij liet me wel inzien dat ik veel heb gepikt en geslikt en dat ik er wellicht eerder over had moeten beginnen. Maar ik had meer zoiets: "Dit is tijdelijk, dit gaat wel over". Ondertussen heeft het wel invloed op je.
Hij vond dat hij compleet omgedraaid was, van een relaxte jongen naar een norse, beetje verbitterde vent die zich druk maakte om werkelijk alles. Graag wilde hij weer een stuk relaxter zijn, zijn oude zelf. Hij was wel heel erg bang dat het besef te laat was gekomen en dat hij me al kwijt zou raken. Ik heb benadrukt dat zijn besef niet miraculeus ervoor zorgt dat het allemaal weer koek en ei is, maar dat het wel een grote stap in de goede richting is. Ook heb ik duidelijk gemaakt dat ik er voor wil blijven vechten. Niet tot bloedens toe, maar in ieder geval tot dat het opgelost is of totaal geen zin meer heeft.
Boven al het andere voel ik me opgelucht en hij ook. Er lijkt in ieder geval al een last van mijn schouders af te zijn.Daarna zijn we met zijn tweeën naar de Mac gegaan om eens lekker te schransen.
![]()
Ik zou het halen met twee vingers in m'n neus, maar ik heb nu ook het libido van een salontafel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:39 schreef Moeraskat het volgende:
Lastig vier weken als je dat niet gewend bent
Dank je.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt al goed. Ik hoop dat die positieve trend zich blijft voortzetten.
Op de markt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:42 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Waar zou ik een mooi breed lint kunnen kopen?
Zo'n creatieve winkel. En internet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:42 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Waar zou ik een mooi breed lint kunnen kopen?
Die staat er niet vandaagquote:
Da's wel 'n goeie! Ik dacht eerst bij de Xenos wel, daar hebben ze bijna alles.quote:
Ja, is ook een goeie. Daar heb ik ook cadeaulint vandaan, alleen niet zo groot.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die staat er niet vandaag.
[..]
Da's wel 'n goeie! Ik dacht eerst bij de Xenos wel, daar hebben ze bijna alles.
Ik moet wel redelijk lang hebben... Cadeau waar het omheen moet is redelijk groot en ik vind het mooier als ik zo'n 'kruis' kan makenquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, is ook een goeie. Daar heb ik ook cadeaulint vandaan, alleen niet zo groot.
Die weet ik ook wel te vindenquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:44 schreef JJH het volgende:
Naaigarniturenwinkeltjes kun je ook nog proberen.
Niet persé, maar ik ga zo toch even de stad in, dus dan kan ik net zo goed even kijken, dacht ik.quote:
Dat lint ging toch om jou heen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet wel redelijk lang hebben... Cadeau waar het omheen moet is redelijk groot en ik vind het mooier als ik zo'n 'kruis' kan maken.
[..]
Die weet ik ook wel te vinden.
[..]
Niet persé, maar ik ga zo toch even de stad in, dus dan kan ik net zo goed even kijken, dacht ik.
Ah oke, vandaar. Ja dan kun je net zo goed ff kijken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet wel redelijk lang hebben... Cadeau waar het omheen moet is redelijk groot en ik vind het mooier als ik zo'n 'kruis' kan maken.
[..]
Die weet ik ook wel te vinden.
[..]
Niet persé, maar ik ga zo toch even de stad in, dus dan kan ik net zo goed even kijken, dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |