quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
normaal gesproken zijn het alleen maar de volgende berichten.
Wilders wil...
PVV wil....
.... gaat weg bij PVV
Duizend? Nee, dertien-duizend!quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:24 schreef Adames het volgende:
nou ja, dat lijkt toch wel erg mee te vallen. Ze zullen de complete declaratiegeschiedenis hebben doorgelicht, waarna er dus 1 keer een bedrag van 'maar liefst' duizend euro naar buiten kwam. En dat is dus voor werkzaamheden en niet voor zakenreisjes naar de tropische eilanden.
Een beetje nieuws zoeken omdat het de PVV is
oeps, ik vond het al belachelijk weinigquote:
De Tweede Kamerfractie had ook kunnen besluiten dat ze ieder een deel van hun (in Wilders' ogen veel te hoge) salaris opzij zetten om dat onderzoek te financieren. Maar nee, dat hebben ze niet gedaan, maar in plaats daarvan ten onrechte uit de EU-pot gegraaid.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:13 schreef Adames het volgende:
[..]
oeps, ik vond het al belachelijk weinig
Overigens is dit wel bedrag dat voor de partij is en niet voor de werknemers, wat het dus niet echt zakken vullen maakt
Het is geen probleem ze laten gewoon goed zien dat ze anti-moslim zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze hebben wel problemen met drank he, die PVV-ers.
quote:Geert Wilders beweert altijd dat zijn partij geen cent subsidie ontvangt, en dat lijkt nu te kloppen.
Zal wel een woordje 'niet' missen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:22 schreef Wokkel het volgende:
Waar slaat deze zin eigenlijk op, op die niet betaalde declaratie of over het hele verhaal?
[..]
Goede vraag. In de OP staat:quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:30 schreef bijdehand het volgende:
Wat die 24k terecht of onterecht? Daar is het artikel vaag over, dus ik denk terecht
Dat de verzekering een behandeling vergoedt, soit. Als dat in het pakket zit is er niks mis mee.quote:KRO Reporter meldt ook dat voormalig PVV-Europarlementariër Daniël van der Stoep 24 duizend euro declareerde bij het Europees Parlement voor zijn alcoholontwenningskuur. Van der Stoep veroorzaakte vorig jaar een aanrijding terwijl hij vijf keer zo veel had gedronken als toegestaan.
Van der Stoep spreekt van 'karaktermoord' en vindt dat het een privézaak betreft. Hij bevestigt dat de zorgverzekering van de EU een deel van de behandeling heeft vergoed. "Ook een Nederlandse zorgverzekering zou de kosten van deze kliniek op vergelijkbare wijze hebben vergoed", laat hij weten aan Novum Nieuws. "Sinds wanneer is het een schande dat je verzekerd bent en kosten declareert van zaken waarvoor je verzekerd bent?"
Ik heb ze liever niet bezopen aan het werk, hoor. Ze behartigen wel mijn belangen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Het ging om een alcoholontwenningskuur. Dat lijkt me weinig met de inhoudelijke werkzaamheden te maken hebben van betreffende Europarlementariër hé?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
En vol blijven houden dat het niet waar is, dat is pas stuitend.quote:Op zondag 9 september 2012 13:45 schreef BdR het volgende:
Het Kiezersbedrog van Wilders (KRO Reporter international, vr 7 sep 2012)
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1287222Ik vond de PVV al een stelletje clowns, deze uitzending bevestigt het alleen maar..
De uitzending is zéér het kijken waard. Los van de hypocrisie rondom de Europese declaraties is er ook aandacht voor de interne strubbelingen. Achter de schermen is het zo'n grote puinhoop dat Wilders zelfs gedreigd schijnt te hebben om uit de PVV te stappen en een nieuwe Groep Wilders te vormen...quote:Op zondag 9 september 2012 13:45 schreef BdR het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1287222Ik vond de PVV al een stelletje clowns, deze uitzending bevestigt het alleen maar..
'Schijnt' inderdaad. Want dat zeggen een paar uit de partij gewipte figuren die een wraakzuchtig boek hebben geschreven.quote:Op maandag 10 september 2012 12:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De uitzending is zéér het kijken waard. Los van de hypocrisie rondom de Europese declaraties is er ook aandacht voor de interne strubbelingen. Achter de schermen is het zo'n grote puinhoop dat Wilders zelfs gedreigd schijnt te hebben om uit de PVV te stappen en een nieuwe Groep Wilders te vormen...
Kijk gewoon de uitzending van KRO Reporter terug en vorm zelf je oordeel. Overigens zijn er de nodige e-mails vanuit de PVV naar buiten gekomen waaruit een identiek beeld blijkt.quote:Op maandag 10 september 2012 23:38 schreef Lkw het volgende:
[..]
'Schijnt' inderdaad. Want dat zeggen een paar uit de partij gewipte figuren die een wraakzuchtig boek hebben geschreven.
Misschien aardig om voortaan de bron te noemen, dan kunnen mensen beter de waarde van een dergelijke opmerking inschatten.
'Blijkt' deze keer? Doe eens een linkje naar die mails, waarin blijkbaar staat dat Wilders uit de PVV wilde stappen en opnieuw wilde starten met een Groep Wilders?quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk gewoon de uitzending van KRO Reporter terug en vorm zelf je oordeel. Overigens zijn er de nodige e-mails vanuit de PVV naar buiten gekomen waaruit een identiek beeld blijkt.
Ik vind het wel weer frappant dat iemand met een dergelijke UI het over interne strubbelingen bij een andere partij heeft...quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk gewoon de uitzending van KRO Reporter terug en vorm zelf je oordeel. Overigens zijn er de nodige e-mails vanuit de PVV naar buiten gekomen waaruit een identiek beeld blijkt.
Goede uitzending inderdaadquote:Op zondag 9 september 2012 13:45 schreef BdR het volgende:
Bij uitspraken van Wilders wordt door zijn aanhang in de regel niet naar bronnen gevraagd.quote:Op maandag 10 september 2012 23:38 schreef Lkw het volgende:
[..]
'Schijnt' inderdaad. Want dat zeggen een paar uit de partij gewipte figuren die een wraakzuchtig boek hebben geschreven.
Misschien aardig om voortaan de bron te noemen, dan kunnen mensen beter de waarde van een dergelijke opmerking inschatten.
Binnen elke partij zullen wel eens strubbelingen zijn, maar binnen die partijen bestaat er interne democratie. Leden kunnen zich over voorstellen uitspreken, enzovoort.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:03 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer frappant dat iemand met een dergelijke UI het over interne strubbelingen bij een andere partij heeft...
Klopt, de PVV is een janboel. Maar de PVDA is de enige partij die ik kan bedenken die een eigen minister heeft gewipt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Binnen elke partij zullen wel eens strubbelingen zijn, maar binnen die partijen bestaat er interne democratie. Leden kunnen zich over voorstellen uitspreken, enzovoort.
De PVV kent geen partijdemocratie. En minstens zo triest: een wezenlijke groep kamerleden heeft niks in de melk te brokkelen. Stukje bij beetje komt er steeds meer naar buiten. Er zijn al e-mails gelekt, er zijn vertrekkende politici uit de school geklapt en er zitten er nog een stel die op het punt van opstappen staan.
De afgelopen jaren had de PVV invloed op de macht. Straks niet meer. Dan zit daar een oppositiepartij met dik 20 zetels (ik verwacht dat ze een paar zetels meer scoren dan nu wordt gepeild) compleet voor spek en bonen. Dan neemt de frustratie vanzelf toe, omdat kamerleden dan met een compleet zinloze missie bezig zijn.
Het zou mij niet verbazen wanneer we nog voor de jaarwisseling diverse PVV'ers zich zien afsplitsen, waarbij ze natuurlijk hun zetel behouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |