mij ook......ik zou het ook niet doen maar ik heb ook enorme hoogtevrees. de lage duikplank vond ik vroeger al eng....quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lijkt me behoorlijk pijnlijk om daarvandaan een bommetje te maken, zonder oefening...
Same here...quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mij ook......ik zou het ook niet doen maar ik heb ook enorme hoogtevrees. de lage duikplank vond ik vroeger al eng....
En de scheids is een blinde homoquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
Stenders en co aan het blindenvoetbal![]()
het zou eigenlijk best cool zijn als er blindengeleidenhonden meedoen!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En de scheids is een blinde homo
hee!quote:
+1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
het kan nog erger....Meneer Chang uit Geleen....quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:50 schreef CindieY het volgende:
Chinezen praten dan ook daadwerkelijk zo verschrikkelijk clichéIk heb ze wel eens aan de lijn, versta er geen bal van
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
Ik kan het er niet uithalen, zeker niet nadat Fred een poging deed tot het accent. Dat van hem is toch heel anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Heb ik ook elke keer weer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:52 schreef Qunix het volgende:
Superfreak... Ik dacht even aan You can't touch this
ik ookquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:52 schreef Qunix het volgende:
Superfreak... Ik dacht even aan You can't touch this
ik ook niet, maar een radijs in de vorm van een roos en veel rode saus gaf het voor mij wel wegquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan het er niet uithalen, zeker niet nadat Fred een poging deed tot het accent. Dat van hem is toch heel anders?
De hond van Gert heet SamsoNquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook niet, maar een radijs in de vorm van een roos en veel rode saus gaf het voor mij wel wegow wacht...dan is het niet roemer, maar die hond van Gert!
i know, maar die pleurishond verspreekt zich ook constant dus ik vind dat geen plobreemquote:
en dan ook nog 2x The Heavy. dat kan alleen bij Robquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:12 schreef Evertjan het volgende:
potverdomme zeg wat draait die Rob weer een bak goede ploaten vanavond!!
Dan moet je lekker thuis muziekjes draaien voor jezelf, ik vind het niet kunnen op de radio.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan ook nog 2x The Heavy. dat kan alleen bij Rob
ik welquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan moet je lekker thuis muziekjes draaien voor jezelf, ik vind het niet kunnen op de radio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |