ik heb geen idee. het is ook maar een vermoedenquote:
1 iemand die een wijf doet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
iemand op Twitter oppert
als ren-clip. lijkt mij niet echt logisch met 2 dames en 1 heer in die clip....
ik zie 2 vrouwen...en Bart, Veenstra en Ekdom gaan rennen......nou ja, we zien welquote:
Wat is er? Huisbaas?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
godsgloeiende teringtyfus. waarom ben ik 2 jaar geleden niet gewoon wat harder geweest. hier gaat nog een heleboel geziek achter wegkomen straks.
zo, dat moest er ff uit
nee, ex en een huis dat we nog steeds hebben. ingewikkelde situatie, maar zij komt een mondelinge afspraak niet na en dat kan me wel eens veel geld gaan kosten. en ik heb geen poot om op te staan aangezien er geen getuigen bij die mondelinge afspraak waren. Zij probeert er nu iig onderuit te komen en dat moet ik proberen te voorkomen. Ach, ik zal er vast niet aan doodgaanquote:
Oh dat zuigt ballenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ex en een huis dat we nog steeds hebben. ingewikkelde situatie, maar zij komt een mondelinge afspraak niet na en dat kan me wel eens veel geld gaan kosten. en ik heb geen poot om op te staan aangezien er geen getuigen bij die mondelinge afspraak waren. Zij probeert er nu iig onderuit te komen en dat moet ik proberen te voorkomen. Ach, ik zal er vast niet aan doodgaan
.
10 SPEED! SPACE QUEEN!
yup, had ik idd moeten doen. beetje dom.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh dat zuigt ballen.
Voortaan maar gewoon schriftelijke afspraken dus, maar dat is achteraf.
Succes en sterkte ermee man
Het geld gaat nu toch ook naar een hoer?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, had ik idd moeten doen. beetje dom.
gelukkig heb ik spaargeld en heeft mijn werkgever mij een verhuispremie gedoneerd, maar dat geld had ik liever uitgegeven aan hoeren....
subtielquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het geld gaat nu toch ook naar een hoer?
verschrikkelijk! allemaal! gore geldwolven zijn het!quote:
Teringlijers!! Je zou er toch nooit meer aan beginnenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verschrikkelijk! allemaal! gore geldwolven zijn het!
Vond m al wat op het randje.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
subtiel
nee, dat vind ik een wat harde benaming. en het geld zal uiteindelijk bij een bank terechtkomen....leve de huizencrisis!
en toch, als iets met een hartslag dat appeltaarten kan bakken zich aanbiedt....quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Teringlijers!! Je zou er toch nooit meer aan beginnen![]()
Er werken veel op geld beluste hoeren bij de bankquote:
Fuck it, dan ga je maar naar je ma!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en toch, als iets met een hartslag dat appeltaarten kan bakken zich aanbiedt....
die heeft mn pa al. en die lul wil niet alles delenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Fuck it, dan ga je maar naar je ma!
Wat een hufter...quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heeft mn pa al. en die lul wil niet alles delen
ik ga er volgend weekend in ivm de verjaardagen. misschien heeft ze er 1 gebakken! en tis een feestje bij een schietvereniging dus als er geen verse appeltaart is pak ik een kruisboogquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een hufter...
Kan ze je niet stiekem een appeltaartje brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |