Haten op onze manliefdequote:
Ik heb het al tegen je mama gezegd ze gaat je opsluiten hahaha.quote:
Wanneer gaan wij samen Dimens opzoeken?quote:
Mijn broer woont bij het metrostation Spaklerweg.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bijlmer de plaats waar ik dus nooit kom.
Vorige keer toen ik zei 'IKquote:
Ik heb daar elke donderdag lesquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben zo meteen heel vlakbij de Bijlmer Bajes.
Die naam klinkt bekend maar kan het even niet plaatsen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn broer woont bij het metrostation Spaklerweg.
Weetniet mag Dimens is wel high class die kun je niet zomaar ontmoeten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij samen Dimens opzoeken?
Jamaar Dimensquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vorige keer toen ik zei 'IK' werd je boos en nu ineens niet, teleurstellend.
Dan weet ik waar jij elke donderdag les krijgtquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb daar elke donderdag les![]()
VLAKBIJ de Bijlmer bajes dus he
2 seconde dacht ik "wat?!" en toen las ik de tweede zin.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb daar elke donderdag les![]()
VLAKBIJ de Bijlmer bajes dus he
Hij komt al hier met het auto kleed spelen dus komt wel goedquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weetniet mag Dimens is wel high class die kun je niet zomaar ontmoeten.
Vlakbij Amstelquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die naam klinkt bekend maar kan het even niet plaatsen.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan weet ik waar jij elke donderdag les krijgt
Gelukkig maar ook.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jamaar Dimens
Ik word nooit boos op jou, was maar een grappie
tell me moar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij komt al hier met het auto kleed spelen dus komt wel goed
Ohja!quote:
Auto kledenquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij komt al hier met het auto kleed spelen dus komt wel goed
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
2 seconde dacht ik "wat?!" en toen las ik de tweede zin.
Ik kwam er een keer omdat ik een bril moest ophalen in de specsavers ik loop eruit zie een heel gevecht met knuppels en al en toen kwam er een oud omaatje met paraplu er tussenin slaand en al.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kwam er een keer omdat ik een bril moest ophalen in de specsavers ik loop eruit zie een heel gevecht met knuppels en al en toen kwam er een oud omaatje met paraplu er tussenin slaand en al._o-
WATquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kwam er een keer omdat ik een bril moest ophalen in de specsavers ik loop eruit zie een heel gevecht met knuppels en al en toen kwam er een oud omaatje met paraplu er tussenin slaand en al._o-
Ik heb zelf nog nooit problemen gehad daar. Alleen schreeuwende mensen die naar een gevangenen staan te schreeuwen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |