Friday night skate is dat denk ik.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:50 schreef Yuki het volgende:
Supergaaf! Er reed net tot 2 keer toe een stoet skaters, onder begeleiding van politie en een DJ-auto voorbij m'n huis.
Utrecht skate parade, gok ik. Wat een sfeer knalde daar vanaf
Oké, het is geen hardlopen. Maar wel een heel tof sportevenement
Ja, van de Utrecht Skate Paradequote:Op vrijdag 7 september 2012 22:26 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Friday night skate is dat denk ik.
Heb ze hier nog niet eerder gezien, maar idd: wat. een. sfeer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Toen ik nog in utrecht woonde kwamen ze in de zomer vaak langs. Topsfeer. Moeten ze ook eens met hardlopers doen.
ik den kdat hardlopers daar te "bescheiden" voor zijn.... over het algemeen zijn de hardlopers waar ik mee omgaan niet echt van die "posers" van kijk mij eens goed bezig zijn met een dj auto op kopquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Toen ik nog in utrecht woonde kwamen ze in de zomer vaak langs. Topsfeer. Moeten ze ook eens met hardlopers doen.
Moet dan wel even trainen, om het 2 uur vol te houdenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Als je kan skaten zeker doen. Woonde op overvecht en daar kwamen ze vaak langs. Leuk door de tunnel onder het spoor. Gaan er wel aantal onderuit.
Ik denk eigenlijk dat er genoeg mensen enthousiast te krijgen zijn. Wat is het verschil tussen DJ's en drumbands langs het parcours bij een evenement (denk bijv Dam tot Dam) en een DJ auto die voor het peloton uit rijdt?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik den kdat hardlopers daar te "bescheiden" voor zijn.... over het algemeen zijn de hardlopers waar ik mee omgaan niet echt van die "posers" van kijk mij eens goed bezig zijn met een dj auto op kop
Jij bent echt geen sjokkerquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Het zijn bij het skaten ook niet de serieuze skaters maar meer voor de lol en gezelligheid.
Ben dan ook een jogger.
de rillingen lopen me over de rug....quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat er genoeg mensen enthousiast te krijgen zijn. Wat is het verschil tussen DJ's en drumbands langs het parcours bij een evenement (denk bijv Dam tot Dam) en een DJ auto die voor het peloton uit rijdt?
Het is duidelijk niets voor jouquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de rillingen lopen me over de rug....
laat ik het zo zeggen, 95% van de evenementen waar ik aan mee doe zijn kleinschalig en vaak langer en door het parkoers zwaarder dan bijv. een 10km run... hier komen toch de "echte lopers" op af..., heb hier nooit een Britney, Pam or Joyce gezien.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij bent echt geen sjokker
En ik denk niet dat een dergelijk evenement meer iets voor joggers is. Wederom, ik zie best wat overeenkomst met grote loopevenementen in Nederland. Maar ja, ik zie het ook niet als "posen"
Er zit denk ik nog een hele groep "echte lopers" tussen niveau Pam en jouw niveau.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, 95% van de evenementen waar ik aan mee doe zijn kleinschalig en vaak langer en door het parkoers zwaarder dan bijv. een 10km run... hier komen toch de "echte lopers" op af..., heb hier nooit een Britney, Pam or Joyce gezien.
Nou inderdaad.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de rillingen lopen me over de rug....
dat weet ik wel zeker, beschouw me zelf ook als een loper in de zelfde groep...quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er zit denk ik nog een hele groep "echte lopers" tussen niveau Pam en jouw niveau.
kijken hoeveel er in februari nog van over zijn...quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:50 schreef Rammelaartje het volgende:
Er is wel met veel poeha afgelopen woensdag een loopclub van Nike begonnen in Amsterdam. Midden op de Kalverstraat warming up doen, kon geen winkelpubliek meer door
Een echte poser doet zijn werk ook in de winterquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kijken hoeveel er in februari nog van over zijn...
Een echte poser heeft een bontkraag op zijn hardloopjackquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Een echte poser doet zijn werk ook in de winter
Ja je kreeg een hardloopshirt van Nike met de tekst We run AMS. Dat zal er ook wel mee te maken gehad hebbenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kijken hoeveel er in februari nog van over zijn...
/posermode: echte runners hebben een Nike shirt met de tekst "We run LV"quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:54 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ja je kreeg een hardloopshirt van Nike met de tekst We run AMS. Dat zal er ook wel mee te maken gehad hebben
loopt ze nu ook al regelmatig?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Morgen begint mijn vriendin met haar eerste hardloopclub van run2day. Ze wil volgend jaar eventueel de 10 gaan doen van de nurburgring.
Alle evenementen zijn anders. Sommige evenementen schrééuwen Pam en Jessica, anderen worden meer bezocht door hele serieuze lopers, en de hele grote evenementen (denk Dam tot Dam) trekt lopers uit alle groepen aan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker, beschouw me zelf ook als een loper in de zelfde groep...
de mensen waarmee ik loop, door de dunbevolktheid hier, zijn voornamelijk mensen die in Nederland in de regionale top zouden meelopen
Ik vind juist de variatie tussen de verschillende soorten evenementen leuk. Ik kan er echt van genieten om vooral tussen serieuze lopers de kleinere loopjes hier in de buurt te doen, maar ik vind het ook leuk om mijn ogen en oren goed de kost te geven tijdens de populaire massale evenementenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alle evenementen zijn anders. Sommige evenementen schrééuwen Pam en Jessica, anderen worden meer bezocht door hele serieuze lopers, en de hele grote evenementen (denk Dam tot Dam) trekt lopers uit alle groepen aan.
Hoe het ook zij, wat je ook loopt en op welk niveau... Ik denk dat iedereen z'n eigen voorkeur heeft voor drukte/muziek of juist rust.
Het koppelen aan woorden als joggers, runners en vooral "echte lopers" deed mijn nekharen een beetje overeind staan. Sorry
Je hebt 'r goed aangestoken met het virusquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Nee. Wel wat pogingen gedaan, maar nooit echt wat geworden. Conditie is 0,0.
geeft niets hoor, iedereen mag denken wat hij/zij wil... ik heb zo mijn gedachten over het een en ander en zal mijn mening niet onder stoelen of banken steken maar ik zorg er wel voor dat als ik ergens mening over heb mijn eigen prestaties mijn kritische kijk onderbouwen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alle evenementen zijn anders. Sommige evenementen schrééuwen Pam en Jessica, anderen worden meer bezocht door hele serieuze lopers, en de hele grote evenementen (denk Dam tot Dam) trekt lopers uit alle groepen aan.
Hoe het ook zij, wat je ook loopt en op welk niveau... Ik denk dat iedereen z'n eigen voorkeur heeft voor drukte/muziek of juist rust.
Het koppelen aan woorden als joggers, runners en vooral "echte lopers" deed mijn nekharen een beetje overeind staan. Sorry
Kan ik me heel goed voorstellenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vind juist de variatie tussen de verschillende soorten evenementen leuk. Ik kan er echt van genieten om vooral tussen serieuze lopers de kleinere loopjes hier in de buurt te doen, maar ik vind het ook leuk om mijn ogen en oren goed de kost te geven tijdens de populaire massale evenementen
Nog niet. Moet wat gewicht af en conditie bij.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Je hebt 'r goed aangestoken met het virus
De eerste stap is de moeilijkstequote:Op vrijdag 7 september 2012 23:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nog niet. Moet wat gewicht af en conditie bij.
maar als je een man/ vrouw hebt die je daar in helpt scheelt natuurlijk een enorm stukquote:
Daar kan ik me echt niet druk over makenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
Yuki, wat mij vooral doet kermen van ellende zijn "de kantoorkantinerunners" die vanuit het niets aan een bedrijvenrun mee doen, niet uitgepraat raken over hun prestaties en na een maand de schoenen weer de kast in stoppen.
100% waarquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar als je een man/ vrouw hebt die je daar in helpt scheelt natuurlijk een enorm stuk
Ja en jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:06 schreef GotC het volgende:
Je bent toch sowieso een hardloper of je nou wel of geen wedstrijden loopt, of je nou die 5 km in 15 min of 40 min loopt, of je nou een marathon loopt of 5 km...
Of ben ik nou gek?
Helemaal mee eens! Van die dames die het evenement in spijkerbroek en op sneakers lopen, "gewoon lekker gek meedoen!"quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
Yuki, wat mij vooral doet kermen van ellende zijn "de kantoorkantinerunners" die vanuit het niets aan een bedrijvenrun mee doen, niet uitgepraat raken over hun prestaties en na een maand de schoenen weer de kast in stoppen.
QFT.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:06 schreef GotC het volgende:
Je bent toch sowieso een hardloper of je nou wel of geen wedstrijden loopt, of je nou die 5 km in 15 min of 40 min loopt, of je nou een marathon loopt of 5 km...
Of ben ik nou gek?
ik welquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar kan ik me echt niet druk over makenHet maakt mij alleen maar trotser op onze eigen prestaties
imo is heeft het niets met snelheid te maken of afstand maar met "volharding", iemand die alleen met mooi weer loopt, 17 graden, windje in de rug en een lekker zonnetje etc. kan ik echt niet serieus nemen als hardloper, sorry maar dat zijn in mijn ogen joggersquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:06 schreef GotC het volgende:
Of ben ik nou gek?
Maar ik ben ook geen maatstaf...maak me zelden druk om wat anderen wel of niet doenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik welik kan er echt niet tegen.... ik heb zoiets van: we zien jullie het hele jaar niet en nu kom je opeens in de weg lopen...
[..]
imo is heeft het niets met snelheid te maken of afstand maar met "volharding", iemand die alleen met mooi weer loopt, 17 graden, windje in de rug en een lekker zonnetje etc. kan ik echt niet serieus nemen als hardloper, sorry maar dat zijn in mijn ogen joggers
Loopgroep is in dit geval een stuk beter.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar als je een man/ vrouw hebt die je daar in helpt scheelt natuurlijk een enorm stuk
Vd engelse Wikipedia.quote:jogging is a form of trotting or running at a slow or leisurely pace. The main intention is to increase physical fitness with less stress on the body than from faster running.
HideDefinition
The definition of jogging as compared with running is not standard. One definition describes jogging as running slower than 6 miles per hour (10 km/h).[1]
Ik ook, big timequote:Op vrijdag 7 september 2012 23:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Vd engelse Wikipedia.
Ik ben een jogger
Ik ookquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Vd engelse Wikipedia.
Ik ben een jogger
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Vd engelse Wikipedia.
Ik ben een hardlopende jogger
very sharp YUR!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:20 schreef YUR het volgende:
In Amerika zijn er ook jokkende hardlopers. Maar da's weer wat anders...
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:20 schreef YUR het volgende:
ben jij soms Mitt's running mate?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Had ik al verteld dat ik de marathon onder de 3 uur loop?
* badum tsh *quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ben jij soms Mitt's running mate?
Tevens is jouw Usernamequote:Op vrijdag 7 september 2012 23:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Had ik al verteld dat ik de marathon onder de 3 uur loop?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:20 schreef YUR het volgende:
Die loop ik helemaal zoek joh.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Kan de link niet openen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Tevens is jouw Username
http://www.whitecowboy.nl/
Deze cowboy ?
Ja dusquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Kan de link niet openen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_White_Cowboy
Die is zo baasquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Tevens is jouw Username
http://www.whitecowboy.nl/
Deze cowboy ?
Poging gedaan, niet gelukt. Zit vrijwel altijd op de ipad.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja dusWaarom geen plaatje als UI ?
Goed goan !quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:57 schreef Jumparound het volgende:
zo, dat was wel ff chill
Jammer dat ik de connector van mn garmin kwijt ben ;-)
Naja, dan maar ff met de hand
http://www.endomondo.com/workouts/89774525
het was vooral ook fokking lekker weer ;-)quote:
duurt het bij jou ook altijd een paar dagen voordat het lichaam "echt op standje rust gaat" als je vakantie heb?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:00 schreef winterstorm666 het volgende:
zow dat was een after diner dip! gaaap!!
ik denk dat mijn lijf echt in een zwaar overwerkte en nu vakantiedip zit.
bagger maar wel begrijpelijk.
nu maar even een waterijsje als troost.
daar wordt de dinner dip niet beterder van...quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:00 schreef winterstorm666 het volgende:
zow dat was een after diner dip! gaaap!!
ik denk dat mijn lijf echt in een zwaar overwerkte en nu vakantiedip zit.
bagger maar wel begrijpelijk.
nu maar even een waterijsje als troost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |