Ik koop de blu-ray wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoe vet is dit?
http://coldplay.com/cinema/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 73% gewijzigd door CoExist op 17-11-2012 13:45:16 ]You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:05 schreef CoExist het volgende:
Zojuist de Blu-Ray + CD opgepikt voor 15,-
Rip nu de audio CD naar mijn iPod.Voor 15 euro???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:03 schreef IAmKloot het volgende:
in de 2e hands bak bij de plato lag die al voor 12
mooi!quote:
Bij de Media-Markt. Snapte er ook niets van in eerste instantie omdat 'ie bij Bol.com zo'n ¤ 28,- kost. Toen ik de verkoper hier na vroeg kreeg ik 'm toch mee voor ¤ 15,- en hij zou daarna de prijs aanpassen.quote:
Blu-ray + CD versie.quote:
Link?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
joh. maar heb je een link ervan ofzo?
Lekker dan, meevallertje!quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:39 schreef CoExist het volgende:
[..]
Link?
Neen, ik ben gewoon naar de winkel gegaan en daar lag die in het schap voor ¤ 15,-
Toen ik informeerde of de prijs juist was bleek dit niet zo te zijn. Kreeg 'm toch mee voor ¤ 15,- en ze zouden de prijs aanpassen zeiden ze.
Heb het concert nu 2x bekeken. Het is toch wat minder spectaculair dan ik had verwacht.
Wel super goede kwaliteit, die youtube linkquote:Op donderdag 22 november 2012 23:19 schreef DjinN het volgende:
Wat ben ik blij dat ik er gewoon geld aan uitgegeven hebAlleen al uit respect voor hun pluk ik niks van hun dvd's of cd's gratis van het web.
Mijn Blu-ray versie die ik hier thuis heb liggen ookquote:Op donderdag 22 november 2012 23:21 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wel super goede kwaliteit, die youtube link
Dat is idd genietenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mijn Blu-ray versie die ik hier thuis heb liggen ook
Niet, hier is die namelijk helemaal te zienquote:Op donderdag 22 november 2012 23:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hij ligt intussen bij mijn ouders (waar tevens een mooie blu-ray speler en big ass flat screen aan de muur hangt). Jammer dat ik daar pas over een week bentot die tijd moet ik wachten voordat ik m zie.
Geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 22 november 2012 23:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hij ligt intussen bij mijn ouders (waar tevens een mooie blu-ray speler en big ass flat screen aan de muur hangt). Jammer dat ik daar pas over een week bentot die tijd moet ik wachten voordat ik m zie.
Ja die link zag ik alquote:Op donderdag 22 november 2012 23:29 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Niet, hier is die namelijk helemaal te zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |