Die moet gewoon niet zo stressen dat ik moet keren maar een nieuwe/alternatieve route berekenen. Kutding dat het isquote:
Jij moet gewoon goed rijden dan is er niks aan de handquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die moet gewoon niet zo stressen dat ik moet keren maar een nieuwe/alternatieve route berekenen. Kutding dat het is
Ik reed goed!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon goed rijden dan is er niks aan de hand
Oh ja, geef de gemeente maar weer de schuldquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik reed goed!!
Ik kan er niks aan doen dat de gemeente Zoetermeer de weg naar mijn werk afsluit
Doe ik toch ook!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, geef de gemeente maar weer de schuld
Like I give a shit, ik heb een grote rugquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik toch ook!
Volgende stap is jou de schuld geven![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Like I give a shit, ik heb een grote rug
quote:
Blijft opwindend!quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker bekken met zo'n sjaggo kop.
Met een half geschoren gezicht?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik keek vanochtend in de spiegel bij het scheren en ik was voor het eerst sinds tijden tevreden over hoe ik er uit zag.
quote:
Nee, zelfs met stoppelbaardje zag het er redelijk uit. Maar glad ook.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, zelfs met stoppelbaardje zag het er redelijk uit. Maar glad ook.
Maar ik bedoel geen wallen, geen pukkels, ogen helder en echt open, geen opgeblazen gezicht, goede verhoudingen.
Ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Verneuk je jezelf anders dan zo erg normaal?
Dikkertjequote:Op vrijdag 7 september 2012 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik zag er de laatste maanden gewoon slecht uit. Had ook te maken met geen ritme en eten eten eten eten.
Altijd goed als je blij bent met je zelfquote:
Hard aan het werkquote:
Er zijn lelijkere mensen, ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Altijd goed als je blij bent met je zelfMaar volgens ben jij ook zeker geen lelijk onderkruipseltje
Kusje voor jouquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:41 schreef Mystikvm het volgende:
Godverdomme. Ziek, net nu het weekend eraan komt en net nu ik het wel even kan gebruiken om er eens even uit te gaan. In plaats van even op andere gedachten komen dus veroordeeld tot de bank met films die ik niet wil zien en games die ik niet wil spelen.
Tot zover het uurtje zelfmedelijden, over tot de orde van de dag!
Je mag best zelfmedelijden hebben hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:41 schreef Mystikvm het volgende:
Godverdomme. Ziek, net nu het weekend eraan komt en net nu ik het wel even kan gebruiken om er eens even uit te gaan. In plaats van even op andere gedachten komen dus veroordeeld tot de bank met films die ik niet wil zien en games die ik niet wil spelen.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:41 schreef Mystikvm het volgende:
Nou ja, heeft in dit geval niets met mijn vrijgezel zijn te maken. Dat bevalt me nog wel even goed, denk ik.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je mag best zelfmedelijden hebben hoorMaar niet te veel
Dit is toch ook gewoon ruk zoNet nu je vrijgezel bent
Ah okequote:Op vrijdag 7 september 2012 12:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, heeft in dit geval niets met mijn vrijgezel zijn te maken. Dat bevalt me nog wel even goed, denk ik.
Heb je een keer op je matras ipv onder je matras geslapenquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, zelfs met stoppelbaardje zag het er redelijk uit. Maar glad ook.
Maar ik bedoel geen wallen, geen pukkels, ogen helder en echt open, geen opgeblazen gezicht, goede verhoudingen.
Je zit nog steeds in de kroeg?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:58 schreef Cue_ het volgende:
Misschien moet ik gewoon eerder naar huis gaan..
Watjequote:Op vrijdag 7 september 2012 12:58 schreef Cue_ het volgende:
Misschien moet ik gewoon eerder naar huis gaan..
Gewoon door stappenquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:41 schreef Mystikvm het volgende:
Dat dus!quote:
Nee, ik probeer mezelf eens te verzorgen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je een keer op je matras ipv onder je matras geslapen
Ik zal zo eens proberen een foto van mn directeur te maken!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm eens om me heen kijken. Zie geen glas wijn voor me.. Neh helaas..
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal zo eens proberen een foto van mn directeur te maken!!
Wat heeft jouw directeur met mijn missende glas wijn te maken?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal zo eens proberen een foto van mn directeur te maken!!
Snap ik ook niet. Plus waarom zou je foto van je directeur makenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat heeft jouw directeur met mijn missende glas wijn te maken?
Die heeft een fles wijn op zn bureau staan!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat heeft jouw directeur met mijn missende glas wijn te maken?
Ja ja, water, surequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft een fles wijn op zn bureau staan!
Hij heeft die gevuld met een of ander speciaal water en dat moet je bewaren in een donkere glazen fles.
Ziet er dus heel raar uit hoor. Directeur die uit een fles wijn zit te drinken op kantoor
ik dacht dat ik dat al een keer had verteld hier
In ieder geval niet toen ik erbij wasquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft een fles wijn op zn bureau staan!
Hij heeft die gevuld met een of ander speciaal water en dat moet je bewaren in een donkere glazen fles.
Ziet er dus heel raar uit hoor. Directeur die uit een fles wijn zit te drinken op kantoor
ik dacht dat ik dat al een keer had verteld hier
Zo reageerde ik ook op hemquote:
Elke manager is stiekem alcoholist tochquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo reageerde ik ook op hem![]()
Maar ik geloof wel dat het gewoon speciaal water is hoor aangezien hij herstellende is van leverkanker en een leveroperatie waarbij 60% van zn lever is verwijderd.
Hmm dat maakt die fles wijn aan zn mond alleen maar leuker
Ik had manager moeten worden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Elke manager is stiekem alcoholist toch
In jouw professie is het ook heel normaal om naar de fles te grijpenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had manager moeten worden.
Klopt. Terecht ook wel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In jouw professie is het ook heel normaal om naar de fles te grijpen
Niet elke alcoholist is geschikt als manager, dat hadden ze je erbij moeten vertellen..quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had manager moeten worden.
Onzin niet toegeven aan ziek zijn en je gaat er dwars door heen!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goed recept om je griepperiode nog langer te rekken
Dat zeg je net te laat. Net een sollicitatie de deur uit gedaan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet elke alcoholist is geschikt als manager, dat hadden ze je erbij moeten vertellen..
Succes ermee hequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:18 schreef Casie het volgende:
Ik en computers![]()
Moet drie posters maken en ben nu al 1,5 uur bezig met de 1e waarbij ik nog niet eens op de helft ben. En ik kan niet om hulp vragen want ik heb heel trots geroepen dat het wel lukt toen ik hulp aangeboden kreeg gezien hij niet verwachtte dat het mij zou lukken.
Gewoon hulp vragen.. gedoequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:18 schreef Casie het volgende:
Ik en computers![]()
Moet drie posters maken en ben nu al 1,5 uur bezig met de 1e waarbij ik nog niet eens op de helft ben. En ik kan niet om hulp vragen want ik heb heel trots geroepen dat het wel lukt toen ik hulp aangeboden kreeg gezien hij niet verwachtte dat het mij zou lukken.
Waarom ga je het kopen dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:42 schreef Cue_ het volgende:
Waarom heb ik nu net vanmorgen m'n pinpas teruggevonden ik ga wss echt zoveel snaai-eten kopen dit weekendOf nouja.. in ieder geval voor vanavond.
Iets met hele lage discipline momenteelquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom ga je het kopen dan?
Het is duidelijk dat je er nu al spijt van hebt dat je straks misschien wel snaai-eten gaat kopen. Koop het dan niet!
Pick me!quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:04 schreef ook_gek het volgende:
Ik hoor allemaal heerlijke club muziek en nu wil ik drankje en op stap
En dit is een lekker nummerje dat bij dit mooie weer past. Welke vrouw mag ik ten dans vragen
Robert Abigail & daniel santacruz - no vale la pena sufrir ( thom eduardo RMX )
Ben je soepel in de heupen dan?quote:
De verbazing is bij mij ook groot hoor maar ja dat ben ikquote:
Nou dat komt goed dan!quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De verbazing is bij mij ook groot hoor maar ja dat ben ik
Zo dus je wilt blijven werken ja? Eens kijken hoe graag je dat nou echt wilt, en ondertussen doet hij zijn riem en broek openquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Komt de directeur zo even langs
Nee, die gaat zo juist weg!quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Komt de directeur zo even langs
Ja en zag pas daarna dat het al bij pagina 4 was nu. Maar ik ben misschien niet iedereen maar ik kan wel alles voor je zijn... schatje..quote:
Door deze opmerking wil ik niet weten wat je nog meer boven je. Bed hebt hangen hahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Inlijsten en boven je bed hangen
Ik ben beetje druk en volgens mijn omgeving tel ik voor 10 personen. Mag ik me zelf dan bestempelen als iedereen?quote:
Dat mag jij, ik tel je gewoon als 1quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:48 schreef ook_gek het volgende:
Mag ik me zelf dan bestempelen als iedereen?
Nopquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ah weer die periode van de maand
Dat mag, je hebt mij nog nooit mee gemaaktquote:
Soms vind ik jou een beetje engquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja en zag pas daarna dat het al bij pagina 4 was nu. Maar ik ben misschien niet iedereen maar ik kan wel alles voor je zijn... schatje..![]()
Nee hoor, is best selectiefquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:54 schreef ook_gek het volgende:
Dat mag, je hebt mij nog nooit mee gemaakt
Vraag maar aan huppel!
En zit je in, ik haat alle mannen periode?
quote:
Noem eens wat selectie plus en min punten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |