SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:25 schreef HulkHeld het volgende:
Is Kosovo het huidige Montenegro of zit ik dan helemaal fout?
Nou ja, het gaat om het Indiase nationale elftal he. Zo lang die spelers niet in de competities spelen die in FIFA zitten zie je ze in FUT niet terug. Of misschien alleen de 'beste' spelers, en die zullen dan idd wel bronze zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:13 schreef DutchSL het volgende:
Als India in het spel komt moeten ze nog een klasse onder de bronzes gaan verzinnen
maar het is niet alsof je het spel eerder hebt tochquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:15 schreef KrAlex het volgende:
Through Early Access, do I have all of the functionality I have with the retail game?
Through early access you will have full functionality - including online play and Ultimate Team.
Dit is wel heel aantrekkelijk, 6 dagen eerder de fullgame spelen + 24 FUT Gold Premium packs. Dus een week eerder aan FUT13 beginnen.
Wel. Je krijgt een downloadable versie..quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar het is niet alsof je het spel eerder hebt toch![]()
Nee je hebt hem wel gewoon full. Je kan ook al gaan spelen, moet je hem digitaal downloaden via PSN/XBox Live. Je krijgt dan samen met de Ultimate Editie, de CD, 48 gold packs in 24 weken. Dus elke week 2 gold packs. En 20% korting op iedere pack die je los koopt. 25¤ per jaar heb je zo'n season ticket.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar het is niet alsof je het spel eerder hebt tochdus alleen eerder de webapp in ofzo.
Nicequote:Op vrijdag 7 september 2012 12:40 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nee je hebt hem wel gewoon full. Je kan ook al gaan spelen, moet je hem digitaal downloaden via PSN/XBox Live. Je krijgt dan samen met de Ultimate Editie, de CD, 48 gold packs in 24 weken. Dus elke week 2 gold packs. En 20% korting op iedere pack die je los koopt. 25¤ per jaar heb je zo'n season ticket.Als ik op 20 september niet meer kan wachten schaf ik hem gewoon aan.
Kan ik buiten FUT coins handelen ook gewoon spelen.
Nee, helaasquote:
Best sick!quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:40 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nee je hebt hem wel gewoon full. Je kan ook al gaan spelen, moet je hem digitaal downloaden via PSN/XBox Live. Je krijgt dan samen met de Ultimate Editie, de CD, 48 gold packs in 24 weken. Dus elke week 2 gold packs. En 20% korting op iedere pack die je los koopt. 25¤ per jaar heb je zo'n season ticket.Als ik op 20 september niet meer kan wachten schaf ik hem gewoon aan.
Klopt, heb nu stage, maar in het weekend heb ik dan weer genoeg tijd om FIFA te spelen. En na 4 uur heb ik nog de hele avond om te genieten van het beste spelletje die er is. Zal wel veranderen als ik binnenkort begin met fitness.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Best sick!maar ik heb toch geen tijd dus wacht lekker.
ooh ke, en dat early access sluit als de officiele release is ofzo? anders hoef je het spel niet meer te kopenquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:40 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Je kan beter normale fifa halen + season pass , heb je veel meer voordeel vind ik zelf. UE vind ik zonde van de 25 euro meerquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:51 schreef wieisboos het volgende:
En hoeveel kost Fifa Ultimate Edition in de PSN store dan? Zeker 20 euro meer
Ik heb hem voor 49 inc verzendkosten. Waar vind jij de normale fifa voor 24 dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kan beter normale fifa halen + season pass , heb je veel meer voordeel vind ik zelf. UE vind ik zonde van de 25 euro meer
44 mediamarkt en dan season pass 20 euro erbijquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 49 inc verzendkosten. Waar vind jij de normale fifa voor 24 dan?
Uiteraard is die geldig tot het echte spel in de winkels komt. Dus Europa 28 september. Heb je ruim 6 dagen eerder het spel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ooh ke, en dat early access sluit als de officiele release is ofzo? anders hoef je het spel niet meer te kopen
Dit zou ook nog kunnen ja, heb ik nog niet over nagedacht. Dan maar geen Adidas All Stars teamquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
44 mediamarkt en dan season pass 20 euro erbij
met die Adidas All star team mag je toch geen H2H spelenquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:55 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dit zou ook nog kunnen ja, heb ik nog niet over nagedacht. Dan maar geen Adidas All Stars team
Even kijken wat het gaat worden, heb wel al de Ultimate Edition pre-ordered bij gamemania, maar nog niks betaald.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
met die Adidas All star team mag je toch geen H2H spelen
Volgens mij wel, alleen de keepers nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:57 schreef BDIL het volgende:
Is iedereen bij het 7 vs 7 voetbal op OS blind ofwat ?
Damn, ik kan het niet gelovenquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:58 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Volgens mij wel, alleen de keepers niet
Zal je als keeper een goal om de oren krijgen van iemand die niet kan zienquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Damn, ik kan het niet gelovenAlle hakjes , acties enzo zijn fucking ziek en dat ze dat weten te doen terwijl ze tegenstander niet zien
Mocht niet in ene.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:01 schreef BDIL het volgende:
FUCKING ZIEK DOELPUNT VAN ARGENTINIE HAHAHAHAHAHHAHAAH VANAF MIDDELIJN VRIJETRAP
WTF afgekeurd ?
Nee kennelijk overtreding van die aanvallerquote:
Ben jij trouwens een Kroaat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee kennelijk overtreding van die aanvallerDikke bullshit , gewoon ziek geschoten
Ja, en idd ze hebben de afgelopen jaren behoorlijk veel geld in nieuwe snelwegen geïnvesteerdquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:04 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ben jij trouwens een Kroaat?Wij reden jaren geleden daar weleens doorheen als we naar Turkije gingen, via Zagreb.
Hebben heerlijke snelwegen daar, kun je lekker tempo maken.
Laatste keer was in 2006, 2008, 2010 en 2012 zijn we gereden via Hongarije, Servie dus Kroatie sla je dan over.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja, en idd ze hebben de afgelopen jaren behoorlijk veel geld in nieuwe snelwegen geïnvesteerd
Perfectquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:23 schreef Jonnsie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/2106252
Wat vinden jullie ervan? Net in elkaar geflanst!
Royston Drenthe op LW is ook een legendequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:23 schreef Jonnsie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/2106252
Wat vinden jullie ervan? Net in elkaar geflanst!
Waarschijnlijk pak ik weer de eredivisie, zoals vorig jaar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:24 schreef Hasjmug het volgende:
Iemand al een idee met welke competitie/nationaliteit ze gaan starten in UT 2013?
Ikzelf ga voor de Franse competitie dit jaar denk ik.
Trouwens meer mensen die de Ultimate Edition al besteld/gekocht hebben? Ikzelf kon het vooruitzicht van 24 gold pakketten niet weerstaan, al ben ik normaal faliekant op tegen om extra geld in een game te stoppen
Drenthe heb ik nog wel in de subs trouwens, wilde Ryo een keer uitproberen!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:25 schreef Hasjmug het volgende:
[..]
Royston Drenthe op LW is ook een legende
Ik ga voor een team met Boerrigter, Bony, Urby, El Shaarawy en Ibarboquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:24 schreef Hasjmug het volgende:
Iemand al een idee met welke competitie/nationaliteit ze gaan starten in UT 2013?
Ikzelf ga voor de Franse competitie dit jaar denk ik.
Trouwens meer mensen die de Ultimate Edition al besteld/gekocht hebben? Ikzelf kon het vooruitzicht van 24 gold pakketten niet weerstaan, al ben ik normaal faliekant op tegen om extra geld in een game te stoppen
Fack yeah! Eindelijk maar toch! Kan niet wachten!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:28 schreef KrAlex het volgende:
FUT Webapp is waarschijnlijk op de 22e geopend.
Leuke spelers, maar daar win je geen cups mee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik ga voor een team met Boerrigter, Bony, Urby, El Shaarawy en Ibarbo
Wat zijn de voordelen daarvan voordat het spel uit is gekomen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:28 schreef KrAlex het volgende:
FUT Webapp is waarschijnlijk op de 22e geopend.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:28 schreef Hasjmug het volgende:
[..]
Leuke spelers, maar daar win je geen cups mee.
Hahaha, als je PS3 speelt dan add ik je wel, dan zal FC Pure Klasse je wel even op je plaats zettenquote:
Nee, Ik ben een beetje klaar met Fifa. Denk dat ik mijn laatste potjes wel gespeeld heb. Fifa 13 ga ik ook niet halen.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee, Ik ben een beetje klaar met Fifa. Denk dat ik mijn laatste potjes wel gespeeld heb. Fifa 13 ga ik ook niet halen.
Terugkerende spelers krijgen een bonus aan de hand van de gespeelde wedstrijden in FUT12.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:29 schreef Hasjmug het volgende:
[..]
Wat zijn de voordelen daarvan voordat het spel uit is gekomen?
Noobquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee, Ik ben een beetje klaar met Fifa. Denk dat ik mijn laatste potjes wel gespeeld heb. Fifa 13 ga ik ook niet halen.
Oooh wee, dat is goed nieuws. Ik heb doorgespeeld tot ik 100 cups gewonnen heb en zit denk ik +/- rond de 800-850 wedstrijden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:36 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Terugkerende spelers krijgen een bonus aan de hand van de gespeelde wedstrijden in FUT12.
Dus als het goed is krijgen mensen met 800 potjes meer dan de spelers met maar 250 potjes. Zal ook iets zijn om dubbele accounts tegen te gaan. Vorig jaar hadden veel mensen dubbele accounts waardoor ze meer dan 2 gold packs kregen, en een grote voorsprong op de rest.
Ik hoop dat ze 1 gold pack doen per 50 FUT12 wedstrijden.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:28 schreef Hasjmug het volgende:
[..]
Leuke spelers, maar daar win je geen cups mee.
Weet het niet zeker he, had wel ergens gelezen dat ze zouden kijken naar de gespeelde wedstrijden in FUT12quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:41 schreef Hasjmug het volgende:
[..]
Oooh wee, dat is goed nieuws. Ik heb doorgespeeld tot ik 100 cups gewonnen heb en zit denk ik +/- rond de 800-850 wedstrijden.
Tja, zou wel eerlijk zijn om loyale spelers ervoor te belonen, dus vind het wel logisch klinken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:44 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Weet het niet zeker he, had wel ergens gelezen dat ze zouden kijken naar de gespeelde wedstrijden in FUT12
jaja hij wordt gewoon bezorgd hi ha hoquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik zou het oneerlijk vinden voor nieuwe spelers. gewoon 1 gold pack voor iedereen is genoeg.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:45 schreef Hasjmug het volgende:
[..]
Tja, zou wel eerlijk zijn om loyale spelers ervoor te belonen, dus vind het wel logisch klinken.
Hoop dat je gelijk hebt
Ja, hoi. Ongeveer 2000 potjes hier.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:44 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Weet het niet zeker he, had wel ergens gelezen dat ze zouden kijken naar de gespeelde wedstrijden in FUT12
Vind ik niet. Spelers hebben een heel jaar gespeeld voor een goed team. Dat mag best ietsjes meer beloond worden dan een speler die 10 potjes gespeeld heeft.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik zou het oneerlijk vinden voor nieuwe spelers. gewoon 1 gold pack voor iedereen is genoeg.
Over 4 dagen toch Tekken Tag toernament 2?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:48 schreef Rijst het volgende:
Forrest en Marshall Law in 1 spel
[ afbeelding ]
Is dat de nieuwe Tekken ja?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:48 schreef Rijst het volgende:
Forrest en Marshall Law in 1 spel
[ afbeelding ]
Mazzelpik, maar is toch meer dan terecht dit. Anders heb je weer mensen met 100 accounts. Die hebben daar nu heel weinig aan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, hoi. Ongeveer 2000 potjes hier.
Oh, ik heb nog een account met 5 potjes en een account met 0.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:50 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Mazzelpik, maar is toch meer dan terecht dit. Anders heb je weer mensen met 100 accounts. Die hebben daar nu heel weinig aan.
Voor ea is het juist beter als ze met zo min mogelijk beginnen zodat ze geld gaan uitgeven om als nog een voorsprong te hebbenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:48 schreef Hasjmug het volgende:
[..]
Vind ik niet. Spelers hebben een heel jaar gespeeld voor een goed team. Dat mag best ietsjes meer beloond worden dan een speler die 10 potjes gespeeld heeft.
Daarnaast is het voor EA ook lucratiever aangezien spelers die veel spelen ook eerder geneigd zijn om pakketten voor echt geld te kopen. Dus die willen ze aan zich binden.
Volgende week donderdag. Ik kijk hier echth eel lang naar uit want de eerste TTT heb ik echt lang gespeeldquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Over 4 dagen toch Tekken Tag toernament 2?
doe jij er een heel jaar over om een goed team te maken?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:48 schreef Hasjmug het volgende:
[..]
Vind ik niet. Spelers hebben een heel jaar gespeeld voor een goed team. Dat mag best ietsjes meer beloond worden dan een speler die 10 potjes gespeeld heeft.
Daarnaast is het voor EA ook lucratiever aangezien spelers die veel spelen ook eerder geneigd zijn om pakketten voor echt geld te kopen. Dus die willen ze aan zich binden.
Komt ie ook uit voor Xbox?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgende week donderdag. Ik kijk hier echth eel lang naar uit want de eerste TTT heb ik echt lang gespeeldWas mn eerste ps2 spel.
Nee, dat niet, maar aangezien ik er geen geld in steek en ook niet echt een bedreven trader ben duurde het wel een tijdje voordat ik eindelijk Robben in mijn team kon verwelkomen. Verder heb ik ook echt bizar weinig geluk gehad met pakketten dit jaar, echt frustrerendquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe jij er een heel jaar over om een goed team te maken?ik had in december al een redelijk bazenteam.
Beide maar ik ga hem voor de ps3 halenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:54 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Komt ie ook uit voor Xbox?
Of is het PS3 only?
Koop gewoon geen pakketen heb zo'n 150 bronze dingen open gemaakt en het beste wat ik had was Akinfenwa. Goud ook een stuk of 50 voor ik er mee ben gestopt met Kompany als hoogtepuntquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:55 schreef Hasjmug het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar aangezien ik er geen geld in steek en ook niet echt een bedreven trader ben duurde het wel een tijdje voordat ik eindelijk Robben in mijn team kon verwelkomen. Verder heb ik ook echt bizar weinig geluk gehad met pakketten dit jaar, echt frustrerend
Haha, ik heb nog een aantal MSpoints liggen die ik denk ik maar ga gebruiken!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop gewoon geen pakketen heb zo'n 150 bronze dingen open gemaakt en het beste wat ik had was Akinfenwa. Goud ook een stuk of 50 voor ik er mee ben gestopt met Kompany als hoogtepunt
Ik trade en koop wel gewoon een speler werkt veel beterquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:00 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Haha, ik heb nog een aantal MSpoints liggen die ik denk ik maar ga gebruiken!
Zijn wel eisen aan verbonden, daarnaast is de Ultimate Edition bij Gamemania uitverkocht!quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:02 schreef KrAlex het volgende:
Hoor net op de radio dat je 3 usedgames bij gamemania kan inleveren en FIFA voor 20¤ meekrijgt :p
Jup, die leipe actie hadden ze ook met Max Payne 3. FIFA weer lekker goedkoop dit jaar!quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:02 schreef KrAlex het volgende:
Hoor net op de radio dat je 3 usedgames bij gamemania kan inleveren en FIFA voor 20¤ meekrijgt :p
Ja zitten wel regels aan vast je kan niet met prut games aan komen. Volgens mij moet je de waarde van de cadeaubon ook inleveren aan gamesquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:02 schreef KrAlex het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:03 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Zijn wel eisen aan verbonden, daarnaast is de Ultimate Edition bij Gamemania uitverkocht!
FIFA12 inleveren, FIFA11 inleveren en nog een schijt game die ik nooit aanraak.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zitten wel regels aan vast je kan niet met prut games aan komen. Volgens mij moet je de waarde van de cadeaubon ook inleveren aan games
Heb even gekeken net, FIFA12 is nog 19,99 ofzo. FIFA11 9,99 zit je al op iets minder dan 30¤. En heb nog maffia 2 in de kast liggen die eventueel weg mag.quote:
Fifa 12 en 11 nemen ze niet aan want daar hebben ze er al 40 van liggen meestal maat van me heeft zijn eigen Gamemania filiaalquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:06 schreef KrAlex het volgende:
[..]
FIFA12 inleveren, FIFA11 inleveren en nog een schijt game die ik nooit aanraak.Heb nog 15 games liggen die stof happen. En heb al een preorer bij GM, wel de Ultimate Edition.
Laatst nog PES5 en FIFA06 ingeleverd bij game-maniaquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fifa 12 en 11 nemen ze niet aan want daar hebben ze er al 40 van liggen meestal maat van me heeft zijn eigen Gamemania filiaal
Inderdaad, je moet juist die zeldzame games inleveren. Gelukkig heb ik laatst niet m'n zeldzame games verkocht, want die zijn nu gewoon ¤25 korting waard.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fifa 12 en 11 nemen ze niet aan want daar hebben ze er al 40 van liggen meestal maat van me heeft zijn eigen Gamemania filiaal
Opzich valt dat nog best mee als ik heel eerlijk ben...!quote:
En wat heb je gedaan met die 7,50quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Laatst nog PES5 en FIFA06 ingeleverd bij game-mania(PSP versies)
Een pak met kauwgom ballen gekocht!quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wat heb je gedaan met die 7,50
Dure kauwgom ballen danquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:15 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Een pak met kauwgom ballen gekocht!
Njah, had nog een paar oude games waar ik absoluut niks meer mee deed dus had in totaal 40¤ wat ik heb laten uitbetalen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wat heb je gedaan met die 7,50
Moldequote:Op vrijdag 7 september 2012 14:24 schreef marcie216 het volgende:
Me ook maar eens aanmelden voor Virgingaming.
Iemand een fijn team h2h?
Ze nemen over het algemeen bijna alles wel aan maar als er een nieuwe FIFA of COD uitkomt nemen ze die oude delen niet aan. Wat je kan doen om dit te omzeilen is FIFA12 2 weken van te voren inleveren en vragen of je dat alvast kan doen voor de FIFA 13 actie.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Njah, had nog een paar oude games waar ik absoluut niks meer mee deed dus had in totaal 40¤ wat ik heb laten uitbetalen.
Nedgame is inderdaad beter!quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:26 schreef Fuszy het volgende:
gamemania is zo'n kut winkel. Enige wat wel chill is dat ze tweedehands spellen aanbieden, maar die zijn meestal nog te duur
Je moet er ook niet kopen als er geen actie zijn. De acties zijn juist het moment dat er wat te halen valt. In totaal ga ik niet meer dan ¤25 betalen voor FIFA13 straks bij de GM.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:26 schreef Fuszy het volgende:
gamemania is zo'n kut winkel. Enige wat wel chill is dat ze tweedehands spellen aanbieden, maar die zijn meestal nog te duur
Je moet er gewoon geen spellen inleveren daar maken ze meer winst op dan nieuwe games. 60% van de inkomsten komt daar uitquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:26 schreef Fuszy het volgende:
nee maar hij heeft wel gewonnenquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:01 schreef pascal08 het volgende:
n0ir, heb je nou harde batta van Geluid gekregen?
jep ik had je opgerold in de finale dus 50k door m'n neus geboordquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jammer man, ik had graag revanche gewild in de finale.
Nee, want ik deed in de poulefase niet meer m'n best, want ik was toch al door. In de finale zou het om 30k gaan, dus dan had ik je compleet geslacht.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
jep ik had je opgerold in de finale dus 50k door m'n neus geboord
Speelde hij vies dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
jep ik had je opgerold in de finale dus 50k door m'n neus geboord
Beter win je want ik gun het die spelbederver geluids dus echt niet meer![]()
Eerste potje was het 4-4 geworden (ik was teruggekomen van een 3-0 achterstand) maar die klojo moest weer zo nodig een bijdehante opmerking op Fok plaatsen waardoor ie niet op verlenging+penals druktequote:
Noo ps3.quote:
Oke, kan ik nog een potje, of niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil zo wel een potje FUTten marcie.
Ja, zeker. Ik ga eerst nog even een kop koffie regelen enzo. Half uurtje ofzo. Goed?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Noo ps3.
[..]
Oke, kan ik nog een potje, of niet?
Jo. Ik ga trouwens wat eten. ben er zo wel weer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, zeker. Ik ga eerst nog even een kop koffie regelen enzo. Half uurtje ofzo. Goed?
Totdat je op een dag ineens IF Messi krijgtquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop gewoon geen pakketen heb zo'n 150 bronze dingen open gemaakt en het beste wat ik had was Akinfenwa. Goud ook een stuk of 50 voor ik er mee ben gestopt met Kompany als hoogtepunt
Ik ben ook klaar, heb maar 1 team. 1 kut gouden team.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:00 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben er klaar voor, Marcie. Met welk team ga je?
Goed, dan pak ik ook mijn low rated gouden team.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ben ook klaar, heb maar 1 team. 1 kut gouden team.
En je hebt een invite
Kijk maar!quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goed, dan pak ik ook mijn low rated gouden team.
Ik over een paar wekenquote:
Botafogoquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:12 schreef Vijf_voor het volgende:
Weet iemand nog een leuk 3/4* team voor H2H?
Molde hoor ik net.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:12 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik bedoelde kut omdat niet orgineelquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:08 schreef Lindgren. het volgende:
Een kut gouden team noem je dat.
Gewoon een prima bundesliga team met IF Klaas.
Ajaxquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:12 schreef Vijf_voor het volgende:
Feyenoordquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:12 schreef Vijf_voor het volgende:
PSV met de Wijn in de spitsquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:12 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb geen ander team, en wat is Hunt slecht zegquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:23 schreef Lindgren. het volgende:
Leuk potje, marcie. Rematch?Ander team?
Gewoon weinig aanvoer gehad.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb geen ander team, en wat is Hunt slecht zeg
Ja oke, maar eens proberen!quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon weinig aanvoer gehad.Mijn verdediging was wel oké dit potje, maar voorin liep het echt niet.
Als je gewoon gaat cross abusen pwn je keihard met Klaas.
Oh, en sorry voor m'n attribute kaartje op Cech.Ik wilde team conditie geven en was iets te snel met klikken.
![]()
![]()
Niet eens gezien, boeit ook nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon weinig aanvoer gehad.Mijn verdediging was wel oké dit potje, maar voorin liep het echt niet.
Als je gewoon gaat cross abusen pwn je keihard met Klaas.
Oh, en sorry voor m'n attribute kaartje op Cech. Ik wilde team conditie geven en was iets te snel met klikken.![]()
Het is maar een +3.
Was het nou echt te moeilijk om op die edit knop te drukkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Niet eens gezien, boeit ook niet
quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:26 schreef wieisboos het volgende:
Lodeiro 11 doelpunten in 12 wedstrijden
[..]
Was het nou echt te moeilijk om op die edit knop te drukken
Komt ook door zijn work rates, med/med.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:29 schreef KrAlex het volgende:
IF Huntelaar is idd een groot drama. Slechtste spits waar ik ooit mee heb gespeeld. 3-5-2 formatie met Robben Ribery op de flanken. SIF Kagawa erachter en Gomez of Podolski ernaast, maar Huntelaar was echt te traag en kon geen man voorbij komen. Koppen wilde bij hem ook niet lukken.
Jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:26 schreef wieisboos het volgende:
Lodeiro 11 doelpunten in 12 wedstrijden
[..]
Was het nou echt te moeilijk om op die edit knop te drukken
Jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:37 schreef Fuszy het volgende:
zou je met ongeveer 10k een pace team kunnen maken? Silver of gold
Thanks. 't liep nu wat beter ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:41 schreef marcie216 het volgende:
Godver afgemaakt.
Mooie goal die corner ja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zelf gemaakte, nog nooit gezien zo een.
Goed gespeeld
de lindgren cornerquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:41 schreef marcie216 het volgende:
Godver afgemaakt.
Mooie goal die corner ja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zelf gemaakte, nog nooit gezien zo een.
Goed gespeeld
Nee.quote:
Veel oefenen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:43 schreef marcie216 het volgende:
Lindgren, waar heb jij zo leren skillen man.
Ik zit elke keer te twijfelen, veel tikken of ook juist trucjes gaan oefenen
Gewoon veel doen. Eerst een paar simpele trucs beheersen en dan uitbreidenquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:43 schreef marcie216 het volgende:
Lindgren, waar heb jij zo leren skillen man.
Ik zit elke keer te twijfelen, veel tikken of ook juist trucjes gaan oefenen
Hij zei dat hij regelmatig compilatiewaardige goals maakte, vanaf de aftrap enzo.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
GJE kan niet trucjes doen, ik ownde hem daarmee.
Oke, bedankt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Veel oefenen.Stap voor stap een nieuw trucje aanleren en de situaties zien waarin je ze kunt gebruiken. Als je eenmaal een paar trucjes 100% zeker kunt uitvoeren, vanuit elke positie, het aantal omhoog. Begin eerst met een roulette en een ronaldo chop, wanneer je die 10/10 keer uit kunt voeren op het juiste moment begin je aan een rainbow etc. Op het eind kun je dan skill runs gaan proberen.
HAHAHA, die gast komt niet eens verder dan 5 meter vanaf de aftrap met zijn trucjes.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij zei dat hij regelmatig compilatiewaardige goals maakte, vanaf de aftrap enzo.Valt in de realiteit inderdaad wel mee.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:46 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/134333731
Hier trouwens die cornergoal van Biabiany.
Podolski is een 4* skiller hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, bedankt.
Dan heb je er sowieso de spelers voor nodig. Huntelaar en Podolski gaat het niet mee lukken.
En ik had eerst een braziliaans skillteam, maar toen ging ik alleen maar skillen, en kwam ik nooit bij de goal...
Kagawa ook.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:51 schreef marcie216 het volgende:
Podolski 4*? Dat wist ik niet.
En GTAboy kijken vanavond wel
Kagawa en Vierinha weet ik ja.quote:
Ik post 'm zo, zit in een potje. Je kunt dan alleen echt niet zo verdedigen als je nu doet. Continu instappen kan bij 4 atb wel, maar bij 3 atb is het dodelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:53 schreef marcie216 het volgende:
Ja ik wil misschien wel een 352 team maken, beetje zoals Lindgren dat heeft.
Kan je hem eens posten?
Ik weet het!quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik post 'm zo, zit in een potje. Je kunt dan alleen echt niet zo verdedigen als je nu doet. Continu instappen kan bij 4 atb wel, maar bij 3 atb is het dodelijk.
Geef het aan Fuszy.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:58 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb 130k over. Zal ik er allemaal pakjes van kopen of een leuk teampje van maken?
Slecht ideequote:
Ik wil wel een donatie doen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:01 schreef Fuszy het volgende:
Lol, wat is deze. De omgekeerde wereld.
Zou het op zich nog wel een keer willen hebben, want dan kan lindgren me nog een keer afmaken
Ik ga hem gewoon kopen. Die 20 euro kan me weinig schelen en ik speel liever eerder dan dat ik meer tradequote:Op vrijdag 7 september 2012 15:59 schreef marcie216 het volgende:
Ik twijfel als een beest over die Season ticket.
aan de 1e kant is het handig want je krijgt 24 packs, (24x1,50 waarde)
Nadeel is dat ik anders op de webapp ging handelen, en nu potjes ga spelen..
Ik denk dat ik gewoon 20 eu investeer aan pakjes. Geen ticket
25 kost het!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ga hem gewoon kopen. Die 20 euro kan me weinig schelen en ik speel liever eerder dan dat ik meer trade
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil wel een donatie doen.
[ afbeelding ]
Dan nog.quote:
Ik zit nu een half jaar in nijmegen op school en dat is echt een stuk beter dan in den boschquote:
Er moet officieel ook een verlening worden gespeeld bij gelijk spel. We hanteren gewoon de Champions League regels namelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
Eerste potje was het 4-4 geworden (ik was teruggekomen van een 3-0 achterstand) maar die klojo moest weer zo nodig een bijdehante opmerking op Fok plaatsen waardoor ie niet op verlenging+penals druktetweede potje kon ik de scherpte niet opnieuw opbrengen
niet eens freshquote:
Vrouwen die studeren lijken knapper dan vrouwen die dat niet doen ....quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zit nu een half jaar in nijmegen op school en dat is echt een stuk beter dan in den boschAl die mooie vrouwen
Mooi zoquote:
Veel plezier!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi zoHeb nu 4 chille teams, met mooie IF spelers die in kunnen vallen, dus ben wel klaar. Ga ook een weekendje weg, en als ik terug kom nog geen 2 weken tot de nieuwe web app. Het was een mooie FUT editie
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er moet officieel ook een verlening worden gespeeld bij gelijk spel. We hanteren gewoon de Champions League regels namelijk.
Haha, het is maar 70Kquote:
Dank je, Letlandquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi zoHeb nu 4 chille teams, met mooie IF spelers die in kunnen vallen, dus ben wel klaar. Ga ook een weekendje weg, en als ik terug kom nog geen 2 weken tot de nieuwe web app. Het was een mooie FUT editie
Yes!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:15 schreef marcie216 het volgende:
Lindgren boy, kan jij je team eens posten?
Het wordt team Ferdi, maar dan wil ik Vela eruit hebbenquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Yes!
Team Ferdi (Vierklau)
[ afbeelding ]
En daarna kreeg je Batta van FC Sacre Bleu!
[ afbeelding ]
Een van de beste speler uit je team eruit willen halen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het wordt team Ferdi, maar dan wil ik Vela eruit hebben
Als je een PS3 hebt..quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand die ik blij kan maken met wat spelers?
Mij?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik hoorde de naam fuszy eerder dit topic vallenquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zet je TOTY Van Persie, TOTY Henry, IF Cazorla en SIF Vermaelen even over op de xbox, de enige spelers die ik nog moetquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vela is geen baas.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een van de beste speler uit je team eruit willen halen.
DENK OM JE TAALGEBRUIK MANquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:27 schreef Desiler het volgende:
Kanker wat krijg ik weer kutgoaltjes tegen
Kreeg vandaag het idee om een team te maken en werd net gesteund door oom toefjesquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ja GTA, heb een PS3.
Speel jij weer dan Fuszy?![]()
Dan krijg je sowieso wat.
mijquote:
Nou ja ik zou het wel leuk vinden om er een te krijgen als je hem aan mij wilt geven.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ja GTA, heb een PS3.
Speel jij weer dan Fuszy?![]()
Dan krijg je sowieso wat.
Thankuu!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oke zet maar wat op de markt.
kan je nog wat coins gebruiken?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kreeg vandaag het idee om een team te maken en werd net gesteund door oom toefjes
Je hebt ze niet voor Xbox zeker of wel?!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oke zet maar wat op de markt.
altijdquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
kan je nog wat coins gebruiken?
Je hebt 't niet verpest, maar het is niet volgens de regels gegaan. De regels waren hierover ook niet duidelijk, dus ik laat het aan jou of je de wedstrijd opnieuw wilt spelen. Als je besluit opnieuw te spelen en je wint uiteindelijk ook het toernooi, dan krijg je 60k ipv 50k.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:28 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wel een beetje jammer dat ik het potje tussen n0ir en mij heb verpest.
Ik stelde al meteen voor om opnieuw te spelen en dat hebben we ook gedaan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hebt 't niet verpest, maar het is niet volgens de regels gegaan. De regels waren hierover ook niet duidelijk, dus ik laat het aan jou of je de wedstrijd opnieuw wilt spelen. Als je besluit opnieuw te spelen en je wint uiteindelijk ook het toernooi, dan krijg je 60k ipv 50k.
Jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Moet je natuurlijk vrienden op PSN zijn om te tradeofferen
Jij bent zon triest kind he .....quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik stelde al meteen voor om opnieuw te spelen en dat hebben we ook gedaan.
Ik won de wedstrijd toen met 4-1.
Ik zie hem niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:33 schreef marcie216 het volgende:
Gonzalez
CB
4-4-1-1
67 rated
Mexico
Primera div mex
Tijuna (club)
150-85 000
Wat nou zo is het toch?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent zon triest kind he .....
WHut, hij staat er echt op.quote:
Met overnieuw spelen zal Pascal niet de wedstrijd bedoelen die jullie speelden na de 4-4quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat nou zo is het toch?
Je hoeft echt niet op alles wat ik zeg te reageren hoor. Zó vervelend vind ik je, niet normaal.
Vela is silver dus hij is slechtquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Vela is geen baas.
En Pedro is redelijk prijzig voor zo'n team (4,5k) Is dat echt een goede, of kan Adriano daar ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |