want over gta mogen echt geen grappen gemaakt worden?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:00 schreef Pheno het volgende:
Dat kinderachtige gedoe is echt te treurig aan het worden. Ik laat het verder over aan de mods. Bizar hoe sommige mensen zich gedragen alsof ze de leeftijd hebben dat ze GTA nog niet eens mogen spelen.
Watch out we got a badass over here.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:00 schreef Pheno het volgende:
Dat kinderachtige gedoe is echt te treurig aan het worden. Ik laat het verder over aan de mods. Bizar hoe sommige mensen zich gedragen alsof ze de leeftijd hebben dat ze GTA nog niet eens mogen spelen.
De honderdste keer dezelfde 'grap' herhalen is 'grappig'? Really?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
want over gta mogen echt geen grappen gemaakt worden?
Okequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:03 schreef emokid het volgende:
[..]
Watch out we got a badass over here.
had het grapje nog nergens gezien behalve op afgelopen pagina.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:07 schreef Pheno het volgende:
Oh, verkeerde knopje. Nou, nog even open, om te kijken of we weer normaal kunnen doen ipv dat treurige 'grapje' all over again.
Man, elke maand komt ie wel voorbij. Het is zo voorspelbaar als het Duke Nukem-topic maandelijks kicken met "hij is uit, eins!". Oh wacht, dat was na 80 maanden echt zo. Ik zie tig TR's met mensen die zich ergeren en gelijk hebben ze. Over een weekje (of anderhalf) hebben jullie meer om over te praten. Geduld is een schone zaak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
had het grapje nog nergens gezien behalve op afgelopen pagina.
Vond het wel lachen, nu dan maar weer on-topic
Humor van ha-ha.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
had het grapje nog nergens gezien behalve op afgelopen pagina.
Vond het wel lachen, nu dan maar weer on-topic
Ga maar uit dat het mei is, want dat doet Rockstar altijd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:15 schreef Gezicht het volgende:
Nou even serieus dan maar. Ik weet niet of het hier al gepost is en zoja dan post ik het gewoon nog eens.
Release date volgens Bol: 26.04.2013
En mijn inziens is Bol op het opzicht van correcte releasedata toch nogal betrouwbaar.
Zegt de persoon die voor de honderdste keer moet melden dat hij meer info dan ons heeft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:00 schreef Pheno het volgende:
Overdrijven is een vak Van 1 naar 100 opeens, nice. Anderhalf week. GameInformer. Weet iedereen evenveel. Klaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zegt de persoon die voor de honderdste keer moet melden dat hij meer info dan ons heeft.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:15 schreef Gezicht het volgende:
Nou even serieus dan maar. Ik weet niet of het hier al gepost is en zoja dan post ik het gewoon nog eens.
En mijn inziens is Bol op het opzicht van correcte releasedata toch nogal betrouwbaar.
Waarom zouden er nog twee trailers uit moeten komen? Misschien willen ze niet teveel onthullen, 1 trailer, paar screenshots en een (groot?) artikel in G.I., een release date en dat was het. Spel in de winkel en spelen maar. Meer heeft GTA toch zeker niet nodig, iedereen kent het principe en R* zal er zeker iets vets van maken. Die paar twijfelaars kunnen dan youtube checken voor wat ingame beelden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 06:57 schreef RickoKun het volgende:
Tuurlijk komt ie niet in december uit mangz. Er moeten sowieso nog 2 trailers komen, lijkt me te kort dag weetje
Volgens mij is alleen IV in Mei uitgekomen, en dat alleen omdat IV uitgesteld moest worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ga maar uit dat het mei is, want dat doet Rockstar altijd.
Bol.com poogt ook f2p spellen te verkopen dus dat zegt niks.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:15 schreef Gezicht het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:47 schreef DSS24 het volgende:
Tweede scherm Xbox 360 vanaf vrijdag
Ik hoop dat de telefoon in GTA 5 zo inzetbaar wordt dat je hem niet meer op het beeldscherm ziet maar je hem echt kan gebruiken. Kan je je homeboyzz met je eigen iPhone bellen voor back-up jwwzz.
GTA spelen om de MP, vond het al triest sinds het in GTA:SA voorkwam.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens (en het blijft bij hopen, ik denk niet dat ze het daadwerkelijk fixen) dat de multiplayer even wat beter aangepakt wordt dan bij GTA4 waarin je eerst moest wachten of iedereen 'klaar' was. Zat je dan met 13 andere spelers waarvan er 2 zaten te fappen.
SP in GTA vind ik echt tof en GTA is de enige game waarvan ik de SP altijd uit wil spelen. (en ook doe)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:45 schreef Chef_M het volgende:
[..]
GTA spelen om de MP, vond het al triest sinds het in GTA:SA voorkwam.Je koopt de game puur voor de SP, als je er MP bijkrijgt moet je het maar zien als bonus en niet gaan klagen als het zuigt.
GTA SP.
freeroamquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
SP in GTA vind ik echt tof en GTA is de enige game waarvan ik de SP altijd uit wil spelen. (en ook doe)
maar MP in GTA, dat is pas echt geweldig. dat is gamen hoe ik er als 12 jarig jochie van droomde. een open wereld waar je kan lopen, vliegen, rijden, zwemmen of wat dan ook. waar je als je zin hebt nog eens anderen af kan knallen ook!
Freeroam FTW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |