Gta sa ken ik die heuuuleee map uit mien bakkesquote:Op zondag 9 september 2012 21:51 schreef Panzermaus het volgende:
Ruime omgeving is ook niet alles, vond Just Cause 2 zelf erg kaal aanvoelen. Gewoon geen zin om alles te verkennen, 'meh meh meh'. Zeppelin, wat bergen (met/zonder sneeuw), eindeloos veel water en steden die 'meh' aanvoelden en de pedestrians net zo. Voor mijn gevoel teveel van het zelfde.
Dit terwijl ik bij San Andreas echt elk stukje van de map explore'de op een QUADBIKE of met de RUSTLER, die geweldige soundtrack erbij of met 2-player zieke stunts uitvoeren met een zak bolognese chips erbij. SA had gewoon veel meer feeling dan Just Cause 2, terwijl de map gewoon kleiner was.Hoop dat ze die vibe weer in V weten te krijgen.
Graphics, rijden/camera, physics etc vond ik allemaal een verbetering in IV, maar het geheel vond ik maar wat grijzer en minder 'bruisend' dan Vice City of SA. De soundtrack van IV vond ik persoonlijk ook bagger en totaal niet 'je gaat het herkennen'. Geef mij maar de perfecte hybrid van SA en IV, en als ik de screenshots zie dan lijkt het er aardig op.
Dat had ik bij ALLE GTA's tot aan IV. Omdat die GPS ineens altijd de weg vertelde hoefde ik de map totaal niet meer te leren, best jammer eigenlijk, misschien zet ik het bij 5 maar gewoon uit.quote:Op zondag 9 september 2012 22:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gta sa ken ik die heuuuleee map uit mien bakkes
Dat is ook een spel, wat moeilijk te evenaren is.quote:Op zondag 9 september 2012 22:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gta sa ken ik die heuuuleee map uit mien bakkes
True. JC2 is qua map grootte en graphics echt mooi, maar er is verder niet veel te beleven.quote:Op zondag 9 september 2012 21:51 schreef Panzermaus het volgende:
Ruime omgeving is ook niet alles, vond Just Cause 2 zelf erg kaal aanvoelen. Gewoon geen zin om alles te verkennen, 'meh meh meh'. Zeppelin, wat bergen (met/zonder sneeuw), eindeloos veel water en steden die 'meh' aanvoelden en de pedestrians net zo. Voor mijn gevoel teveel van het zelfde.
Dit terwijl ik bij San Andreas echt elk stukje van de map explore'de op een QUADBIKE of met de RUSTLER, die geweldige soundtrack erbij of met 2-player zieke stunts uitvoeren met een zak bolognese chips erbij. SA had gewoon veel meer feeling dan Just Cause 2, terwijl de map gewoon kleiner was.Hoop dat ze die vibe weer in V weten te krijgen.
Graphics, rijden/camera, physics etc vond ik allemaal een verbetering in IV, maar het geheel vond ik maar wat grijzer en minder 'bruisend' dan Vice City of SA. De soundtrack van IV vond ik persoonlijk ook bagger en totaal niet 'je gaat het herkennen'. Geef mij maar de perfecte hybrid van SA en IV, en als ik de screenshots zie dan lijkt het er aardig op.
quote:Op maandag 10 september 2012 15:26 schreef AverageJoe het volgende:
Ik ben er klaar mee. Het duurt te lang. November 2011 de eerste trailer en in september 2012 weten we niet veel meer.
Waar ben je klaar mee? Het wachten?quote:Op maandag 10 september 2012 15:26 schreef AverageJoe het volgende:
Ik ben er klaar mee. Het duurt te lang. November 2011 de eerste trailer en in september 2012 weten we niet veel meer.
quote:Op maandag 10 september 2012 15:26 schreef AverageJoe het volgende:
Je vergeet de screenshots manquote:Op maandag 10 september 2012 15:26 schreef AverageJoe het volgende:
Be real, zoveel informatie is dat toch niet? Natuurlijk heb ik GTA V hier liggen zodra de game uit is. Maar het is toch jammer dat je zo lang moet wachten.quote:
Nee, dat is de manier zoals Rockstar rolt. Gewoon wachten tot ie perfect is en dan mag je hem kopen, niet andersom.quote:Op maandag 10 september 2012 18:40 schreef AverageJoe het volgende:
[..]
Be real, zoveel informatie is dat toch niet? Natuurlijk heb ik GTA V hier liggen zodra de game uit is. Maar het is toch jammer dat je zo lang moet wachten.
@Roellie80: tuurlijk, maar de aankondiging zou ik dan persoonlijk later doen.
Iedereen weet toch wel dat die komt, waarom het dan niet al aankondigen.quote:Op maandag 10 september 2012 18:40 schreef AverageJoe het volgende:
[..]
Be real, zoveel informatie is dat toch niet? Natuurlijk heb ik GTA V hier liggen zodra de game uit is. Maar het is toch jammer dat je zo lang moet wachten.
@Roellie80: tuurlijk, maar de aankondiging zou ik dan persoonlijk later doen.
Eens. Nadeel van GTA IV vind ik verder ook dat het verhaal extreem bagger is, je bent niet meer dan een chauffeur/huurmoordenaar voor anderen, terwijl je bij SA/VC zelf echt een centrale rol speelt.quote:Op zondag 9 september 2012 21:51 schreef Panzermaus het volgende:
Is nep.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:38 schreef Jaapo het volgende:
Nieuwe screenshot? Hij staat niet op de website van Rockstar dus ik vermoed dat ie fake is helaas..
[ afbeelding ]
Bron: http://epicsfail.com/view-gta_v_4-wide.html
Hahahaha.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:50 schreef Strani het volgende:
Kun je nagaan hoe goed GTA is geworden, grafisch, dat we nu op het blote oog niet eens meer direct kunnen zeggen of het van een echte foto komt of uit GTA.
Vage shit, zou echt denken dat dit in-game kan zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 00:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is nep.
Deze foto van Venice beach met wat filtertjes en HDR-effecten, plus het GTA V logo.
[ afbeelding ]
Nee natuurlijk niet slimpie. Dat is een placeholder datum. Een echte datum is nog niet bekend.quote:Op maandag 17 september 2012 15:24 schreef rickyszz het volgende:
Ik kijk hier echt super veel naar uit!!
Alleen al als je de screenshots niet eens kunt onderscheiden tussen nep en echt![]()
Dit is misschien gezegd maar op Zavvi staat al de release datum namelijk 23 november 2012
Als je hem nu pre-orderd dan lijkt mij het toch gewoon dat je hem op die dag ook binnenkrijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |