abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 september 2012 @ 22:39:08 #26
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_116585017
quote:
10s.gif Op zondag 9 september 2012 21:51 schreef Panzermaus het volgende:
Ruime omgeving is ook niet alles, vond Just Cause 2 zelf erg kaal aanvoelen. Gewoon geen zin om alles te verkennen, 'meh meh meh'. Zeppelin, wat bergen (met/zonder sneeuw), eindeloos veel water en steden die 'meh' aanvoelden en de pedestrians net zo. Voor mijn gevoel teveel van het zelfde.

Dit terwijl ik bij San Andreas echt elk stukje van de map explore'de op een QUADBIKE of met de RUSTLER, die geweldige soundtrack erbij of met 2-player zieke stunts uitvoeren met een zak bolognese chips erbij. SA had gewoon veel meer feeling dan Just Cause 2, terwijl de map gewoon kleiner was. :) Hoop dat ze die vibe weer in V weten te krijgen.

Graphics, rijden/camera, physics etc vond ik allemaal een verbetering in IV, maar het geheel vond ik maar wat grijzer en minder 'bruisend' dan Vice City of SA. De soundtrack van IV vond ik persoonlijk ook bagger en totaal niet 'je gaat het herkennen'. Geef mij maar de perfecte hybrid van SA en IV, en als ik de screenshots zie dan lijkt het er aardig op. :D
Gta sa ken ik die heuuuleee map uit mien bakkes :@
pi_116585276
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 22:39 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dat had ik bij ALLE GTA's tot aan IV. Omdat die GPS ineens altijd de weg vertelde hoefde ik de map totaal niet meer te leren, best jammer eigenlijk, misschien zet ik het bij 5 maar gewoon uit.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_116602235
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 22:39 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dat is ook een spel, wat moeilijk te evenaren is.
Als ze nu een soortgelijke map doen van SA, de sfeer van VC en de graphics van 4 krijg je een game, waar je om de 5 minuten je onderbroek moet wisselen *O*
pi_116602398
quote:
Ruime omgeving is ook niet alles, vond Just Cause 2 zelf erg kaal aanvoelen. Gewoon geen zin om alles te verkennen, 'meh meh meh'. Zeppelin, wat bergen (met/zonder sneeuw), eindeloos veel water en steden die 'meh' aanvoelden en de pedestrians net zo. Voor mijn gevoel teveel van het zelfde.

Dit terwijl ik bij San Andreas echt elk stukje van de map explore'de op een QUADBIKE of met de RUSTLER, die geweldige soundtrack erbij of met 2-player zieke stunts uitvoeren met een zak bolognese chips erbij. SA had gewoon veel meer feeling dan Just Cause 2, terwijl de map gewoon kleiner was. :) Hoop dat ze die vibe weer in V weten te krijgen.

Graphics, rijden/camera, physics etc vond ik allemaal een verbetering in IV, maar het geheel vond ik maar wat grijzer en minder 'bruisend' dan Vice City of SA. De soundtrack van IV vond ik persoonlijk ook bagger en totaal niet 'je gaat het herkennen'. Geef mij maar de perfecte hybrid van SA en IV, en als ik de screenshots zie dan lijkt het er aardig op. :D
True. JC2 is qua map grootte en graphics echt mooi, maar er is verder niet veel te beleven.

SA daarin tegen is inderdaad gewoon baas, klaar.
If not now, then when.
  maandag 10 september 2012 @ 15:16:15 #30
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_116602483
Het hoeft niet perse ten koste gaan van de details als je de map groot wil hebben.

Denk maar aan de game Fuel.
pi_116602807
Ik ben er klaar mee. Het duurt te lang. November 2011 de eerste trailer en in september 2012 weten we niet veel meer.
  maandag 10 september 2012 @ 15:46:01 #32
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_116603564
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 15:26 schreef AverageJoe het volgende:
Ik ben er klaar mee. Het duurt te lang. November 2011 de eerste trailer en in september 2012 weten we niet veel meer.
:') Zo gaat het standaard bij Rockstar, altijd al zo geweest, ook met VC en SA.
  maandag 10 september 2012 @ 16:19:42 #33
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_116604953
quote:
Waar ben je klaar mee? Het wachten? :') Klacht is duidelijk als je nu van plan bent om de game niet meer te kopen, maar ik gok dat het bij jou wel in je kast komt te liggen.
pi_116607220
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_116609085
quote:
Je vergeet de screenshots man ;(.
Amen.
pi_116609262
Ik vind het juist wel goed zo,

Ik heb liever dat ze zich daar bezighouden met het bouwen van een goede game in plaats van elke keer nieuwe trailers te bouwen. Liever dat ze 3 maanden langer de tijd nemen om iets af te maken dan voortijdig te releasen
pi_116610969
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2012 17:55 schreef Jivis het volgende:

[..]

Je vergeet de screenshots man ;(.
Be real, zoveel informatie is dat toch niet? Natuurlijk heb ik GTA V hier liggen zodra de game uit is. Maar het is toch jammer dat je zo lang moet wachten.

@Roellie80: tuurlijk, maar de aankondiging zou ik dan persoonlijk later doen.
pi_116615768
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:40 schreef AverageJoe het volgende:

[..]

Be real, zoveel informatie is dat toch niet? Natuurlijk heb ik GTA V hier liggen zodra de game uit is. Maar het is toch jammer dat je zo lang moet wachten.

Nee, dat is de manier zoals Rockstar rolt. Gewoon wachten tot ie perfect is en dan mag je hem kopen, niet andersom.
pi_116620453
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:40 schreef AverageJoe het volgende:

[..]

Iedereen weet toch wel dat die komt, waarom het dan niet al aankondigen.
Amen.
  maandag 10 september 2012 @ 22:22:11 #40
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_116624032
quote:

Eens. Nadeel van GTA IV vind ik verder ook dat het verhaal extreem bagger is, je bent niet meer dan een chauffeur/huurmoordenaar voor anderen, terwijl je bij SA/VC zelf echt een centrale rol speelt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_116673437
Nieuwe screenshot? Hij staat niet op de website van Rockstar dus ik vermoed dat ie fake is helaas..

Bron: http://epicsfail.com/view-gta_v_4-wide.html
pi_116673493
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:38 schreef Jaapo het volgende:
Nieuwe screenshot? Hij staat niet op de website van Rockstar dus ik vermoed dat ie fake is helaas..

[ afbeelding ]

Bron: http://epicsfail.com/view-gta_v_4-wide.html
Is nep.

Deze foto van Venice beach met wat filtertjes en HDR-effecten, plus het GTA V logo.
  woensdag 12 september 2012 @ 00:50:55 #43
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_116673693
Kun je nagaan hoe goed GTA is geworden, grafisch, dat we nu op het blote oog niet eens meer direct kunnen zeggen of het van een echte foto komt of uit GTA.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_116673787
Jammer dat ie fake is, maar was te verwachten.
pi_116790266
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:50 schreef Strani het volgende:
Kun je nagaan hoe goed GTA is geworden, grafisch, dat we nu op het blote oog niet eens meer direct kunnen zeggen of het van een echte foto komt of uit GTA.
Hahahaha.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_116790384
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:40 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Is nep.

Deze foto van Venice beach met wat filtertjes en HDR-effecten, plus het GTA V logo.
[ afbeelding ]
Vage shit, zou echt denken dat dit in-game kan zijn :P
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_116833335
Ben weer bezig met SA. Ik mis er toch wel wat omgeving geluid wat wel in 4 zat.

grootte lijnen ken ik de routes nog wel, maar moet soms nog wel op de map kijken hoe ik moet rijden.

maar eenmaal in de stad weet ik ook weer heel snel de steegjes en binnen door wegen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_116891882
Nieuw in dit topic, maar reeds met smacht wachtend op GTA V

Gran Turismo 5 en Battlefield 3 hebben plaatsgemaakt voor GTA IV in de PS3. Jammer dat t nog zo lang duurt voor die komt..
pi_116892128
Ik kijk hier echt super veel naar uit!!
Alleen al als je de screenshots niet eens kunt onderscheiden tussen nep en echt _O_

Dit is misschien gezegd maar op Zavvi staat al de release datum namelijk 23 november 2012
Als je hem nu pre-orderd dan lijkt mij het toch gewoon dat je hem op die dag ook binnenkrijgt?
  maandag 17 september 2012 @ 15:36:23 #50
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_116892662
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2012 15:24 schreef rickyszz het volgende:
Ik kijk hier echt super veel naar uit!!
Alleen al als je de screenshots niet eens kunt onderscheiden tussen nep en echt _O_

Dit is misschien gezegd maar op Zavvi staat al de release datum namelijk 23 november 2012
Als je hem nu pre-orderd dan lijkt mij het toch gewoon dat je hem op die dag ook binnenkrijgt?
Nee natuurlijk niet slimpie. Dat is een placeholder datum. Een echte datum is nog niet bekend.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')