quote:
Leuk idee en natuurlijk heel motiverendquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik gooi dit verzoek ook even hier neer... Zakelijk voorstel
In februari dienen mijn studenten voor een bepaald vak een marketingcommunicatieplan te ontwikkelen. Het gaat dan om productintroductie op de Nederlandse markt of op de buitenlandse. Dus o.a. doelgroepanalyse, concurrentieanalyse, strategie (voor de intro), bepaling van (media)instrumenten, planning, budget...
Het zou voor de studenten natuurlijk een enorme uitdaging zijn om geen fictief plan te schrijven, maar een plan te schrijven voor een bestaand bedrijf dat hier behoefte aan heeft.
Dus... Als iemand van jullie in een organisatie werkt dat een dergelijk plan wel ziet zitten, neem dan even contact met mij op!
Zie haar hardlopenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
O: beschuit kaas
S: 8.5 km met 10.5/uur
T: 2 trostomaten, halve komkommer, halve rode ui, halve gekookte courgette, half bakje champignons met knoflookzout (meur), gekookt ei
L: 2 boterhammen kaas, beker melk, kippensoep met 1 kippendij
T's: nectarine, mineola, appel, blokje choco, dropjes
L: witlof ham/kaas/ei/room met tagliatelle met room en kaas
T: kwark en vla
Mark Rutte komt niet en daar is Ebru Umar boos overquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:56 schreef Jagärtrut het volgende:
ik snap ook niet dat er zoveel debatten moeten zijn. Op een gegeven moment heb je alles wel gezegd en kun je alleen maar populistische zaken roepen. Laat er 2 of 3 thematische debatten georganiseerd worden, en de rest kunnen we wel afschaffen. Ik snap sowieso niet dat de libelle zo nodig een debat moet hebben...
Ja, dat denk ik ook!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk idee en natuurlijk heel motiverend.
Ebru Umar en boos? Weird.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mark Rutte komt niet en daar is Ebru Umar boos over.
Soms staan leuke/uitdagende opdrachten op battle of concepts. Is alleen niet zo'n grote opdracht, meestal max 10 a4tjes. Je zou ook een van die bedrijven kunnen benaderen, die staan iig open voor studenten projecten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
In februari dienen mijn studenten voor een bepaald vak een marketingcommunicatieplan te ontwikkelen. Het gaat dan om productintroductie op de Nederlandse markt of op de buitenlandse. Dus o.a. doelgroepanalyse, concurrentieanalyse, strategie (voor de intro), bepaling van (media)instrumenten, planning, budget...
Het zou voor de studenten natuurlijk een enorme uitdaging zijn om geen fictief plan te schrijven, maar een plan te schrijven voor een bestaand bedrijf dat hier behoefte aan heeft.
Dus... Als iemand van jullie in een organisatie werkt dat een dergelijk plan wel ziet zitten, neem dan even contact met mij op!
Ja, leuk! Werkte bij mijn opleiding ook goed!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook!
En win-win situatie. Bedrijf kan zich er geen buil aan vallen en krijgt meerdere plannen aangeleverd, en mijn studenten zijn gemotiveerder dan normaal
Hey! Dat is ook lastig! Maar kom hier vooral mee posten! Er zijn hier genoeg mensen die tips kunnen geven om óók op een verantwoorde manier wat 'aan te komen' of er op z'n minst voller uit te zien!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:15 schreef tipsy16 het volgende:
Ben 1.68 en weeg 48-49 kilo,kan eten wat ik wil kom geen gram aan.Medisch niks aan de hand,dik is niet leuk,super slank ook niet,altijd die vragen ,eet je wel genoeg,heb je annorexia,wordt er gek van soms.Dit is dus het omgekeerde van dik zijn.
Battle of concepts? Dat ken ik zich heul nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:14 schreef the85mc het volgende:
[..]
Soms staan leuke/uitdagende opdrachten op battle of concepts. Is alleen niet zo'n grote opdracht, meestal max 10 a4tjes. Je zou ook een van die bedrijven kunnen benaderen, die staan iig open voor studenten projecten.
Heb zelf ooit daarmee 200 euro verdiend. Best leuk om eens te doen.
Heel lastig, mijn man had hetzelde, is met heel veel moeite de afgelopen 2 jaar 5 kilo aangekomen en dat staat 'm keigoed.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:15 schreef tipsy16 het volgende:
Ben 1.68 en weeg 48-49 kilo,kan eten wat ik wil kom geen gram aan.Medisch niks aan de hand,dik is niet leuk,super slank ook niet,altijd die vragen ,eet je wel genoeg,heb je annorexia,wordt er gek van soms.Dit is dus het omgekeerde van dik zijn.
Ja, dat zei je. Leuk!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]Mijn bruder gaat ook mee, had ik dat al verteld?
Ik kan nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kom gewoon wat vroeger en neem koekjes mee die ik nu ga bakken.
Ook 's ochtends niet?!quote:
Over verschuiven van vakantie? Probleem met de bezetting of andere reden? Misschien kun je een paar afwijkende diensten in de onderhandeling gooien om ze over de streep te trekken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm werk doet moeilijk. Piekerpieker
quote:Het optreden werd integraal uitgezonden op de website van 3FM.
Volledig!quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:03 schreef Perruche het volgende:
Ok, neerlandicatjes van me, wat betekent "integraal" in deze context?
[..]
Ja sst jijquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volledig!
Zou ik zeggen.
Maar ik ben geen neerlandica![]()
quote:
De bezetting is mager idd, maar het is gelukt. ben blijquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Over verschuiven van vakantie? Probleem met de bezetting of andere reden? Misschien kun je een paar afwijkende diensten in de onderhandeling gooien om ze over de streep te trekken.
Ik zeg:quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:09 schreef the85mc het volgende:
[..]
Pff wat ik heb ik op die integralen zitten zweten. (En bij mij ging het maar tot eerste orde differentiaalvergelijkingen..)
Nounounou het is Hugh Jackman maarquote:
Hugh kan ook best leuk zijn, maar niet met zo'n kopquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nounounou het is Hugh Jackman maar
Maar dat is dus een vrije interpretatie van wat er in mij omgaat als ik wiskunde teksten hoor / leesCijfertjes, bububububuh.
Veel plezierquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:37 schreef sigme het volgende:
Dag vanaf thuis, ik ga op vakantie.
Zonder internet, dus tot over een ruime week![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik ook nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik mag Hugh Jackman niet zien van m'n werk.
Veel plezierquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:37 schreef sigme het volgende:
Dag vanaf thuis, ik ga op vakantie.
Zonder internet, dus tot over een ruime week![]()
!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:39 schreef loveli het volgende:
Fijne vakantie!!Waarom is dat ':')'? Wil je het eigenlijk niet, denk je dat er weer een slankiediscussie komt, hoewatwaar? Zoveel vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ah zoquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:04 schreef loveli het volgende:
Mijn vriezer weerspiegelt mijn principes niet.
Wow.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een 'tracking'jack gekocht net bij de Lidl, eergisteren een wandelbroek.. Nou, dat was volgens mij de eerste kledngstukken die ik dit jaar heb gekocht
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:04 schreef loveli het volgende:
Mijn vriezer weerspiegelt mijn principes niet.
Wat goed! Ik ga duimen voor je.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:43 schreef Viking84 het volgende:
Haha, uitnodiging voor een eerste kennismakingsgesprek bij dat bedrijf in Den Haag waar ik laaiend enthousiast over was. Ze willen even bellen, dus ik ben nu aan het uitleggen dat ik slechthorend ben. Eens kijken of dat een probleem is. I hope not
.
Ga je daarna voor de tweede keer kennismaken?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:43 schreef Viking84 het volgende:
Haha, uitnodiging voor een eerste kennismakingsgesprek bij dat bedrijf in Den Haag waar ik laaiend enthousiast over was. Ze willen even bellen, dus ik ben nu aan het uitleggen dat ik slechthorend ben. Eens kijken of dat een probleem is. I hope not en anders hebben zij pech
.
Oeh dat klinkt lekker! Recept?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:54 schreef Novem het volgende:
Ik heb net zeer smakelijk koekjes gebakken
Amandelkoekjes met citroenrasp en rozenwater
Zij noemen het een eerste kennismakingsgesprekquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ga je daarna voor de tweede keer kennismaken?
Nee maar goed joh, succes!
goed man! spannend!quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zij noemen het een eerste kennismakingsgesprek.
Thx! Hopelijk mailen ze snel, anders lees ik het pas na het sporten.
Hoi. Gratiz?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
http://24kitchen.nl/recep(...)f[2]=bundle%3Arecipequote:
Ja natuurlijk! Maar dan zeggen ze dat ik er niet in kom omdat ik geen pas heb en sneakers aan.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Eet je alleen met het sportmannetje of hobbel je ook weleens mee?
Niet de meest vervelende conclusie toch?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:30 schreef Perruche het volgende:
Ik ben mijn recensies aan het doen op Iens, wat ga ik eigenlijk vaak uit eten
Kun je niet gewoon die kant op gaan terwijl hij m'n z'n family pas geniet van een kopje koffiequote:Op vrijdag 7 september 2012 16:36 schreef Jagärtrut het volgende:
grr, ik keek er naar uit om straks naar de ikea te gaan (), en nu is de duutser in z'n eentje gegaan. Terwijl we gepland hadden daar te eten, en nu moet ik/we koken, etc. etc. beuh...
Nee, schaamtevol bijna!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Niet de meest vervelende conclusie toch?
helaas,ik ben nog aan het werk...quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:39 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon die kant op gaan terwijl hij m'n z'n family pas geniet van een kopje koffie
hij ziet de ikea waarschijnlijk niet echt als een uitje, en denkt nu dat je dan vanavond meer tijd hebt om samen op te bank te hangenquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
helaas,ik ben nog aan het werk...
Is dat nog wat trouwens? je kunt misschien ook oude battles gebruiken, dat de studenten zo'n soort probleem oplossen.Er zijn best veel marketing gericht merk ik. En daar heb ik geen verstand van. Ik ben echt beta en de enige keer dat ik wat won kwam ik met een oplossing voor een technisch probleem. Dat is meer mijn cup of tea.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Battle of concepts? Dat ken ik zich heul nietEven uitzoeken
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:36 schreef Jagärtrut het volgende:
grr, ik keek er naar uit om straks naar de ikea te gaan (), en nu is de duutser in z'n eentje gegaan. Terwijl we gepland hadden daar te eten, en nu moet ik/we koken, etc. etc. beuh...
Yup! Erg interessantquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:59 schreef the85mc het volgende:
[..]
Is dat nog wat trouwens? je kunt misschien ook oude battles gebruiken, dat de studenten zo'n soort probleem oplossen.Er zijn best veel marketing gericht merk ik. En daar heb ik geen verstand van. Ik ben echt beta en de enige keer dat ik wat won kwam ik met een oplossing voor een technisch probleem. Dat is meer mijn cup of tea.
ja ik moet echt evem janken nu maar goed daar kom ik ook wel weer overheen. Nu heb ik meer gelegenheid om aan mijn cv te werken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat is jammer Vik... Is niet leuk om zo tegen je beperkingen aan te lopen
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:46 schreef Viking84 het volgende:
Nou toch geen gesprek want ik zou voor dw functie telefonisch overleg moeten voeren met klanten. Was er al bang voor en ben blij dat ik dat nu weet en niet tijdens het gesprek pas. Evem kut dat ik nu weer tegen mn beperkingen aanloop maar soit. Ze vonden mn brief wel erg goed en getuigen van durf en creativiteit dus mijn kans komt nog wel
Thanks!quote:
Oeh.... uhmmm succes dan maar... Alcohol een optie?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:52 schreef An24 het volgende:
OMG: verplicht nummer: taptoe Delft. Wordt lange avond
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:52 schreef An24 het volgende:
Hmmmmmquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh.... uhmmm succes dan maar... Alcohol een optie?
Ik heb weekend én leuke plannen, dus dat komt wel goed!quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
GB, vervelend...
Heb je weekend nu? Nog leuke plannen?
Wekker staat hier op 7.15.
Nieuwe wandelbroek: check
Nieuwe wandeljas: check
Wandelschoen en sokken: check
Wandelrugtas: check
2 volkoren met kaas, 2 volkoren met ham, nectarine, tomaat, 2 mineola, appel, pakje melk, 2 gekookte eieren voor in de wandelrugtas: check
Zin om morgen 30 te wandelen georganiseerd in mijn uppie
Liefdequote:Op vrijdag 7 september 2012 20:05 schreef An24 het volgende:
Zit Freud al what apps te sturen met bom smylies en we zijn pas bij het voorprogramma
Kijk je ook naar Sheffield? Daar zitten echt goede hoogleraren, ik ken er een aantal persoonlijk uit mijn PhD-tijd, dus mocht je interesse hebben in iets daar zou ik ook eens een contactje kunnen aanboren misschien voor je? oh Salford Uni in Manchester is ook erg goed geloof ik.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Thanks!Het ging goed! Maandag hoort hij meer, en dan heeft hij ook meteen weer 2 nieuwe gesprekken staan in Leeds
dus hij is goed en druk bezig, maar grote kans dat als ze hem in York willen dat hij daar wel heen wil; het beviel prima!
En als het hem dan bevalt daar, dan ga ik voor de zekerheid ook nog gewoon kijken naar universiteit van Leeds / Birmingham / Manchester voor mogelijke PhD-mogelijkheden (hun onderzoeksgroepen daar zijn ook wel goed)spannend!
Sheffield is een optiequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Kijk je ook naar Sheffield? Daar zitten echt goede hoogleraren, ik ken er een aantal persoonlijk uit mijn PhD-tijd, dus mocht je interesse hebben in iets daar zou ik ook eens een contactje kunnen aanboren misschien voor je? oh Salford Uni in Manchester is ook erg goed geloof ik.
in manchester ken ik trouwens ook iemand van de lecturers bij engels, enn... even denken...ook in liverpool.
misshcien is hun onderzoek niet in jouw straatje, maar allicht kunnen ze je doorverwijzen of kunnen ze een gesprekje met je hebben.
Shit, was die verplicht?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:52 schreef An24 het volgende:
Is goed! Ik pm je even.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
Coco, ik heb wel interesse. Maandag even bellen/mailen.?
Pfff lijkt me best pittigquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nog twee diensten en dan zit de nachtweek erop. Nog ff doorbijten dus en nu lekker slapen..
Vandaag zouden ook de schoenen komen volgens amazon, ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus vanavond lekker tapas eten.
We waren 30 en 32 toen we trouwden. Vind het wel meevallen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
AwwGefeli An en Freud! Wist niet eens dat jullie getrouwd waren
Zo jong nog enzo! Maar goed, misschien moet ik mijn referentiekader ook wat aanpassen nu ik zelf ouder word
![]()
Zou wel meer willen zien van jurk enzo
Tevens: tapas![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dank allen!
[ Bericht 4% gewijzigd door An24 op 08-09-2012 12:22:38 ]
Haha, of wij worden oudquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wauuuw30 en 32 is idd netjes
Ik ben gewoon rampzalig met leeftijden
En was in de war door je naam
![]()
En ja, dat GeeBeeMisschien moeten we er maar aan dat we volwassen zijn
quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:46 schreef Viking84 het volgende:
Feli Ann en Freud!
Ik heb mijn nieuwe fiets
yep maar daardoor laat ik me niet weerhouden hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:48 schreef kwakz0r het volgende:
vik, wat ik me afvroeg, moet jij niet een groot deel van je fiets terugbetalen als je van werkgever wisselt binnen een bepaalde tijd na aanschaf? aangezien je aan t zoeken bent?
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:48 schreef An24 het volgende:
[..]![]()
Freud de IT'er he! Wilde eerst 10-10-10, "lekker binair". Ik vond Binair te koud
Ik weet zelfs de trouwdagen van mijn gescheiden broer en zus nogquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:37 schreef conleche het volgende:
Ik weet m'n trouwdatum niet meerIk ben dan wel gescheiden.....maar het is toch een beetje
Het was in oktober. Dat weet ik nog wel.
Die van ons was nèt wat duurder maar in dezelfde prijsrange inderdaad, heerlijk vond ik het en veel relaxter dan de andere bruiloften waar ik zelf ben geweest als gastquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:45 schreef conleche het volgende:
Ik ben normaal ook niet slecht met data. Maar ik denk omdat ik het ook niet echt als een bruiloft zag misschien, het was meer iets om het financieel te regelen allemaal.
Ik heb nooit iets met toeters en bellen gewild omdat ik alle bruiloften waar ik ooit ben geweest stom vond en saai. En ik had niet de illusie dat ik dat beter kon. Bovendien waren we nu maar iets van 4000 euro kwijt en hebben de paar mensen die er wel waren enorm luxe gegeten en geslapen en zijn in de spa geweest en hebben we een beetje gevaren. Ik vond dat veel leuker. Maar begrijp dat ik een uitzondering ben hoor!En vind het ook wel leuk om trouwfoto's van anderen te bekijken!
Wa voor schoentjes?quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat een toffe foto An, jammer dat ik de rest gemist heb
Schoenen zijn er, dat doen ze veul beter dan h&m zeg!
Leuk! Dingen leren is tofquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:12 schreef MarMar het volgende:
Mijn vervolgcursus Italiaans is binnenziet eruit alsof ik er wel mijn best voor moet doen, heerlijk!
Niet stom, is ook best leuk om een medaille te krijgen voor zoiets denk ik! 30 kmquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Gefeliciteerd An en Freud en eet smakelijk voor straks
Eindelijk breekt de zon hier door nog even lekker buiten zitten.
De 30 km was erg mooi, Alleen jammer dat we geen medaille kregen ofzo, alleen een mok met de mededeling dat de ijsvereniging 100 jaar bestaat.
Baalde daar best van, stom he?
Mocht ik ook trouwen dan zou ik het ook zo doen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:45 schreef conleche het volgende:
Ik ben normaal ook niet slecht met data. Maar ik denk omdat ik het ook niet echt als een bruiloft zag misschien, het was meer iets om het financieel te regelen allemaal.
Ik heb nooit iets met toeters en bellen gewild omdat ik alle bruiloften waar ik ooit ben geweest stom vond en saai. En ik had niet de illusie dat ik dat beter kon. Bovendien waren we nu maar iets van 4000 euro kwijt en hebben de paar mensen die er wel waren enorm luxe gegeten en geslapen en zijn in de spa geweest en hebben we een beetje gevaren. Ik vond dat veel leuker. Maar begrijp dat ik een uitzondering ben hoor!En vind het ook wel leuk om trouwfoto's van anderen te bekijken!
Jouwnes was leuk!quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die van ons was nèt wat duurder maar in dezelfde prijsrange inderdaad, heerlijk vond ik het en veel relaxter dan de andere bruiloften waar ik zelf ben geweest als gast
Gefeliciteerd An en Freud!
Die van ons was wel duurder...maar wij hebben ok alleen maar gedaan wat wij leuk vonden: overdag met een leuke fotograaf op stap, rond vijf uur trouwen....met twintig man heerlijk eten en daarna gefeest met 120 man. Lekker simpel, zonder stomme receptiegedoetjes enzoquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die van ons was nèt wat duurder maar in dezelfde prijsrange inderdaad, heerlijk vond ik het en veel relaxter dan de andere bruiloften waar ik zelf ben geweest als gast
Gefeliciteerd An en Freud!
Nou, voor die aantal kilometers zou ik ook een medaille willen. Topprestatiequote:Op zaterdag 8 september 2012 15:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Gefeliciteerd An en Freud en eet smakelijk voor straks
Eindelijk breekt de zon hier door nog even lekker buiten zitten.
De 30 km was erg mooi, Alleen jammer dat we geen medaille kregen ofzo, alleen een mok met de mededeling dat de ijsvereniging 100 jaar bestaat.
Baalde daar best van, stom he?
woeiquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat een toffe foto An, jammer dat ik de rest gemist heb
Schoenen zijn er, dat doen ze veul beter dan h&m zeg!
Wat leuk! Ik wil ook nog ooit eens Italiaans lerenquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:12 schreef MarMar het volgende:
Mijn vervolgcursus Italiaans is binnenziet eruit alsof ik er wel mijn best voor moet doen, heerlijk!
Ik ken er wel een aantal, dat komt vast goedquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:16 schreef Viking84 het volgende:
Leuk Mar! Is er ook iemand met wie je kunt oefenen? Zo leer je een nieuwe taal toch het beste, tenslotte, door te doen.
Ik mag vanaf morgen ook weer aan de studie. Zal wel weer even wennen zijn
.
50 euro zie ikquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Alanis Morissette komt in 013... kaarten 90 euro /stuk...
Laat maar, benzinekosten en overnachting erbij dan zijn we bijne 400 euro kwijt...
Klote
Ow, dat scheelt nogalquote:
Hee uniek!quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Vik, wat was er mis met Shabu?
Fijne weekend tot nu toe?
Honger, nog een half uur wachten en dan maar hopen dat het buffet echt door gaat... Best klote als je in zo'n dorpje woont.
Ik gok plot uit China. En de filets van de komende weken appie hamster uit de vriezer.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef Chicolate het volgende:
Wat voor kip zouden ze bij de lokale islamitische slager hebben? Ook plof? (ze zijn bizar goedkoop, 2 euro voor een hele kip a 700 gram). En heerlijk vers.
Wat een geweldige foto An. Die ene die ik kan zien, heeft zo te zien een hele toffe locatie. En gefeliciteerd uiteraard!
Heeeey Probje. How's life?
Ja goed. Druk. Ben nu voor het eerste deze week langer dan een uur achter elkaar thuis (slapen niet meegeteld)quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef Chicolate het volgende:
Wat voor kip zouden ze bij de lokale islamitische slager hebben? Ook plof? (ze zijn bizar goedkoop, 2 euro voor een hele kip a 700 gram). En heerlijk vers.
Wat een geweldige foto An. Die ene die ik kan zien, heeft zo te zien een hele toffe locatie. En gefeliciteerd uiteraard!
Een halal slager met niet-halal plofs van de Appie?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik gok plot uit China. En de filets van de komende weken appie hamster uit de vriezer.
Dat klinkt druk ja, ben je niet moe nu?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja goed. Druk. Ben nu voor het eerste deze week langer dan een uur achter elkaar thuis (slapen niet meegeteld)
En hoe is het met jou?
Niet zoquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een halal slager met niet-halal plofs van de Appie?
[..]
Dat klinkt druk ja, ben je niet moe nu?Ja gaat wel goed, mentaal tenminste. Heb een heerlijk huisje, leuke vrienden, een lieve vriend en ik ben weer op de goede weg met mijn studie
. Sinds deze week ook pas hoor
.
Toevallig zag ik vandaag een vrachtwagen richting Turkse winkel rijden met de legendarische naam "Bilal's chicken center". Klonk niet bepaald kipvriendelijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef Chicolate het volgende:
Oh. Ja. Dan zullen ze wel in de vriezer van de Surinaamse slager liggenquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:40 schreef Chicolate het volgende:
Een halal slager met niet-halal plofs van de Appie?
Was het leuk?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:26 schreef _aurum_ het volgende:
O haiz!
Urbanathlon training overleefd en nu als lamme tak op de bank zitten
? Doe jij niet meer mee dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:29 schreef loveli het volgende:
Voel me alsof ik ook een urbanathlon training achter de rug heb.
Niet alles teruggelezen, maar mee eensquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:30 schreef loveli het volgende:
En wbt trouwen, het gaat niet om het feest, maar om de beloftes en een gezamenlijke toekomst. Hoewel jurk, feest en schoenen bepaald niet onbelangrijk zijn.
Ja! Ging een stuk beter dan de vorige keer. Alleen dat hardlopen vind ik nog steeds niet zo leukquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:29 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Was het leuk?
Ik had net een vegetarisch kroket. Was lekker!
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:29 schreef loveli het volgende:
Voel me alsof ik ook een urbanathlon training achter de rug heb.
Natuurlijk ga ik het reddenquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
? Doe jij niet meer mee dan?Aurum! Ga je het redden, volgende week?
Afgelopen 2 dagen van 4 mensen complimenten gekregen dat ikquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Afgelopen 2 dagen van 4 mensen complimenten gekregen dat ik
* de tofste meid op onze werkplek ben
* de beste medewerker ben (en toen kreeg ik een *boks*)
* respect verdien vanwege hoe ik werk
* zulk leuk haar heb
Wanneer krijg je loonsverhogingquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:39 schreef loveli het volgende:
[..]
* zulk leuk haar heb
Is afhankelijk van een aantal factoren. Als prinsjesdag en de andere factoren meewerken oktober en uiterlijk januari.quote:
De enige onder de 40quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Thanks DaD, hou het in mijn achterhoofd.
Loveli, wat leuk! of ben je stiekem de enige vrouw?
Aurum en alle ander doorzetters !
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Is afhankelijk van een aantal factoren. Als prinsjesdag en de andere factoren meewerken oktober en uiterlijk januari.
Misschien blijft mijn koopkracht wel op peil.
Ojaquote:
ja, dat kan zo. Wel op tijd uit de koelkast halen!quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe was het ook alweer?
Ben een spelt/volkorendeeg aan het draaien, zo de eerste rijs van 40 min.
Daarna in vorm en 2e rijs in de koelkast en dan morgen om 9 uur de oven in of is het anders beter?
/vergeet steeds
Thanks, moet vast wel eerder pissen, dan haal ik het eruit ')quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, dat kan zo. Wel op tijd uit de koelkast halen!
quote:Op zondag 9 september 2012 09:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baard kwam me vanochtend volkorenwafels, yoghurt, kiwi en banaan op bed brengen.. We gaan zo lekker een dagje uit doen.
Dank! De locatie is achter het nieuwe luxor in Rotterdam. Dit is de oprit voor alle vrachtwagens die materiaal voor shows vervoeren...gelukkig stond er nix, dus samen stiekem omhoog gelopenquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef Chicolate het volgende:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:39 schreef loveli het volgende:
[..]
* zulk leuk haar heb
Liefde!quote:Op zondag 9 september 2012 09:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baard kwam me vanochtend volkorenwafels, yoghurt, kiwi en banaan op bed brengen.. We gaan zo lekker een dagje uit doen.
OMG!quote:Op zondag 9 september 2012 10:27 schreef shawtyyy het volgende:
Hoe te afvallen:
Veel drinken,
's morgens het meest eten
Om de 2 uur wat eten
genoeg beweging elke dag (minimaal halfuur p/dag)
3x per week eens hard sporten (bijvoorbeeld, half uurtje rennen, fitnessen)
als tussendoortje sinasaappel/noten/salade
Vaker op een dag eten in kleine porties
dagelijks buikspieroefeningen
lekkernijen met mate, cola/sinas etc laten staan
Je moet jezelf niet uitputten als je wilt afvallen edan kom je alleen maar in een x weer aan je lichaam houd 't niet lang vol, Als je je maar goed voelt
Doe eens normaalquote:Op zondag 9 september 2012 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
OMG!
Wat ben ik jou dankbaar dat je dit post. Ik post hier nu 5,5 jaar, maar op deze manier heb ik er nog nooit tegenaan gekeken. Tot vandaag tastte ik in het duister, nu heb ik het licht gezien.
Dus met ingang van vandaag laat je je cola staan?quote:Op zondag 9 september 2012 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
OMG!
Wat ben ik jou dankbaar dat je dit post. Ik post hier nu 5,5 jaar, maar op deze manier heb ik er nog nooit tegenaan gekeken. Tot vandaag tastte ik in het duister, nu heb ik het licht gezien.
Cola light is veel lekkerderquote:Op zondag 9 september 2012 10:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus met ingang van vandaag laat je je cola staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zondag 9 september 2012 11:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja goed, lekker!Ziet er erg goed uit Uniek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet dat nou?quote:Op zondag 9 september 2012 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
OMG!
Hahahaha, ja ik heb info gegeven zoals ik 't zou wwillen krijgen, en niet hele levensverhalen van hoe iemand is afgevallen daar kan je niks mee he, als je meer wilt weten zeg je 't maar!quote:Op zondag 9 september 2012 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
OMG!
Cola is zoiezo heel slecht, door de koolzuur en de suikers wat erin zit, wat dacht jij dan willen afvallen maar nog wel cola kunnen drinken, nee zo mooi is 't leven niet ;p weetje: om alle callorieën van een blikje cola te moeten verbranden moet je 2uur lopen!quote:Op zondag 9 september 2012 10:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Lees je hier al een tijdje mee? Vrijwel iedereen hier op een hele gezonde manier met eten en bewegen bezig, en jouw lijstje komt dus een beetje betweterig over. Ik zou zeggen, lees hier eens mee, en voeg dan nog wat toe wat je denkt dat we over het hoofd zien...quote:Op zondag 9 september 2012 11:19 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
Hahahaha, ja ik heb info gegeven zoals ik 't zou wwillen krijgen, en niet hele levensverhalen van hoe iemand is afgevallen daar kan je niks mee he, als je meer wilt weten zeg je 't maar!
Nee volg 't net pas, hoezo betweterig? geef alleen tips..omgquote:Op zondag 9 september 2012 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Lees je hier al een tijdje mee? Vrijwel iedereen hier op een hele gezonde manier met eten en bewegen bezig, en jouw lijstje komt dus een beetje betweterig over. Ik zou zeggen, lees hier eens mee, en voeg dan nog wat toe wat je denkt dat we over het hoofd zien...
quote:Op zondag 9 september 2012 11:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja goed, lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker!
Ik ga zo een volkoren-/rogge-/speltbrood in z'n vorm 'gieten' voor de lunch.
Zou (11km) hardlopen vandaag, maar nek en schouders sputteren weer een beetje tegen en wil de boel niet uitlokken, dus dan nog maar weer even rust!Ga wel rustig aan in de tuin aan 't werk om wat in beweging te blijven. En het is heerlijk weer
!
Ja doei.
je tips voegen niet echt wat toe. Ik zou zeggen, lees eens een tijdje mee en kijk dan of je nog tips hebt.quote:Op zondag 9 september 2012 11:32 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
Nee volg 't net pas, hoezo betweterig? geef alleen tips..omg
^^quote:Op zondag 9 september 2012 11:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je tips voegen niet echt wat toe. Ik zou zeggen, lees eens een tijdje mee en kijk dan of je nog tips hebt.
Als we allemaal deden wat we wisten dat het beste was, waren we allemaal superslank geweestquote:Op zondag 9 september 2012 10:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Zijn we toch ook?quote:Op zondag 9 september 2012 11:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als we allemaal deden wat we wisten dat het beste was, waren we allemaal superslank geweest.
Ik niet hoorquote:Op zondag 9 september 2012 11:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zijn we toch ook?
Verder is voor mij het enige wat echt nodig is voor een mooi lichaam, aanleg of een sterke ruggengraat
ruggegraat, ja. dat. Mooi lijstje trouwens!quote:Op zondag 9 september 2012 11:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zijn we toch ook?
Verder is voor mij het enige wat echt nodig is voor een mooi lichaam, aanleg of een sterke ruggengraat
Kuu ef tee! Cola light, brrrquote:
We gonna partayy like its ma birthdaay en..ja hoor volledig mee eens (=quote:Op zondag 9 september 2012 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kuu ef tee! Cola light, brrr![]()
Welkom Shawtyyy! Is it ya birthday? We hebben een mooie OP, ik denk dat je het daar grotendeels mee eens bent!
*verliefd in spiegel kijkt*quote:Op zondag 9 september 2012 11:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als we allemaal deden wat we wisten dat het beste was, waren we allemaal superslank geweest.
Waar zeg ik dat ik die niet hebquote:Op zondag 9 september 2012 11:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet hoor. We hebben allemaal onze zondes, jij ook
.
Ik moet ook weer eens zelf bakken. Ik ben alleen lui omdat ik nu heerlijk speltbrood van marqt gevonden hebquote:Op zondag 9 september 2012 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
Boh! Dat speltmeel in m'n brood maakt de boel echt zacht en fluffy! Ben benieuwd hoe het uiteindelijk bakt!
Die van gister was heerlijk!quote:Op zondag 9 september 2012 12:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen crème brulée eten en toch slank blijven.
Eens!quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:36 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik het redden
It aint going to be pretty, maar ik ga 'm uitlopen.
Respectquote:Op zondag 9 september 2012 12:50 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb trouwens vanmorgen gewoon getraind in deze hitte en benen gedaan, weer zwaarder. Zit nu wel met puddingbenen op mijn stoel
Lekker zijn zulke soepjes he. Kan daar ook enorm van dooreten.quote:Op zondag 9 september 2012 12:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow ik heb net heerlijke tomatensoep gemaakt en nu heb ik een liter op
4 rijpe trostomaten, halve paprika koken in halve liter water met 2 boillonblokjes, staafmixeren.
Prei, champ, ui, courgette, italiaanse kruiden, knoflook, koken eten
hmmmm, lijkt me ook eren lastige combi hoor chico! Of je moet hem op zijn marokkaans maken: kip in bladerdeeg met kaneel. Dan kan het wel. Is alleen geen hele kip. Ik ben de naam van het gerechtje even kwijt.quote:Op zondag 9 september 2012 13:08 schreef Chicolate het volgende:
Heeft iemand een lekker recept voor een hele kip dat wat leuker is dan knoflook, tijm en rozemarijn? Ik heb rozijnen en appel in mn hoofd als vulling, maar niemand op internet lijkt dat idee te delen
Oosters is ook lekker, ketjap/sojasaus/honing/djinten/ketoembar, zoiets..quote:Op zondag 9 september 2012 13:08 schreef Chicolate het volgende:
Heeft iemand een lekker recept voor een hele kip dat wat leuker is dan knoflook, tijm en rozemarijn? Ik heb rozijnen en appel in mn hoofd als vulling, maar niemand op internet lijkt dat idee te delen
Idee komt hier vandaan: http://www.ah.nl/recepten(...)appel&sr_type=recipe dus ik had goede hoop dat het idee wel vaker voorkomt xD. Kan ik anders de vulling van dit recept gewoon in de kip proppen? En dan de huid met peper/zout/mosterd bestrijken en geheel in de oven zetten voor een x aantal minuten?quote:Op zondag 9 september 2012 13:11 schreef An24 het volgende:
[..]
hmmmm, lijkt me ook eren lastige combi hoor chico! Of je moet hem op zijn marokkaans maken: kip in bladerdeeg met kaneel. Dan kan het wel. Is alleen geen hele kip. Ik ben de naam van het gerechtje even kwijt.
-edit- bastilla dus.
Ik zou het dan met M. gaan doen idd, hij is hooguit 10 kg zwaarder dan ik.quote:Op zondag 9 september 2012 14:23 schreef loveli het volgende:
Eerst cursus volgen, daarna klimmen. Een klimmaatje is erg handig, heeft M er zin in? Liefst ongeveer gelijk gewicht, maar ooit op vrijgezellenfeestje gedaan en een meiske van 50 kilo (ervaren klimster) zekerde een meiske van 80 kilo.
Ik vond haar al tof en nu nog meer. Een aanstaande koningin zonder kapsonesquote:Op zondag 9 september 2012 14:24 schreef loveli het volgende:
ls Max dit doet vind ik haar tof!
http://www.nu.nl/binnenla(...)acht-goede-doel.html
Ja dat denk ik wel hoor. Je kunt hem ook gewoon niet vullen en de kip met het vocht (misschien rode of witte wijn erbij) en de vulling in de pan gaar stoven.quote:Op zondag 9 september 2012 13:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Idee komt hier vandaan: http://www.ah.nl/recepten(...)appel&sr_type=recipe dus ik had goede hoop dat het idee wel vaker voorkomt xD. Kan ik anders de vulling van dit recept gewoon in de kip proppen? En dan de huid met peper/zout/mosterd bestrijken en geheel in de oven zetten voor een x aantal minuten?
Ballenquote:Op zondag 9 september 2012 14:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond haar al tof en nu nog meer. Een aanstaande koningin zonder kapsones.
Of in een romertopf.quote:Op zondag 9 september 2012 14:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel hoor. Je kunt hem ook gewoon niet vullen en de kip met het vocht (misschien rode of witte wijn erbij) en de vulling in de pan gaar stoven.
Klinkt goedquote:Op zondag 9 september 2012 15:23 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zie appel enzowel gaan met kip maar dan dat je de kip in stukken hakt en stooft. Soort appelmoesprutje krijg je dan
Opetenquote:Op zondag 9 september 2012 15:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klinkt goedWat doe je daar verder bij/mee dan?
Gisteren heb ik salade en pasta met paddestoelen gemaakt. Dat ding ligt er al 2 wekenquote:Op zondag 9 september 2012 12:32 schreef _aurum_ het volgende:
Was je pompoen lekker gister Perr? En wat heb je er uiteindelijk mee gedaan?
Fijn! En bij de B mag dan zeilen en zwemmen hè? want dat gaat ook niet vanzelf!quote:Op zondag 9 september 2012 19:55 schreef Goodbye het volgende:
Oh, wat een heerlijke dag vandaag!Hele middag gezeild en gezwommen en net afgesloten met bbq
.
O: croissant
T: uurtje fitness, 30 min. loopband en 30 min. KT
L: bakje kwark met muesli, kwart boterham salami
T: paar stukjes stokbrood met kaasjes en aioli, glas cola
D: vier spiesjes met kip, champignon, ui, paprika. Halve banaan. 2 rosé
T: stuk chocolade
Wowquote:Op zondag 9 september 2012 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
Máár ik heb wel 11,2km hardgelopen op een heel rustig tempo
http://www.endomondo.com/workouts/tIkO1z-Jij4
Ook nog eens, ja!quote:Op zondag 9 september 2012 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Fijn! En bij de B mag dan zeilen en zwemmen hè? want dat gaat ook niet vanzelf!
Morgen is alles beter! Welterusten!quote:Op zondag 9 september 2012 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wow![]()
You're in the flow Mo!
GB en Skjor, klinkt als een heerlijk weekend!
Heb het gehad voor vandaag... een ouderwetse zondagavond kuthumeur dus maar naar bed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |