quote:
Leuk idee en natuurlijk heel motiverendquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik gooi dit verzoek ook even hier neer... Zakelijk voorstel
In februari dienen mijn studenten voor een bepaald vak een marketingcommunicatieplan te ontwikkelen. Het gaat dan om productintroductie op de Nederlandse markt of op de buitenlandse. Dus o.a. doelgroepanalyse, concurrentieanalyse, strategie (voor de intro), bepaling van (media)instrumenten, planning, budget...
Het zou voor de studenten natuurlijk een enorme uitdaging zijn om geen fictief plan te schrijven, maar een plan te schrijven voor een bestaand bedrijf dat hier behoefte aan heeft.
Dus... Als iemand van jullie in een organisatie werkt dat een dergelijk plan wel ziet zitten, neem dan even contact met mij op!
Zie haar hardlopenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
O: beschuit kaas
S: 8.5 km met 10.5/uur
T: 2 trostomaten, halve komkommer, halve rode ui, halve gekookte courgette, half bakje champignons met knoflookzout (meur), gekookt ei
L: 2 boterhammen kaas, beker melk, kippensoep met 1 kippendij
T's: nectarine, mineola, appel, blokje choco, dropjes
L: witlof ham/kaas/ei/room met tagliatelle met room en kaas
T: kwark en vla
Mark Rutte komt niet en daar is Ebru Umar boos overquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:56 schreef Jagärtrut het volgende:
ik snap ook niet dat er zoveel debatten moeten zijn. Op een gegeven moment heb je alles wel gezegd en kun je alleen maar populistische zaken roepen. Laat er 2 of 3 thematische debatten georganiseerd worden, en de rest kunnen we wel afschaffen. Ik snap sowieso niet dat de libelle zo nodig een debat moet hebben...
Ja, dat denk ik ook!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk idee en natuurlijk heel motiverend.
Ebru Umar en boos? Weird.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mark Rutte komt niet en daar is Ebru Umar boos over.
Soms staan leuke/uitdagende opdrachten op battle of concepts. Is alleen niet zo'n grote opdracht, meestal max 10 a4tjes. Je zou ook een van die bedrijven kunnen benaderen, die staan iig open voor studenten projecten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
In februari dienen mijn studenten voor een bepaald vak een marketingcommunicatieplan te ontwikkelen. Het gaat dan om productintroductie op de Nederlandse markt of op de buitenlandse. Dus o.a. doelgroepanalyse, concurrentieanalyse, strategie (voor de intro), bepaling van (media)instrumenten, planning, budget...
Het zou voor de studenten natuurlijk een enorme uitdaging zijn om geen fictief plan te schrijven, maar een plan te schrijven voor een bestaand bedrijf dat hier behoefte aan heeft.
Dus... Als iemand van jullie in een organisatie werkt dat een dergelijk plan wel ziet zitten, neem dan even contact met mij op!
Ja, leuk! Werkte bij mijn opleiding ook goed!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook!
En win-win situatie. Bedrijf kan zich er geen buil aan vallen en krijgt meerdere plannen aangeleverd, en mijn studenten zijn gemotiveerder dan normaal
Hey! Dat is ook lastig! Maar kom hier vooral mee posten! Er zijn hier genoeg mensen die tips kunnen geven om óók op een verantwoorde manier wat 'aan te komen' of er op z'n minst voller uit te zien!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:15 schreef tipsy16 het volgende:
Ben 1.68 en weeg 48-49 kilo,kan eten wat ik wil kom geen gram aan.Medisch niks aan de hand,dik is niet leuk,super slank ook niet,altijd die vragen ,eet je wel genoeg,heb je annorexia,wordt er gek van soms.Dit is dus het omgekeerde van dik zijn.
Battle of concepts? Dat ken ik zich heul nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:14 schreef the85mc het volgende:
[..]
Soms staan leuke/uitdagende opdrachten op battle of concepts. Is alleen niet zo'n grote opdracht, meestal max 10 a4tjes. Je zou ook een van die bedrijven kunnen benaderen, die staan iig open voor studenten projecten.
Heb zelf ooit daarmee 200 euro verdiend. Best leuk om eens te doen.
Heel lastig, mijn man had hetzelde, is met heel veel moeite de afgelopen 2 jaar 5 kilo aangekomen en dat staat 'm keigoed.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:15 schreef tipsy16 het volgende:
Ben 1.68 en weeg 48-49 kilo,kan eten wat ik wil kom geen gram aan.Medisch niks aan de hand,dik is niet leuk,super slank ook niet,altijd die vragen ,eet je wel genoeg,heb je annorexia,wordt er gek van soms.Dit is dus het omgekeerde van dik zijn.
Ja, dat zei je. Leuk!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]Mijn bruder gaat ook mee, had ik dat al verteld?
Ik kan nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kom gewoon wat vroeger en neem koekjes mee die ik nu ga bakken.
Ook 's ochtends niet?!quote:
Over verschuiven van vakantie? Probleem met de bezetting of andere reden? Misschien kun je een paar afwijkende diensten in de onderhandeling gooien om ze over de streep te trekken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm werk doet moeilijk. Piekerpieker
quote:Het optreden werd integraal uitgezonden op de website van 3FM.
Volledig!quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:03 schreef Perruche het volgende:
Ok, neerlandicatjes van me, wat betekent "integraal" in deze context?
[..]
Ja sst jijquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volledig!
Zou ik zeggen.
Maar ik ben geen neerlandica![]()
quote:
De bezetting is mager idd, maar het is gelukt. ben blijquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Over verschuiven van vakantie? Probleem met de bezetting of andere reden? Misschien kun je een paar afwijkende diensten in de onderhandeling gooien om ze over de streep te trekken.
Ik zeg:quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:09 schreef the85mc het volgende:
[..]
Pff wat ik heb ik op die integralen zitten zweten. (En bij mij ging het maar tot eerste orde differentiaalvergelijkingen..)
Nounounou het is Hugh Jackman maarquote:
Hugh kan ook best leuk zijn, maar niet met zo'n kopquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nounounou het is Hugh Jackman maar
Maar dat is dus een vrije interpretatie van wat er in mij omgaat als ik wiskunde teksten hoor / leesCijfertjes, bububububuh.
Veel plezierquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:37 schreef sigme het volgende:
Dag vanaf thuis, ik ga op vakantie.
Zonder internet, dus tot over een ruime week![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik ook nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik mag Hugh Jackman niet zien van m'n werk.
Veel plezierquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:37 schreef sigme het volgende:
Dag vanaf thuis, ik ga op vakantie.
Zonder internet, dus tot over een ruime week![]()
!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:39 schreef loveli het volgende:
Fijne vakantie!!Waarom is dat ':')'? Wil je het eigenlijk niet, denk je dat er weer een slankiediscussie komt, hoewatwaar? Zoveel vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ah zoquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:04 schreef loveli het volgende:
Mijn vriezer weerspiegelt mijn principes niet.
Wow.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een 'tracking'jack gekocht net bij de Lidl, eergisteren een wandelbroek.. Nou, dat was volgens mij de eerste kledngstukken die ik dit jaar heb gekocht
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:04 schreef loveli het volgende:
Mijn vriezer weerspiegelt mijn principes niet.
Wat goed! Ik ga duimen voor je.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:43 schreef Viking84 het volgende:
Haha, uitnodiging voor een eerste kennismakingsgesprek bij dat bedrijf in Den Haag waar ik laaiend enthousiast over was. Ze willen even bellen, dus ik ben nu aan het uitleggen dat ik slechthorend ben. Eens kijken of dat een probleem is. I hope not
.
Ga je daarna voor de tweede keer kennismaken?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:43 schreef Viking84 het volgende:
Haha, uitnodiging voor een eerste kennismakingsgesprek bij dat bedrijf in Den Haag waar ik laaiend enthousiast over was. Ze willen even bellen, dus ik ben nu aan het uitleggen dat ik slechthorend ben. Eens kijken of dat een probleem is. I hope not en anders hebben zij pech
.
Oeh dat klinkt lekker! Recept?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:54 schreef Novem het volgende:
Ik heb net zeer smakelijk koekjes gebakken
Amandelkoekjes met citroenrasp en rozenwater
Zij noemen het een eerste kennismakingsgesprekquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ga je daarna voor de tweede keer kennismaken?
Nee maar goed joh, succes!
goed man! spannend!quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zij noemen het een eerste kennismakingsgesprek.
Thx! Hopelijk mailen ze snel, anders lees ik het pas na het sporten.
Hoi. Gratiz?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
http://24kitchen.nl/recep(...)f[2]=bundle%3Arecipequote:
Ja natuurlijk! Maar dan zeggen ze dat ik er niet in kom omdat ik geen pas heb en sneakers aan.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Eet je alleen met het sportmannetje of hobbel je ook weleens mee?
Niet de meest vervelende conclusie toch?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:30 schreef Perruche het volgende:
Ik ben mijn recensies aan het doen op Iens, wat ga ik eigenlijk vaak uit eten
Kun je niet gewoon die kant op gaan terwijl hij m'n z'n family pas geniet van een kopje koffiequote:Op vrijdag 7 september 2012 16:36 schreef Jagärtrut het volgende:
grr, ik keek er naar uit om straks naar de ikea te gaan (), en nu is de duutser in z'n eentje gegaan. Terwijl we gepland hadden daar te eten, en nu moet ik/we koken, etc. etc. beuh...
Nee, schaamtevol bijna!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Niet de meest vervelende conclusie toch?
helaas,ik ben nog aan het werk...quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:39 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon die kant op gaan terwijl hij m'n z'n family pas geniet van een kopje koffie
hij ziet de ikea waarschijnlijk niet echt als een uitje, en denkt nu dat je dan vanavond meer tijd hebt om samen op te bank te hangenquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
helaas,ik ben nog aan het werk...
Is dat nog wat trouwens? je kunt misschien ook oude battles gebruiken, dat de studenten zo'n soort probleem oplossen.Er zijn best veel marketing gericht merk ik. En daar heb ik geen verstand van. Ik ben echt beta en de enige keer dat ik wat won kwam ik met een oplossing voor een technisch probleem. Dat is meer mijn cup of tea.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Battle of concepts? Dat ken ik zich heul nietEven uitzoeken
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:36 schreef Jagärtrut het volgende:
grr, ik keek er naar uit om straks naar de ikea te gaan (), en nu is de duutser in z'n eentje gegaan. Terwijl we gepland hadden daar te eten, en nu moet ik/we koken, etc. etc. beuh...
Yup! Erg interessantquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:59 schreef the85mc het volgende:
[..]
Is dat nog wat trouwens? je kunt misschien ook oude battles gebruiken, dat de studenten zo'n soort probleem oplossen.Er zijn best veel marketing gericht merk ik. En daar heb ik geen verstand van. Ik ben echt beta en de enige keer dat ik wat won kwam ik met een oplossing voor een technisch probleem. Dat is meer mijn cup of tea.
ja ik moet echt evem janken nu maar goed daar kom ik ook wel weer overheen. Nu heb ik meer gelegenheid om aan mijn cv te werken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat is jammer Vik... Is niet leuk om zo tegen je beperkingen aan te lopen
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:46 schreef Viking84 het volgende:
Nou toch geen gesprek want ik zou voor dw functie telefonisch overleg moeten voeren met klanten. Was er al bang voor en ben blij dat ik dat nu weet en niet tijdens het gesprek pas. Evem kut dat ik nu weer tegen mn beperkingen aanloop maar soit. Ze vonden mn brief wel erg goed en getuigen van durf en creativiteit dus mijn kans komt nog wel
Thanks!quote:
Oeh.... uhmmm succes dan maar... Alcohol een optie?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:52 schreef An24 het volgende:
OMG: verplicht nummer: taptoe Delft. Wordt lange avond
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:52 schreef An24 het volgende:
OMG: verplicht nummer: taptoe Delft. Wordt lange avond
Hmmmmmquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh.... uhmmm succes dan maar... Alcohol een optie?
Ik heb weekend én leuke plannen, dus dat komt wel goed!quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
GB, vervelend...
Heb je weekend nu? Nog leuke plannen?
Wekker staat hier op 7.15.
Nieuwe wandelbroek: check
Nieuwe wandeljas: check
Wandelschoen en sokken: check
Wandelrugtas: check
2 volkoren met kaas, 2 volkoren met ham, nectarine, tomaat, 2 mineola, appel, pakje melk, 2 gekookte eieren voor in de wandelrugtas: check
Zin om morgen 30 te wandelen georganiseerd in mijn uppie
Liefdequote:Op vrijdag 7 september 2012 20:05 schreef An24 het volgende:
Zit Freud al what apps te sturen met bom smylies en we zijn pas bij het voorprogramma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |