Voor dit weekend alleen werken, werken en nog eens werkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:07 schreef Cue_ het volgende:
voor het weekend dan he.. de rest interesseert me niet
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor dit weekend alleen werken, werken en nog eens werken
Na het weekend wel leuke plannen
Ja, prima hoorquote:
Ik heb helemaal geen plannenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, prima hoor
Wat zijn jouw plannen voor dit weekend?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen plannen![]()
Dus dat zal vanavond wel de kroeg worden
Vanavond administratie en huishouden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:07 schreef Cue_ het volgende:
Hebben jullie nog een beetje plannen dna?
Hoe burgerlijk!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:23 schreef Kreator het volgende:
Vanavond administratie en huishouden..
Wat een levenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vanavond administratie en huishouden..
Morgen naar een aquabeurs.
Zondag golfen.
Ik heb er weinig verstand van alleen dat ik zou verwachten dat het toerental wel hoger zou zijn voor zo'n prijs.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:42 schreef Kreator het volgende:
Over burgerlijk gesproken. Moet ook nog een nieuwe wasmachine...
denk dat het deze wordt:
http://www.witgoedwinkel.(...)-iQ500-varioPerfect/
1400 toeren is vrij standaard. Je komt al bij de Miele's uit, als je meer wil. Of 2 a 300 meer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er weinig verstand van alleen dat ik zou verwachten dat het toerental wel hoger zou zijn voor zo'n prijs.
Ik heb volgens mij ook gewoon een 1400, een zanussi van iets van 300 euroquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
1400 toeren is vrij standaard. Je komt al bij de Miele's uit, als je meer wil. Of 2 a 300 meer.
Ik heb geeeeen ideequote:Op vrijdag 7 september 2012 10:47 schreef Kreator het volgende:
maar goed, wat maakt het uit, die 200 toeren.
20 jaar met een wasmachine doen die over 10 jaar technisch en economisch achterhaald is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:39 schreef Samzz het volgende:
Ik zou voor Miele gaan. De Rolls Royce onder de wasmachines.
Die van ons is 20 jaar oud en net zo zuinig als veel huidige machinesquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
20 jaar met een wasmachine doen die over 10 jaar technisch en economisch achterhaald is.. Dat heeft alleen zin als je een gezin hebt, met vele kinderen.
Je leeft nogquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:51 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat een putlucht.
We zijn op de helft.
*Komt aanrennen met zuurstofmasker en antibraaktabletten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:51 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat een putlucht.
We zijn op de helft.
Precies. Ik zou het niet te bont (whehehehe) maken. Ik heb van miene ouders een redelijk cheap-ass Whirlpool gekregen. Doet het nog steeds prima met mijn 1 à 2 wasjes per week.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
20 jaar met een wasmachine doen die over 10 jaar technisch en economisch achterhaald is.. Dat heeft alleen zin als je een gezin hebt, met vele kinderen.
quote:
Ik moet weer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Komt aanrennen met zuurstofmasker en antibraaktabletten.
Maar ja. Dan betaal je dus 1500 tot 2000 euro voor een machine...die 20 jaar meegaat. Dan betaal ik liever 500 euro voor 1 die 10 jaar meegaat.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van ons is 20 jaar oud en net zo zuinig als veel huidige machines. Maar goed, ieder zijn keuze
. Miele is gewoon ontzettend duurzaam.
Hij gaat inmiddels al 20 jaar mee en is nog niet stuk geweest, hequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar ja. Dan betaal je dus 1500 tot 2000 euro voor een machine...die 20 jaar meegaat. Dan betaal ik liever 500 euro voor 1 die 10 jaar meegaat.
Wie zegt dat die nieuwe van miele die ene die krea koopt niet over 2 jaar al kapot gaatquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
Hij gaat inmiddels al 20 jaar mee en is nog niet stuk geweest, he. En wie zegt dat die van 500 euro 10 jaar meegaat
?
Watquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat die nieuwe van miele die ene die krea koopt niet over 2 jaar al kapot gaat
Mijn moeder heeft er 1 van 500 euro die al 20 jaar meegaat. Het is allemaal theoretisch. maar ik ga gewoon geen 1500+ euro uitgeven aan een wasmachine.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij gaat inmiddels al 20 jaar mee en is nog niet stuk geweest, he. En wie zegt dat die van 500 euro 10 jaar meegaat
?
Dat moet je zelf weten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er 1 van 500 euro die al 20 jaar meegaat. Het is allemaal theoretisch. maar ik ga gewoon geen 1500+ euro uitgeven aan een wasmachine.
dat die miele van jullie nooit kapot is gegaan geeft geen garantie voor die van krea (mocht ie er eentje kopen zeg maar)quote:
Dat klopt. Maar over het algemeen is Miele het beste wasmachine merk dat er is en dat is niet zonder redenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat die miele van jullie nooit kapot is gegaan geeft geen garantie voor die van krea (mocht ie er eentje kopen zeg maar)
Zou hij daarvoor te porren zijn?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Aan de witgoedhandelaar? En dan krijg ik een Miele?.
Ik zal zo de bekkenbodemspiertjes eens wat gaan trainen dan.quote:
Wie erft de BMW?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:18 schreef 100% Tukker het volgende:
De stank... the horror... SOS... het gaat u allen goed... vaarwel...
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook gewoon een 1400, een zanussi van iets van 300 euro
Vrettn!quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Morgen naar Frans op den Bult met Markoooo en Bas
haha klinkt bekend, ik had een ouwe droger van m'n pa. ding bestond al net zo lang als ik. Hij draaide dan ook wle 10 uur voordat het droog was.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
Eerst nog een 25 jaar oude AEG van mijn ouders gehad die toch in de schuur stond (zij hadden een Miele gekocht). De lagers waren helemaal versleten maar draaien deed het nog
Wat een raar iets om te zeggenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is maar een oud barrel. Wil je niet.Beter hoop je op een Alfa!
Alfa boven BMW is niet iets waar ik me beter door voel, andersquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doet ie zodat je je iets beter voelt
Maar het is beter dan geen auto .. en hij wil gewoon het onderwerp veranderen zodat je niet boos op hem wordt!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alfa boven BMW is niet iets waar ik me beter door voel, anders.
Mooie aanhangers zijn datquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Halve bmw's zijn ook populair.
[ afbeelding ]
Lekker vlakbij het centrum. Wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:18 schreef Kreator het volgende:
Best wel veel leuke huizen in mijn budget..
http://www.funda.nl/koop/enschede/huis-47053472-wooldriksweg-199/
Die ook weer. Maar allemaal zoooooooooooooo kut qua locatie...
Iets rustiger wegen misschien?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:23 schreef ACT-F het volgende:
Lekker vlakbij het centrum. Wat wil je nog meer?
Daar mag wel wat aan gebeuren als ik dat zo zie.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:18 schreef Kreator het volgende:
Het liefst zo dicht mogelijk bij mij. Kan ie elke avond komen mekkeren om hulp.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:25 schreef Cue_ het volgende:
en volgens mij had krea nogal een specifieke plek waar hij wou wonen
En dat heb jij graag voor hem over!quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het liefst zo dicht mogelijk bij mij. Kan ie elke avond komen mekkeren om hulp.
Ik ben toch niet boos op hemquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het is beter dan geen auto .. en hij wil gewoon het onderwerp veranderen zodat je niet boos op hem wordt!
Ik ben teleurgesteldquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie.. zijn afleidingsding heeft gewerkt!
Jawel. Echter ben ik nooit boos geweest maar teleurgesteld. Dat is veel ergerquote:
Nou vooruitquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Echter ben ik nooit boos geweest maar teleurgesteld. Dat is veel erger.
In de wachtkamer?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:03 schreef Samzz het volgende:
Ik wacht al dik een uur op de tandarts. Damn, om twee uur zou hij er zijn.
Ik hou maar wijs mn mond. Geen zin in gezeikquote:
Aah zo, niets ernstigs hoop ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, voor 't paard. Die komt op stal.
Duifje tochquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou maar wijs mn mond. Geen zin in gezeik
Nee, hoor. Eens in de zoveel tijd komt hij voor controlequote:
6000x per dag ambulance, tegenover 2 sjofele garages, op een zeer drukke weg bij een drukke rotonde. Nee, dan liever niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lekker vlakbij het centrum. Wat wil je nog meer?
Dikke sukkel!quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:19 schreef Kreator het volgende:
Als het mijn schuld is, mag je me wel een keer uitschelden Nath. Dan scheld ik niet terug.
Poets ie wel twee keer per dag?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, voor 't paard. Die komt op stal.
En dan hebben we het nog niet eens over al die paupers die verderop wonen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
6000x per dag ambulance, tegenover 2 sjofele garages, op een zeer drukke weg bij een drukke rotonde. Nee, dan liever niet.
Dat kan natuurlijk ook heel vermakelijk zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:08 schreef 100% Tukker het volgende:
En dan hebben we het nog niet eens over al die paupers die verderop wonen.
Wel driequote:Op vrijdag 7 september 2012 16:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Poets ie wel twee keer per dag?
Nee, dat is het echt niet. Geloof me.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook heel vermakelijk zijn....
Eehhhh baaahhhhquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:14 schreef Samzz het volgende:
Twee paarden gereden en alles eromheen. Godver, ik stink.
Klopt, daarom ga ik nu douchen en dan ruik ik weer als een roosjequote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:19 schreef Kreator het volgende:
Als het mijn schuld is, mag je me wel een keer uitschelden Nath. Dan scheld ik niet terug.
Melkmeisje Klaproos & Katoen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, daarom ga ik nu douchen en dan ruik ik weer als een roosje.
Het zat dus tegen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Alvast sorry maar godverdeteringtyfuskutzooi wat een kutdag vandaag!
Het begon gister al en het ging alleen maar kutter vandaag. Alles zit/zat tegen op het werk en dan ook nog eens zeikverkouden. Maandag staat die ellende er nog dus dan zit ik zo weer in de misere. Kut computers.
Maar fuck dat voor nu! Nu eerst weekend. Vanavond sporten en mooi 1 roken en heerlijk niksen. Morgenavond verjaardag dus mooi lam dan. Zondag ook niksen.
Pink Floyd - Shine on your crazy diamond.
Fantastisch beknopt uitgelegdquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Fantastisch beknopt uitgelegd
Oh, Melkmeisjequote:Op vrijdag 7 september 2012 16:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Melkmeisje Klaproos & Katoen?
[ afbeelding ]
Mwa, rete-irritant als je een goeie post habt gemacht in het live eredivisietopicquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:06 schreef Mdrop het volgende:
[..], maar wat een donderse uitvinding die popups als je bericht een quote verdiend heeft
.
Goede posts zijn niet zo heel vaak aan mij besteedt dus hier is het perfectquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mwa, rete-irritant als je een goeie post habt gemacht in het live eredivisietopic
Correct. Maar heb de last van m'n schouders gegooid en op het werk laten liggen. Nu lekker naar huis.quote:
quote:
ik weet het niet. jullie hadden 7 uur afgesproken?quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fijn weekend man! Ben je erbij morgen?
Joah, ergens rond 7 uur geloof ik.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik weet het niet. jullie hadden 7 uur afgesproken?
ik weet niet of ik dat kan redden ivm klussen bij m'n kameraad
Voor het echte stadsgevoelquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
6000x per dag ambulance, tegenover 2 sjofele garages, op een zeer drukke weg bij een drukke rotonde. Nee, dan liever niet.
Al gezien..quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n broertje maakte net een foto:
[ afbeelding ]![]()
Dat dacht ik dus al,, en met dat weer voor komend weekend moet dat lukkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
en na vanavond ook morgenavond pilsjes drinken
krijg je met de Schuttersfeesten hier in het dorpquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus al,, en met dat weer voor komend weekend moet dat lukken.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:
Whahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ewa chickiequote:
How u doin?quote:
Holy shit, bizar 'goedkoop' ook eigenlijk!quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:18 schreef Kreator het volgende:
Hey Justinquote:
Goed.quote:
Kusjequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey Justin
[..]
Goed.Beetje gaar van het bankhangen en films kijken. Nu even zitten en FOK!ken en ergeren aan gekrijs van wijven in de Booster. Kermis hier hé. De Booster komt boven de huizen aan de overkant uit en dat is te horen.
Stiekem ben ik jaloers dat ik nergens in kan. Ja in de draaimolen.
Heb je daar gewoond dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
Utrecht is dan ook wel de ultieme kutstad om te wonen.
Gelukkig nietquote:
+1quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:
Als er iets zwaar zuigt dan zijn het steden in Flevolandquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Vrienden van me wonen er. Ik heb helemaal niks met die stad.
niks mis met lelystad goed feunen daa bij stranddtent jeweet toch bij die strandje helemaal aan andren kant van lelystad bvij die golfbaan beter als zwollequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als er iets zwaar zuigt dan zijn het steden in Flevoland
nee man omin saai hoog catterijne is ouderwets en lelijk station lijkt wle uit 2de wereldoorlog en centrum is krap en klote ik gooi mn audo altijd in kanaleeiland en rijd paar haltes zwart naart centrum maart kan beter rotterdam sowieso ook met uitgaan chillere chimeids als utrecht met die srtudenten lijkt wel groningen bniks mis mee maar bijzonder is t ook nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
The fuckquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:41 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee man omin saai hoog catterijne is ouderwets en lelijk station lijkt wle uit 2de wereldoorlog en centrum is krap en klote ik gooi mn audo altijd in kanaleeiland en rijd paar haltes zwart naart centrum maart kan beter rotterdam sowieso ook met uitgaan chillere chimeids als utrecht met die srtudenten lijkt wel groningen bniks mis mee maar bijzonder is t ook niet
En nu in het Nederlands?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:41 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee man omin saai hoog catterijne is ouderwets en lelijk station lijkt wle uit 2de wereldoorlog en centrum is krap en klote ik gooi mn audo altijd in kanaleeiland en rijd paar haltes zwart naart centrum maart kan beter rotterdam sowieso ook met uitgaan chillere chimeids als utrecht met die srtudenten lijkt wel groningen bniks mis mee maar bijzonder is t ook niet
Deventer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat vind jij de mooiste stad van overijssel
Ooh vanuit de gezien trein is Deventer zooo mooi!quote:
Stad is opzich wel beter als zwolle ik woon nu in zwolle kom oorspronkelijk uit den haagquote:
Het centrum misschien. De rest is bagger.quote:
tukkers Op FOK! Niet Turken op fok.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:41 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Meningquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het centrum misschien. De rest is bagger.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
tukkers Op FOK! Niet Turken op fok.
Net als in elke andere stad. Flats, volksbuurten en de betere wijken heb je in elke stad. Het centrum van Deventer is prachtig en dat kun je niet van elk stadscentrum zeggen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het centrum misschien. De rest is bagger.
Ja, dat zeg ik toch?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Net als in elke andere stad. Flats, volksbuurten en de betere wijken heb je in elke stad. Het centrum van Deventer is prachtig en dat kun je niet van elk stadscentrum zeggen.
Ik vond Utrecht wel leuk maar door de vele FOK!meets in Stairwayquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stairway vind ik wel leuk, maar ik houd sowieso wel van rock.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik vond Utrecht wel leuk maar door de vele FOK!meets in Stairway(rock'muziek' en overal gitaren aan de muur) is het een beetje verpest.
Mag ik er 1 met een vogelspin.?quote:
Van mij wel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mag ik er 1 met een vogelspin.?
Kerel komt hier altijd wel ff 2 of 3x posten en dan zien we hem een maand nietquote:
quote:
Kan 'm niet missen, eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kerel komt hier altijd wel ff 2 of 3x posten en dan zien we hem een maand niet
Mooie stad ja! Mooi winkelen daar.quote:
Je klinkt als een chick nu.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mooie stad ja! Mooi winkelen daar.
Ik heb ook boobs.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je klinkt als een chick nu.
Zo'n foto van 300MB zeg maar?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:18 schreef ACT-F het volgende:
Digibeten collega's![]()
Ik stuur een link naar een volle 21MP foto om deze ook voor afdrukken te gebruiken. Zetten ze het in vol ornaat online
14MBquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo'n foto van 300MB zeg maar?
Oh, dat valt nog meequote:
Hebben ze er een BMP van gemaakt of zo?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee
Was toen zo'n foto van de beëdiging van Obama op internet verschenen, die was 1.5GB ofzo
Volgens mij was het ook een samenvoeging van 100 foto's ofzoquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hebben ze er een BMP van gemaakt of zo?Die foto van Obama is met dezelfde camera als de mijne geschoten, maar zelfs de RAW files zijn hooguit 30MB.
Je bedoelt waarschijnlijk de overzichtsfoto van de inauguratie. Dat zijn inderdaad zogenaamde gigapixelfoto's samengesteld uit meerdere foto'squote:Op zaterdag 8 september 2012 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook een samenvoeging van 100 foto's ofzoGing nergens over.
Je typt nog goed dus niet genoeg. Hop terug!quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:02 schreef Redbaron het volgende:
Als je morgenavond niet mag bieren doe je het gewoon vrijdags @stam :-)
quote:Op zaterdag 8 september 2012 03:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Blijft een funky feit:
[ afbeelding ]
Heb nu 10 worstebroodjes in de oven... dus best wel eigenlijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Net stevig ontbeten, dus nog niet
Jij?
dondersquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heb nu 10 worstebroodjes in de oven... dus best wel eigenlijk
Whehe, vretbalgquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heb nu 10 worstebroodjes in de oven... dus best wel eigenlijk
hoe laat gaan jullie er heen?quote:
wat hej d'r allemaal an hang'n dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:53 schreef rulerofdeath het volgende:
fucking hell, nu kom ik een hdmi poortje tekort op m'n pc
2 schermen. En ik wil 'm ook aansluiten op m'n receiverquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:54 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddagtentje was gezellig gisteren, vanavond weer
[..]
wat hej d'r allemaal an hang'n dan?
ik heb maar 1 hdmi-poort op de laptopquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
2 schermen. En ik wil 'm ook aansluiten op m'n receiver
laptopquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb maar 1 hdmi-poort op de laptop
gezellig en leukquote:
i knowquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
laptop
ik heb hier een echte stofhapper staan
nee, denk 't nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
i know
vanavond nog naar de tent dan?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:27 schreef ACT-F het volgende:
Mijn computer wordt voorzien van...
[ afbeelding ]
Het zou wel eens van pas kunnen komen in dit waterrijke land
quote:
Nee?quote:
ja lieverdquote:
Auquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:12 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, videokaartje bij in geprikt. bleek de ventilator van de processorkoeler ook nog stuk te zijn, geen idee hoe lang al
achja, ik speel geen zware spellen. en ik heb nog 2 andere ventilatoren in de kast zittenquote:
Oh kiekquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
achja, ik speel geen zware spellen. en ik heb nog 2 andere ventilatoren in de kast zitten
eentje aan de voorkant, voor de 6 schijven, en eentje aan de achterkant. mooie flow door de kast. Nadeel is wel dat ie een beetje stof verzameld aan de voorkantquote:
Beste kabel welquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:35 schreef rulerofdeath het volgende:
15m hdmi kabel tussen pc en receiver werkt
ja, ik wil geen kabel dwars door de kamerquote:
Ga dan!quote:
Bij Frans op de Bultquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:26 schreef Under_Score het volgende:
zag er uit als een beste hapwaar was dat?
Bultburger doen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:42 schreef Under_Score het volgende:
ah, bestaat dat nog ja?daar maar een keer een hapje eten dan
dat is ietjes meer dan 'een hapje eten'quote:
Zoveel wat niet hoor...quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is ietjes meer dan 'een hapje eten'
boksquote:
momenteel nogal druk, maar ik vind het een goed planquote:
Kearl de miet uithangen door geen onmeunige burger te bestellenquote:
Idd.quote:Op zondag 9 september 2012 00:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kearl de miet uithangen door geen onmeunige burger te bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 9 september 2012 17:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zie hier: een bultburger:Jammer dat je m maar voor de helft opkreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
quote:Op zondag 9 september 2012 17:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jammer dat je m maar voor de helft opkreeg
Niet iedereen is zo'n dikke schransbek als jouquote:Op zondag 9 september 2012 17:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jammer dat je m maar voor de helft opkreeg
True, die kearl kan vret'n johquote:Op zondag 9 september 2012 17:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n dikke schransbek als jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |