Voor dit weekend alleen werken, werken en nog eens werkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:07 schreef Cue_ het volgende:
voor het weekend dan he.. de rest interesseert me niet
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor dit weekend alleen werken, werken en nog eens werken
Na het weekend wel leuke plannen
Ja, prima hoorquote:
Ik heb helemaal geen plannenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, prima hoor
Wat zijn jouw plannen voor dit weekend?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen plannen![]()
Dus dat zal vanavond wel de kroeg worden
Vanavond administratie en huishouden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:07 schreef Cue_ het volgende:
Hebben jullie nog een beetje plannen dna?
Hoe burgerlijk!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:23 schreef Kreator het volgende:
Vanavond administratie en huishouden..
Wat een levenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vanavond administratie en huishouden..
Morgen naar een aquabeurs.
Zondag golfen.
Ik heb er weinig verstand van alleen dat ik zou verwachten dat het toerental wel hoger zou zijn voor zo'n prijs.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:42 schreef Kreator het volgende:
Over burgerlijk gesproken. Moet ook nog een nieuwe wasmachine...
denk dat het deze wordt:
http://www.witgoedwinkel.(...)-iQ500-varioPerfect/
1400 toeren is vrij standaard. Je komt al bij de Miele's uit, als je meer wil. Of 2 a 300 meer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er weinig verstand van alleen dat ik zou verwachten dat het toerental wel hoger zou zijn voor zo'n prijs.
Ik heb volgens mij ook gewoon een 1400, een zanussi van iets van 300 euroquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
1400 toeren is vrij standaard. Je komt al bij de Miele's uit, als je meer wil. Of 2 a 300 meer.
Ik heb geeeeen ideequote:Op vrijdag 7 september 2012 10:47 schreef Kreator het volgende:
maar goed, wat maakt het uit, die 200 toeren.
20 jaar met een wasmachine doen die over 10 jaar technisch en economisch achterhaald is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:39 schreef Samzz het volgende:
Ik zou voor Miele gaan. De Rolls Royce onder de wasmachines.
Die van ons is 20 jaar oud en net zo zuinig als veel huidige machinesquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
20 jaar met een wasmachine doen die over 10 jaar technisch en economisch achterhaald is.. Dat heeft alleen zin als je een gezin hebt, met vele kinderen.
Je leeft nogquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:51 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat een putlucht.
We zijn op de helft.
*Komt aanrennen met zuurstofmasker en antibraaktabletten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:51 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat een putlucht.
We zijn op de helft.
Precies. Ik zou het niet te bont (whehehehe) maken. Ik heb van miene ouders een redelijk cheap-ass Whirlpool gekregen. Doet het nog steeds prima met mijn 1 à 2 wasjes per week.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
20 jaar met een wasmachine doen die over 10 jaar technisch en economisch achterhaald is.. Dat heeft alleen zin als je een gezin hebt, met vele kinderen.
quote:
Ik moet weer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Komt aanrennen met zuurstofmasker en antibraaktabletten.
Maar ja. Dan betaal je dus 1500 tot 2000 euro voor een machine...die 20 jaar meegaat. Dan betaal ik liever 500 euro voor 1 die 10 jaar meegaat.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van ons is 20 jaar oud en net zo zuinig als veel huidige machines. Maar goed, ieder zijn keuze
. Miele is gewoon ontzettend duurzaam.
Hij gaat inmiddels al 20 jaar mee en is nog niet stuk geweest, hequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar ja. Dan betaal je dus 1500 tot 2000 euro voor een machine...die 20 jaar meegaat. Dan betaal ik liever 500 euro voor 1 die 10 jaar meegaat.
Wie zegt dat die nieuwe van miele die ene die krea koopt niet over 2 jaar al kapot gaatquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
Hij gaat inmiddels al 20 jaar mee en is nog niet stuk geweest, he. En wie zegt dat die van 500 euro 10 jaar meegaat
?
Watquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat die nieuwe van miele die ene die krea koopt niet over 2 jaar al kapot gaat
Mijn moeder heeft er 1 van 500 euro die al 20 jaar meegaat. Het is allemaal theoretisch. maar ik ga gewoon geen 1500+ euro uitgeven aan een wasmachine.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij gaat inmiddels al 20 jaar mee en is nog niet stuk geweest, he. En wie zegt dat die van 500 euro 10 jaar meegaat
?
Dat moet je zelf weten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er 1 van 500 euro die al 20 jaar meegaat. Het is allemaal theoretisch. maar ik ga gewoon geen 1500+ euro uitgeven aan een wasmachine.
dat die miele van jullie nooit kapot is gegaan geeft geen garantie voor die van krea (mocht ie er eentje kopen zeg maar)quote:
Dat klopt. Maar over het algemeen is Miele het beste wasmachine merk dat er is en dat is niet zonder redenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat die miele van jullie nooit kapot is gegaan geeft geen garantie voor die van krea (mocht ie er eentje kopen zeg maar)
Zou hij daarvoor te porren zijn?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Aan de witgoedhandelaar? En dan krijg ik een Miele?.
Ik zal zo de bekkenbodemspiertjes eens wat gaan trainen dan.quote:
Wie erft de BMW?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:18 schreef 100% Tukker het volgende:
De stank... the horror... SOS... het gaat u allen goed... vaarwel...
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook gewoon een 1400, een zanussi van iets van 300 euro
Vrettn!quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Morgen naar Frans op den Bult met Markoooo en Bas
haha klinkt bekend, ik had een ouwe droger van m'n pa. ding bestond al net zo lang als ik. Hij draaide dan ook wle 10 uur voordat het droog was.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
Eerst nog een 25 jaar oude AEG van mijn ouders gehad die toch in de schuur stond (zij hadden een Miele gekocht). De lagers waren helemaal versleten maar draaien deed het nog
Wat een raar iets om te zeggenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is maar een oud barrel. Wil je niet.Beter hoop je op een Alfa!
Alfa boven BMW is niet iets waar ik me beter door voel, andersquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doet ie zodat je je iets beter voelt
Maar het is beter dan geen auto .. en hij wil gewoon het onderwerp veranderen zodat je niet boos op hem wordt!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alfa boven BMW is niet iets waar ik me beter door voel, anders.
Mooie aanhangers zijn datquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Halve bmw's zijn ook populair.
[ afbeelding ]
Lekker vlakbij het centrum. Wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:18 schreef Kreator het volgende:
Best wel veel leuke huizen in mijn budget..
http://www.funda.nl/koop/enschede/huis-47053472-wooldriksweg-199/
Die ook weer. Maar allemaal zoooooooooooooo kut qua locatie...
Iets rustiger wegen misschien?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:23 schreef ACT-F het volgende:
Lekker vlakbij het centrum. Wat wil je nog meer?
Daar mag wel wat aan gebeuren als ik dat zo zie.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:18 schreef Kreator het volgende:
Best wel veel leuke huizen in mijn budget..
http://www.funda.nl/koop/enschede/huis-47053472-wooldriksweg-199/
Die ook weer. Maar allemaal zoooooooooooooo kut qua locatie...
Het liefst zo dicht mogelijk bij mij. Kan ie elke avond komen mekkeren om hulp.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:25 schreef Cue_ het volgende:
en volgens mij had krea nogal een specifieke plek waar hij wou wonen
En dat heb jij graag voor hem over!quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het liefst zo dicht mogelijk bij mij. Kan ie elke avond komen mekkeren om hulp.
Ik ben toch niet boos op hemquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het is beter dan geen auto .. en hij wil gewoon het onderwerp veranderen zodat je niet boos op hem wordt!
Ik ben teleurgesteldquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie.. zijn afleidingsding heeft gewerkt!
Jawel. Echter ben ik nooit boos geweest maar teleurgesteld. Dat is veel ergerquote:
Nou vooruitquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Echter ben ik nooit boos geweest maar teleurgesteld. Dat is veel erger.
In de wachtkamer?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:03 schreef Samzz het volgende:
Ik wacht al dik een uur op de tandarts. Damn, om twee uur zou hij er zijn.
Ik hou maar wijs mn mond. Geen zin in gezeikquote:
Aah zo, niets ernstigs hoop ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, voor 't paard. Die komt op stal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |