ik had het ook maar net weer weggehaald voor ik op 'plaatsen' kliktequote:Op vrijdag 7 september 2012 09:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het droop er desalniettemin vanaf
quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik had het ook maar net weer weggehaald voor ik op 'plaatsen' klikte
Jij kan soms echt totaal niet begrijpend lezen he?quote:
Ik dacht dat het iets betekende als de pot verwijt de ketelquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij kan soms echt totaal niet begrijpend lezen he?
Of snap je de TT en die term gewoon niet?.
Nou ok, het is ook niet echt een hele bekende in NL denk ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iets betekende als de pot verwijt de ketelIk ben niet zo goed met gezegdes
Al 3 dagen!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:03 schreef Spezza19 het volgende:
Lees even het einde van vorig topic terug, maar uhm, Spirit zwanger?
Ik moest lachen. Godverdomme Q., wil je dat NOOIT meer doen?quote:
Nopequote:
Nog niks. Gewoon een vies kwakje inderdaadquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:08 schreef Godtje het volgende:
Arm .....
Hoe noem je zo iets na 3 dagen?Kwakje?
Ik heb dat nog nooit geproefd maar ik geloof je!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog niks. Gewoon een vies kwakje inderdaad
Na 6 weken ja. Na 3 dagen is het nog niets.quote:
Breinaalden werken beter, schijntquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad vies. Heb je geen pillen die dat verhelpen?
Het ziet er zelfs nog goorder uit, als een mislukte garnaal. Maarja, als het goed is, komt dat over een jaar of wat wel goed!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad vies. Heb je geen pillen die dat verhelpen?
Technisch gezien is er na 3 dagen zwangerschap nog niets aangezien gerekend wordt vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. Na 3 dagen is er bloed. Meer nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Arm .....
Hoe noem je zo iets na 3 dagen?Kwakje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |