Ik verkoop op Amazon.co.uk en alle kopers komen uit Europa.quote:Op vrijdag 7 september 2012 03:25 schreef TheThirdMark het volgende:
2 weken lid, binnen 48 uur. Dus je hebt het over 7 verschillende dingen (of meer, maar leg vooral uit).
Denk dat het voornamelijk te maken heeft met dingen die voor jou compleet legaal lijken maar voor de VS (of de staat waar je het naar verzend) compleet illegaal zijn.
Wat voor producten heb je eigenlijk verzonden (helemaal voor dat bedrag, koop je in de VS 1/14 van een huis voor)
Zie je het echt niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 03:21 schreef computerprobleem het volgende:
Weet iemand waarom Amazon dit doet?
quote:ze zeggen dat het permanent is en dat betalingen 90 dagen worden vastgehouden... het gaat om zo'n 1300 euro...
Inkomstenbron? En je was pas twee weken lid? Grapje zeker?quote:Op vrijdag 7 september 2012 03:26 schreef computerprobleem het volgende:
Amazon was/is toch echt een belangrijke inkomstenbron, ik kan dit gewoon niet accepteren...
Dat ik het idee heb dat ze die accounts schorsen om zo hun vermogen kunstmatig hoog te houden. Door het account van TS te schorsen hebben ze bijvoorbeeld 1300 euro in hun bezit voor 90 dagen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?
Dit ja. Hoeveel topics ik van TS al niet langs heb zien komen over z'n webshop problemen......quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He, je ban is weer opgeheven
waarom heb jij met al die webverkopers problemen?
1300 euro is toch niks voor een bedrijf als amazon...quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:27 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat ik het idee heb dat ze die accounts schorsen om zo hun vermogen kunstmatig hoog te houden. Door het account van TS te schorsen hebben ze bijvoorbeeld 1300 euro in hun bezit voor 90 dagen.
Klopt, maar TS is dan ook niet de enige van wie het account om vage redenen is geschorst.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:30 schreef kwiwi het volgende:
1300 euro is toch niks voor een bedrijf als amazon...
Dat zou dus betekenen dat ze om 1300 euro (quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:31 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Klopt, maar TS is dan ook niet de enige van wie het account om vage redenen is geschorst.
TS heeft inderdaad ALTIJD wat te zaniken. Komt straks z'n nest uit en begint gewoon weer opnieuw. En altijd ligt het aan anderen.quote:Hoeveel topics ik van TS al niet langs heb zien komen over z'n webshop problemen......
Ik begin me af te vragen bij wie het probleem nou telkens ligt.
Dit dus. Dan zou ik Amazon eens bellen of ze de klacht van Play 'nullified' willen makenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
En trouwens, van wat ik heb begrepen verkoop je spul wat je op play.com hebt gekocht door. Wat verboden is volgens de voorwaarden van play.com.
Jaquote:
Het gaat niet om spul op Play.com en ben niet actief op Play.com.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
En trouwens, van wat ik heb begrepen verkoop je spul wat je op play.com hebt gekocht door. Wat verboden is volgens de voorwaarden van play.com.
Ik ben inderdaad niet de enige. Als je even op google zoekt, vind je al snel verhalen van mensen die nog $100,000+ moeten krijgen en nu opeens, uit het niets, 90 dagen moeten wachten en hun account geschorst wordt :S.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:27 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat ik het idee heb dat ze die accounts schorsen om zo hun vermogen kunstmatig hoog te houden. Door het account van TS te schorsen hebben ze bijvoorbeeld 1300 euro in hun bezit voor 90 dagen.
Dat bedoel ik dus en ze kunnen natuurlijk niet enkel degenen die nog tonnen van ze krijgen sluiten, dus dat jij 'maar' $1300,- van ze tegoed hebt is geen tegenargument voor mijn theorie.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet de enige. Als je even op google zoekt, vind je al snel verhalen van mensen die nog $100,000+ moeten krijgen en nu opeens, uit het niets, 90 dagen moeten wachten en hun account geschorst wordt :S.
Wat anderen doen, kan me geen ruk schelen. Lees voor de grap de voorwaarden eens door.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:24 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Het gaat niet om spul op Play.com en ben niet actief op Play.com.
En wat jij zegt is trouwens onzin, want er zijn duizneden mensen die Play.com EXCLUSIVES (dus producten die exclusive door Play.com zijn uitgebracht) op Play.com doorverkopen nadat ze zijn uitverkocht voor 5 of 10x de originele prijs.
Waarom maak je mij uit voor oplichter, kansloze kut mongool?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:18 schreef JeMoeder het volgende:
Trouwens TS, heeft Bol misschien contact opgenomen met Amazon over je oplichtingspraktijken?
bol.com sluit mijn verkoopaccount
Mijn bol.com account is weer allang open en heb een 100% positieve feedback na meer dan 150 beoordelingen, op eBay 100% feedback na meer dan 50 beoordelingen, op Amazon ook een 100% positieve feedback. Waar heb jij het dus over?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:23 schreef Mike het volgende:
Ik weet het niet hoor, topicstarter. Je wordt op alle fora waar je post geband en bij alle webshops waar je wat verkoopt wordt je account gesloten. Ben je wel eens bij jezelf te rade gegaan of het misschien aan jezelf ligt?
Pas op Mike,quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:23 schreef Mike het volgende:
Ik weet het niet hoor, topicstarter. Je wordt op alle fora waar je post geband en bij alle webshops waar je wat verkoopt wordt je account gesloten. Ben je wel eens bij jezelf te rade gegaan of het misschien aan jezelf ligt?
Waarom je een oplichter bent?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:26 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarom maak je mij uit voor oplichter, kansloze kut mongool?
Als jij mij beledigt, beledig ik jou gewoon terug, idioot.
Je spreekt van oplichting hé... waarom heb ik dan overal een positieve feedback van 100% en blijven mensen bij mij kopen? Nee, daar kan een autist als jij vast geen zinnig antwoord op verzinnen.
Flikker gewoon op uit mijn topics als je er alleen post om mij te bashen. Ik zit niet op jouw posts te wachten.
Wat een zelfbeheersing, chapeau.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:26 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je spreekt van oplichting hé... waarom heb ik dan overal een positieve feedback van 100% en blijven mensen bij mij kopen? Nee, daar kan een autist als jij vast geen zinnig antwoord op verzinnen.
Flikker gewoon op uit mijn topics als je er alleen post om mij te bashen. Ik zit niet op jouw posts te wachten.
TS demonstreert hier natuurlijk precies waarom hij zo succesvol is in zaken doen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat een zelfbeheersing, chapeau.
Precies!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:33 schreef JeMoeder het volgende:
Stel vooral meer vragen, dat levert meer van deze heerlijke juweeltjes op.
Als hij bij PayPal/eBay al valse gegevens opgeeft zal hij het vast op andere plekken ook doen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:41 schreef kwiwi het volgende:
Die topics...
Maar TS, leg me dit eens uit: ben jij nou gewoon een enorme pechvogel die steeds per ongeluk in de problemen komt? Of ligt het misschien toch vaak aan jezelf?
Welles Mongol zegt dat ik dat doe ?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:57 schreef RPG het volgende:
[..]
Als hij bij PayPal/eBay al valse gegevens opgeeft zal hij het vast op andere plekken ook doen.
Jij zelf. Aangezien je een account gemaakt had toen je geen 18 was. Dus heb je vast een niet kloppende geboorte datum opgegeven als 1-1-1989quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:08 schreef computerprobleem het volgende:
W
[..]
Welles Mongol zegt dat ik dat doe ?
Ik ga bijna van mijn stoel van het lachenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:26 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Leuk he als meneer ons zijn ware aard ineens doet aanschouwen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:24 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik ga bijna van mijn stoel van het lachen![]()
Dit komt vooral doordat TS aan de lopende band problemen heeft die 'niet zijn schuld zijn'.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:42 schreef plopkweker het volgende:
Je zou toch denken dat WGR een serieus forum is, het tegendeel bewijst zichzelf...
bij sommige users wordt wel serieus gereageerdquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:42 schreef plopkweker het volgende:
Je zou toch denken dat WGR een serieus forum is, het tegendeel bewijst zichzelf...
Dat is waarquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
bij sommige users wordt wel serieus gereageerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |