Denk meer 03.00. Ze moeten nu nog dat stadion leeg maken, dan de nieuwe mensen erin.. Die exho zal pas rond 01.30 - 01.45 beginnen. Zal wel een uurtje max duren en dan beginnen ze pas.quote:
Delpo probeert het op snelheid Djokovic af te troefen, maar Djokovic heeft totaal geen moeite met de harde slagen van Delpo. Lijkt simpel potje te worden voor Djoko zo idd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:38 schreef Rosario het volgende:
Ik weet niet wie in hemelsnaam het speelplan van Delpo bedacht heeft, maar zo wordt 't 'm echt niet. Djoko in drie hoor. Zonder twijfel.
Toch een break voor Del Potro nu.quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Delpo probeert het op snelheid Djokovic af te troefen, maar Djokovic heeft totaal geen moeite met de harde slagen van Delpo. Lijkt simpel potje te worden voor Djoko zo idd.
Vind hem eigenlijk de minst toffe gast van de top drie. Maar hoe hij nu alles geeft is wel bewonderenswaardig.quote:Op vrijdag 7 september 2012 03:47 schreef Tim86 het volgende:
Djoko was er blij mee..doodeng die ogen
Damn ja. Pure poging tot intimidatie lijkt me.quote:Op vrijdag 7 september 2012 03:47 schreef Tim86 het volgende:
Djoko was er blij mee..doodeng die ogen
Ja da's een goeie, ik weet ook niet wat hij anders zou moeten doen. Niet dit in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 september 2012 03:58 schreef Tim86 het volgende:
Delpo kan niet anders dan dit. Wat moet hij dan doen? Zijn volleys zijn niet goed genoeg om daar echt op te spelen en Djoko's clutch game is daar ook te goed voor. Enige dat hij kan doen is spreiden en ballen sneller nemen. Dat doet hij ook af en toe, maar dat lukt hem niet continu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |