quote:
quote:
Ja, even wat te afwachtend.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:44 schreef BobW het volgende:
Tipsy had de eerste kansen in die rally net, maar goed van Ferrer hoor.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
GSM, jammer, vond Tipsarevic de leukere speler deze wedstrijd. Niet dat ik het Ferrer niet gun, maar toch.
Die heeft nog niet zomaar gewonnen hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:47 schreef BobW het volgende:
Dit bespaart Tipsarevic wel een afmaakpartij tegen Djokovic.
Die derde set was fantastisch inderdaad. Maar toch, dat lopen van Ferrer... Heerlijk!quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
GSM, jammer, vond Tipsarevic de leukere speler deze wedstrijd. Niet dat ik het Ferrer niet gun, maar toch.
Ja, ff paar uurtjes slaap pakken vast.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Gaan we nu echt zo'n gare exhibitiepartij krijgen ipv Djokovic-Del Potro
Avondsessie zou over 10 minuten beginnen, en dan eerst een exo van zo'n 1,5 uur, dus 3 uur denk ik ja.quote:
Denk meer 03.00. Ze moeten nu nog dat stadion leeg maken, dan de nieuwe mensen erin.. Die exho zal pas rond 01.30 - 01.45 beginnen. Zal wel een uurtje max duren en dan beginnen ze pas.quote:
Delpo probeert het op snelheid Djokovic af te troefen, maar Djokovic heeft totaal geen moeite met de harde slagen van Delpo. Lijkt simpel potje te worden voor Djoko zo idd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:38 schreef Rosario het volgende:
Ik weet niet wie in hemelsnaam het speelplan van Delpo bedacht heeft, maar zo wordt 't 'm echt niet. Djoko in drie hoor. Zonder twijfel.
Toch een break voor Del Potro nu.quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Delpo probeert het op snelheid Djokovic af te troefen, maar Djokovic heeft totaal geen moeite met de harde slagen van Delpo. Lijkt simpel potje te worden voor Djoko zo idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |