SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Weet jij het verschil tussen lego en sex ?quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:27 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nee 't enige wat ik hier snap is dat jullie mij grappen zitten te maken waar ik niks van snap
quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
Herhaling van mijn lapo:
[..]
Weet jij het verschil tussen lego en sex ?
Is nog echt jongquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:32 schreef Thaboel het volgende:
Lego word niet leuk met toevoeging van glijmiddel?
Kleine stukjes die uit je had glibberen... Lijkt me niks.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is nog echt jong
[..]Nooit geprobeerd
Wil ik niet eens aan denkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kleine stukjes die uit je had glibberen... Lijkt me niks.
Lego nieuwerwets?quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil ik niet eens aan denken, zal wel een nieuwerwets iets zijn, ben al oud en grijs en zo
quote:
Je weet zeker dat je alle afdelingen hebt gezien?quote:
100%quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je alle afdelingen hebt gezien?
Echt? Zelfs Body World had een gescheiden afdeling.quote:
Alles 10x gezienquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt? Zelfs Body World had een gescheiden afdeling.
have fun, en rij veiligquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:36 schreef Lotusss het volgende:
Onderweg naar de UK met broertje. Jammer dat ErwinRommel niet mee kan, maar het zij zo.
Echte shag rokers roken zware van Nellequote:Op vrijdag 7 september 2012 15:23 schreef paintmeester het volgende:
Zo... net maar eens mijn eerste pakje shag gekocht in jaren.![]()
Camel uiteraard.
Ik ben dan ook een sigaretten man, maar ook een echte Hollander en aangezien het eerste aan de dure kant lijkt de keuze me duidelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Echte shag rokers roken zware van Nelle
Tja...quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:39 schreef BredeBradda het volgende:
Lekker dan, vandaag de 3KM in 15 min gedaan door training van gisterNu sta ik onvoldoende voor gym en mag het niet overdoen
![]()
![]()
Ja dat is toch gewoon onzin. Zou 't zelfde zijn als falen voor de keuring omdat je de vorige dag hard bent gevallen ofzo.quote:
mietjes schuilen zich achter een smoes. Mannen zeuren niet en zoeken een manier om het te verbeteren.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:46 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja dat is toch gewoon onzin. Zou 't zelfde zijn als falen voor de keuring omdat je de vorige dag hard bent gevallen ofzo.
Als je spieren nog verzuurd zijn en je spierpijn hebt ga je niet op je max een test lopen voor school, dan ben je gewoon dom namelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
mietjes schuilen zich achter een smoes. Mannen zeuren niet en zoeken een manier om het te verbeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |