Amerongen is erg matig: veel rechtdoor over brede paden met wat 90 graden bochten. Weinig technisch. De laatste keer dat is de Posbank reed, moest je daar betalen, was de bewegwijzering slecht en de route erg kapot geragd. De helft is ook een beetje saai (over de hei). De route bij Nijmegen/Groesbeek is denk ik leuker om te doen (maar wel minder centraal).quote:Op donderdag 6 september 2012 23:24 schreef Marco001 het volgende:
Goedendag,
Naar een idee in het MTB topic, wil ik een inventarisatie maken en dus interesse peilen voor een mountainbike meeting.
Dus vertel, wanneer zou die meeting plaats moeten vinden(uiteraard in een weekend) en waar.
Ik neig er zelf naar om eind september te doen, en dan de Posbank route, of b.v. Amerongen.
Dit zijn 2 centraal in NL gelegen routes, waarbij je in Amerongen in totaal c.a. 22 km kunt biken, verdeeld over 2 lussen, en de Posbank route in Rheden een stuk langer is, namelijk 52 kilometer.(Maar ook erg mooi)
Afhankelijk van het aantal mensen dat meegaat, zullen we in meerdere groepjes fietsen.
Geen idee of er wel op gecontroleerd wordt. Het staat in ieder geval wel op www.mtbroutes.nl:quote:Op maandag 10 september 2012 19:35 schreef Marco001 het volgende:
Wist overigens niet dat je moest betalen als je een rondje Posbank wou doen..
Voor de route in Montferland moe(s)t je ook zo'n sticker kopen.quote:Om de route te mogen rijden is een vergunning nodig. Een jaarvergunning voor mountainbikers kost ¤ 5,-.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |