Ja, wel te hopen inderdaad. Het is gewoon zonde, want je kijkt er toch elke keer naar.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:39 schreef monsterd. het volgende:
Oh wat een gedoe zeg, nou hopelijk wordt het binnen een week of 6 dan afgehandeld
jupp 1.9TDI, 126pk dacht ikquote:Op donderdag 13 september 2012 19:25 schreef Mikkie het volgende:
Die Golf IV is een 1.9TDI zeker? Die blokken staan erom bekend dat ze bijna niet kapot kunnen, maar inderdaad wel retezuinig zijn.
Echt wel.. K-cars zijn best wel tof. (Capuccino, Copen, Alto Works etc), maar ook b.v. de Nissan Stegea is erg gaaf!quote:Op donderdag 13 september 2012 20:14 schreef Sjoegerd het volgende:
Toch blijft het jammer dat je in Japan hele leuke snelle kleine autootjes hebt die hier niet geleverd zijn
Vind je?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Echt wel.. K-cars zijn best wel tof. (Capuccino, Copen, Alto Works etc), maar ook b.v. de Nissan Stegea is erg gaaf!
Oh, en de Yaris turbo enzo..
mjah, Ik zal er zelf behoorlijk gay in lijken, maar ik vind de Cappucino best een tof bakkie.quote:
Oke. Ieder z'n ding zullen we maar zeggen danquote:Op donderdag 13 september 2012 20:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah, Ik zal er zelf behoorlijk gay in lijken, maar ik vind de Cappucino best een tof bakkie.
als koffie zeker jaquote:Op donderdag 13 september 2012 20:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah, Ik zal er zelf behoorlijk gay in lijken, maar ik vind de Cappucino best een tof bakkie.
Nee hoor, laat maar lekker daarquote:Op donderdag 13 september 2012 20:14 schreef Sjoegerd het volgende:
Toch blijft het jammer dat je in Japan hele leuke snelle kleine autootjes hebt die hier niet geleverd zijn
Vergeet vooral de City Turbo niet,quote:Op donderdag 13 september 2012 20:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Echt wel.. K-cars zijn best wel tof. (Capuccino, Copen, Alto Works etc), maar ook b.v. de Nissan Stegea is erg gaaf!
Oh, en de Yaris turbo enzo..
Ja dat eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:16 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nee hoor, laat maar lekker daar![]()
Was ik al bang voor, agent kwam trouwens redelijk agressief z'n auto uitgezet terwijl ik gelijk uitstapte en naar hem toe kwam, beetje vreemd. Heb verder ook niet moeilijk gedaan, wist dat ik fout zat.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:01 schreef Rauw. het volgende:
Als je bent staandegehouden gewoon blijven zitten en wachten tot oom agent op je raam klopt.
Als je uitstapt en in zijn richting loopt kan dat als dreigende houding worden ervaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |