SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:24 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik zal ook even een jeugdfoto van mijn moeder opzoeken
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:43 schreef TJV het volgende:
Godver dat noem je toch geen topic chick man, daar zou ik zelfs mijn gerbil nog vanaf trappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TC!
[ Bericht 20% gewijzigd door Pheno op 07-09-2012 14:30:41 ]Fear is the grease of society.
Mooie photoshoppic weerquote:Op donderdag 6 september 2012 23:35 schreef Ame_thyst het volgende:
kan tom ook weer fappen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:39 schreef Lorrelies het volgende:
* Lorrelies gaat deze keer maar geen commentaar geven op de TC's
quote:
Ik quote hem nog eens.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:31 schreef Krabs2.0 het volgende:
Voor de mensen die er zin in hebben. Ik heb samen met een vriend een server gekocht voor tekkit. Het is nu nog privé maar ik hoop dat jullie bij ons aansluiten als we publiek gaan. Het heeft 50 slots en een goede connectie.
x je boii Krabs
!!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:33 schreef bobbernaut het volgende:
NIET JOINEN ADMIN IS ONEERLEIK!! IK MOGT OOK GEEN OPW ORDEN!!!!11
JOIN MIJ HAMACHI SERVER OOK VOOR CRAKED USERS!! EERSTe 4 MENSEN WORDEN MOD!!!!
IP=192.168.1.1
quote:
Oh you!quote:
Mijn computer tripte m, ging helemaal sloom doenquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:19 schreef Mender het volgende:
[..]
*** doe normaal.![]()
![]()
Post dan buiten werktijd ofzo pff
Was dat bij mij ook maar. Dan had ik dat plaatje niet hoeven te zienquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mijn computer tripte m, ging helemaal sloom doen
heb ook al TR gemacht, dit is nou een beetje sneu, want er staat geen nsfw bij :\quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:27 schreef Mender het volgende:
[..]
Was dat bij mij ook maar. Dan had ik dat plaatje niet hoeven te zien
Pff, ben je even rustig op je werk in de pauze aan het fokken en krijg je dit op je scherm![]()
Zet er dan minstens nsf bij ofzo. [ afbeelding ]
Amateur.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:20 schreef MineraalWater het volgende:
HOPPA!!!!!
Van MBO niveau 2 naar niveau 3 gegaan binnen 4 weken
Grapje hoor. Goed gedaan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:20 schreef MineraalWater het volgende:
HOPPA!!!!!
Van MBO niveau 2 naar niveau 3 gegaan binnen 4 weken
Daarna uni en dan zie ik je wel verschijnen als CTO van TJV Enterprises.quote:
jij kan je spullen dus gewoon niet goed opbergen..quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:16 schreef -Datdus- het volgende:
Kankerhond heeft schoolboeken naar de kanker geholpen.Stom tfusbeest.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:16 schreef TJV het volgende:
[..]
Daarna uni en dan zie ik je wel verschijnen als CTO van TJV Enterprises.
hashtags.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
jij kan je spullen dus gewoon niet goed opbergen..
#fail
The Juvenile Vappertsquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]En waar staat TJV dan voor?
Ja relaxed; momenteel mooi uitzicht op het gardameer; de foto above is een meer in oostenrijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:18 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oja je bent nu op vakantie he. Hoe is het daar?
Echt?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:20 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja relaxed; momenteel mooi uitzicht op het gardameer; de foto above is een meer in oostenrijk.
Ah mooi meer he?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:29 schreef drumstickNL het volgende:
Daar ben ik ook wel eens geweest; en nu?
Kies de griekenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:30 schreef drumstickNL het volgende:
mjoah; welke planetside 2 faction zal ik kiezen?
Ik maak er wel ooit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:14 schreef maurisioo het volgende:
Waarom maken jullie eigenlijk geen custom maps? Ik wil ook wel eens een map spelen, en mijn eigen zijn nooit leuk om te zelf te spelen.
Ah mooi. Wil hem wel een keer spelen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:12 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik maak er wel ooit.
Tijdje geleden was ik hiermee bezig:
[ afbeelding ]
Een eiland voor een eventueel event een keer. Ga ik ooit nog wel aan verder werken
maurisquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:58 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Topic opties voor de topicstarter, bovenste navigatie is niet goed. ook tekst editor ontbreekt hier
Ik wil mijn forum afmaken maar te weinig programmeerkennis.
De functies is wat het goed maakt IMHO Sommige dingen wil ik al heel lang op fok!quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:00 schreef maurisioo het volgende:
[..]
mauris
Maar ben echt benieuwd naar dat forum, ziet er mooi uit.
Klinkt goed idd.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De functies is wat het goed maakt IMHO Sommige dingen wil ik al heel lang op fok!
- Topic-applicaties
- API
- Groepstopics (alleen vrienden bijvoorbeeld)
- Voice en videochat
- Ingebouwde polling
- Instant-edit, als je dubbelklikt op je post kan je je post direct editen
- Chat mode, zonder pagination, de icons worden 10 x 10 of zo en je topic werkt dan als een messenger.
- uitgebreide profielen
Ik heb nog 110 ideeën.![]()
wow netjesquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:58 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Topic opties voor de topicstarter, bovenste navigatie is niet goed. ook tekst editor ontbreekt hier
Netjes!quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:58 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik vaak zie dat mensen op fok! grijpen naar tinychat of Skype terwijl je zou willen dat ze bij jouw site blijven.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Netjes!
Maar waarvoor zou je die Audio conversatie voor willen?
Duidelijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Omdat ik vaak zie dat mensen op fok! grijpen naar tinychat of Skype terwijl je zou willen dat ze bij jouw site blijven.
Flikker op naar faceboek met die troep!quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:54 schreef maurisioo het volgende:
Misschien een optie om reacties leuk te vinden of iets dergelijks. Ik mis dat eigenlijk wel hier.
Nou zeg. Zelfs minecraftforum heeft het.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Flikker op naar faceboek met die troep!
0 toegevoegde waarde. Heb je ooit wel eens op facebook iemand gezien die een fok! topic like'de?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:54 schreef maurisioo het volgende:
Misschien een optie om reacties leuk te vinden of iets dergelijks. Ik mis dat eigenlijk wel hier.
Ik bedoel zoals mcforum heeft.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
0 toegevoegde waarde. Heb je ooit wel eens op facebook iemand gezien die een fok! topic like'de?
Hoe heeft Mcforum het dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:33 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik bedoel zoals mcforum heeft.
Kijk naar mijn eerste postquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoe heeft Mcforum het dan?Ben geen lid.
Je moet vast ingelogd zijn want ik zie niet wat je bedoeld. _0-quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:36 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Kijk naar mijn eerste post(
)
http://www.minecraftforum(...)rvival-smp-3500-dls/
ohquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je moet vast ingelogd zijn want ik zie niet wat je bedoeld. _0-
Nee, het totaal aantal van die likes komt in je profiel te staan onder de naam reputation points.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
En als je veel wordt geliked dan kom je bovenaan het topic o.i.d?
Daarom wil ik ze er niet in.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee, het totaal aantal van die likes komt in je profiel te staan onder de naam reputation points.
Zelf vind ik het altijd handig om gewoon snel door topics heen te gaan en alleen te kijken naar posts met zulke points.
Zijn genoeg mensen die het dan nog steeds helemaal gaan lezen hoor. Maar ik begrijp het waarom je het niet wilt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:46 schreef -Datdus- het volgende:
Als iedereen dat doet mis je gewoon awesome shit.
Ik wil je niet afbranden oid maareh hoe ga je een community opbouwen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De functies is wat het goed maakt IMHO Sommige dingen wil ik al heel lang op fok!
- Topic-applicaties
- API
- Groepstopics (alleen vrienden bijvoorbeeld)
- Voice en videochat
- Ingebouwde polling
- Instant-edit, als je dubbelklikt op je post kan je je post direct editen
- Chat mode, zonder pagination, de icons worden 10 x 10 of zo en je topic werkt dan als een messenger.
- uitgebreide profielen
Ik heb nog 110 ideeën.![]()
Nee maar het is ook juist voor grappige reacties.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:50 schreef -Datdus- het volgende:
Maar ik wil dan ook dat mijn forum meer gericht is op conversatie dan Probleem->oplossing.
Dat is het moeilijkste.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik wil je niet afbranden oid maareh hoe ga je een community opbouwen?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:55 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik wil wel gebruiker worden hoor
Dus je wilt ons niet als eerste uitnodigen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:11 schreef -Datdus- het volgende:
Je kan ook gewoon eerst klein beginnen en je klasgenoten uitnodigen en dat die dan vervolgens weer andere mensen uitnodigen etc etc.
Wel!quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dus je wilt ons niet als eerste uitnodigen?
Downvotequote:Op zaterdag 8 september 2012 14:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Flikker op naar faceboek met die troep!
Je server draait in offline mode?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:05 schreef shaderon het volgende:
Mijn server is gehackt volgens mij. krijg allemaal emails va iedereen dat iemand opmijn naam alles met lava doet en iedereen bant. echt wat the fuck. hoe kan dit gehacked worden. kanker ...
Oeps? vergeten uit te zetten, en nu?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:10 schreef Mender het volgende:
[..]
Je server draait in offline mode?
Op online mode zetten dan is er als het goed is niks meer aan de hand. Offline mode zorgt dat de server spelers niet laat authoriseren bij mojang, zo kan iemand jouw naam aannemen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:13 schreef shaderon het volgende:
[..]
Oeps? vergeten uit te zetten, en nu?
Ik ben over een paar uur pas thuis.. maar de dynmap werkt niet. dus de server zal wel uit staan? Hoop ikquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:15 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Op online mode zetten dan is er als het goed is niks meer aan de hand. Offline mode zorgt dat de server spelers niet laat authoriseren bij mojang, zo kan iemand jouw naam aannemen.
http://www.minecraftforum(...)and-zeppelin-mod211/quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:39 schreef maurisioo het volgende:
[..]
huh doe dat zo? welke mod is dat?
haha nice. Zou wel leuk zijn om die trein ook in dat station van dat project van sosua te hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:56 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
270332-125forgesspsmpcarts-couplingrailcraft-compatibletrains-and-zeppelin-mod211
Motherfucking vet
Alleen is ie nog niet echt stabiel voor 1.3.2, de recipes werken niet,+ zossime texturees zijn fucked up
Het is best wel behoorlijk baas
Dat zou inderdaad vet zijnquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:58 schreef maurisioo het volgende:
[..]
haha nice. Zou wel leuk zijn om die trein ook in dat station van dat project van sosua te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:06 schreef Timwonnacott het volgende:
Nu nog de anatomie goed, het oog zit doorgaans wat hoger!Ik wist gewoon dat iemand dat ging zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hmm ja, was ook wel een open deurquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat iemand dat ging zeggen.![]()
Is geen handtekening was random shit die ik op dat velletje had geschreven doorgekrast.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:07 schreef TJV het volgende:
Ik zou hem er wel insteken. Doe alleen wel wat aan je handtekening.
omdat iedereen geband wordt?quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:20 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom is het hier zo rustig? Iedereen ineens een leven?
Waar waar WAAAR?quote:Op zondag 9 september 2012 11:21 schreef Flodder450 het volgende:
Achbtbaan aan het maken met Bobbert
[ afbeelding ]
installeer die mod dan even, kunnen we een modelspoorbaan makenquote:Op zondag 9 september 2012 16:36 schreef bobbernaut het volgende:
T ging van een achtbaan tot een trein eigk![]()
Ik ben dr nog. Wel wat ghost dingen gemaakt. Lijkt net overwoekerd.quote:Op zondag 9 september 2012 17:54 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
50.000 people used to live here, now it's a ghost town.
Meen je?! 1 jaar betaald?!quote:Op zondag 9 september 2012 18:12 schreef SosuaCafe het volgende:
Ah aldie heeft een jaar betaald. Ik rommel gewoon lekker verder daar. Gewoon mooie dingen maken. Kost wel wat meer tijd.
Dat is de zuidertoren van de Dom van keulen ,dat ding heeft er van 1530 tot aan de 19e eeuw er zo bijgestaan:quote:
beter ga je gewoon die treins mod voor minecraft installeren!quote:Op zondag 9 september 2012 21:00 schreef tuut-chips het volgende:
Iedereen die Train Sim 2012 heeft krijgt Train Sim 2013 GRATIS
AWWWW YEAAAAAAAH
Link danquote:Op zondag 9 september 2012 21:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
beter ga je gewoon die treins mod voor minecraft installeren!
quote:Op zondag 9 september 2012 22:57 schreef vogelkooi het volgende:
Mooie spiegel! nieuwe snapshot.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 september 2012 22:57 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
BOBBER HEEFT HET KAPOT GEMAAKT.quote:Op zondag 9 september 2012 18:12 schreef SosuaCafe het volgende:
Ah aldie heeft een jaar betaald. Ik rommel gewoon lekker verder daar. Gewoon mooie dingen maken. Kost wel wat meer tijd.
dat is al zo sinds railworks 1 op de markt is.. RW1 -> gratis upgrade naar RW2 -> gratis upgrade naar RW3 (Train sim 2012) en nu deze weer..quote:Op zondag 9 september 2012 21:00 schreef tuut-chips het volgende:
Iedereen die Train Sim 2012 heeft krijgt Train Sim 2013 GRATIS
AWWWW YEAAAAAAAH
Hahaquote:Op zondag 9 september 2012 22:57 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Pas op mc forum aan dat ze ook een cake is a lie sign moeten vindenquote:Op maandag 10 september 2012 09:07 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh en trouwens het 4e filmpje van de map
alleen jouw grot en trap zijn ze nog niet tegengekomen.
Misschien ooit een keer. Maar nu geen zin in nog.quote:Op maandag 10 september 2012 09:54 schreef drumstickNL het volgende:
Maurice ga mijn idee bouwen dan.
Neh, dan lijkt het net of het heel speciaal is.quote:Op maandag 10 september 2012 09:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Pas op mc forum aan dat ze ook een cake is a lie sign moeten vinden
Oh stop it youquote:
quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 17:54 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
50.000 people used to live here, now it's a ghost town.
A boot to the head!quote:Op maandag 10 september 2012 12:54 schreef Ame_thyst het volgende:
yep, ik mine nog steeds naar diamonds. Ohja en die boot
End of life. Hij is met een spacegame bezig.quote:Op maandag 10 september 2012 16:02 schreef Mordecai het volgende:
Gaan ze Terraria toch nog updaten? ;o
Waz deze dan?twitter:Terraria_Logic twitterde op maandag 10-09-2012 om 16:00:28Something big is coming to #Terraria… what do you think we'll be revealing tomorrow? http://t.co/DIJpWVXH reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Pm me ff wat je kwijt bent.quote:Op maandag 10 september 2012 17:56 schreef TJV het volgende:
Hallon, mijn naam is Tom en ik vraag me af welke knuppel /killall gedaan heeft.
Was nodig omdat er 100.000 creepers e.d rondliepen. Even een vleesetende bacterie losgelaten.quote:Op maandag 10 september 2012 19:07 schreef shaderon het volgende:
Sosua heeft tom zijn stadje uitgemoord![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
M'n pa zat een keer vast tussen de schuifdeuren van een koploper toen hij met m'n broer een retourtje amsterdam deedquote:Op maandag 10 september 2012 21:14 schreef vogelkooi het volgende:
Fappen doe ik altijd tussen die schuifdeuren, ik kick op lawaai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |