quote:
Dat is dezelfde toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doen er nou twee belgische chinezen mee?
Ho's before bro's is blijkbaar zijn gezegdequote:
Ja je hebt gelijk, maar het is best grappig als je er over nadenktquote:Op donderdag 6 september 2012 21:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja weet niet zeker hoor, vind belgen uit elkaar houden lastig.
Volgens mij wel ja. Hij wil gewoon neuken.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:01 schreef Chai het volgende:
Die broer die hem niet wilde helpen met zijn tasje was toch diegene die wel de sleutel voor TEss haalde?
Gewoon in het water keilenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom 1 munt ? ik zou heel die schaal leeghalen.
Die komen dan tot de schokkende conclusie dat de Belgen vaak complotten smeden.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Knipping & Knippen duiken hier vast in binnenkort
tegen hun goestingquote:Op donderdag 6 september 2012 21:03 schreef Baszh het volgende:
Turnsters die dingen tegen hun zin moeten doen
Wel voldoende amplitude?quote:
Een touwtrap of een houten trap?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:04 schreef Baszh het volgende:
Nice, gaat ie goede trappen uitdelen?
Ja dat zei je alquote:Op donderdag 6 september 2012 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom 1 munt ? ik zou heel die bak leeghalen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom 1 munt ? ik zou heel die schaal leeghalen.
Zal wel niet mogen denkquote:Op donderdag 6 september 2012 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom 1 munt ? ik zou heel die bak leeghalen.
ZEKUR WETUH!quote:
Dat is wel zo makkelijk voor de facturering.quote:
Straks op het winaarseiland.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand wel een pakje kaarten meegenomen.
Het zijn Belgen, dus dan weet je het wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als kamp stem je toch als eerste 1 van de broers eruit ?
Zodat je ze niet meer uit elkaar hoeft te houden?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als kamp stem je toch als eerste 1 van de broers eruit ?
Nee, niet gezien.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:10 schreef Greys het volgende:
Ik heb heul die Paul Turner niet zien zwemmen, klopt dat?Nee zeker?
En de fiches dan? Wel en beetje zwaar om mee te nemen...quote:Op donderdag 6 september 2012 21:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand wel een pakje kaarten meegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |