Zie dat maar eens te kopen in de jungle!quote:Op donderdag 6 september 2012 20:46 schreef donald_dick het volgende:
ik jank ook altijd als ik ongesteld ben.
Kopen vrouwen dan sneller libresse ofzo?
In noord korea hadden ze ook geimporteerde tampons, maar ook wattenzakjes om het op te vangenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie dat maar eens te kopen in de jungle!
Hier alvast een picquote:Op donderdag 6 september 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Pas even de tijd in de OP aan als je wil Dickie
oh my! Ik zou het eerste vliegtuig terugnemenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie dat maar eens te kopen in de jungle!
donequote:Op donderdag 6 september 2012 20:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hier alvast een pic
[ afbeelding ]
je had wat anders verwacht? dat ik hier als man ben is al raarquote:
Homoquote:Op donderdag 6 september 2012 20:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je had wat anders verwacht? dat ik hier als man ben is al raar
dat dacht mijn vriendin ook in het beginquote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ert__vierling__.html chinese moeder kan 4ling niet uit elkaar houdenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
Ter compensatie maandag een vrouwelijke vierling voor de mannen om te kijken.
Inderdaad. Laat je eens je vrouwelijke kant zien is het weer niet goed.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat dacht mijn vriendin ook in het begindie vnd het vreemd dat ik sex in the city keek
Oh ja ik las het alquote:Op donderdag 6 september 2012 20:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ert__vierling__.html chinese moeder kan 4ling niet uit elkaar houden
het is zo vals....quote:
nederlandse vrouwen zijn gewoon grootquote:Op donderdag 6 september 2012 20:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hij is klein zeg! Houden vrouwen ook niet van (lees ik...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |