Vraagprijs was ik vergeten. Het is absoluut geen veredelde poncho, dit lijkt zo op de foto misschien. Morgen maak ik even goede fotos dan kan je zien hoe die valt.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Vraagprijs is verplicht. Al vraag ik me af of je iets krijgt voor die veredelde poncho.
Geen idee, het is dan ook een zomer/herfst jas. Met 10+ graden is het niet lekker om een dikke jas en een trui aan te hebben....quote:Op zondag 9 september 2012 12:30 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Het "jasje" ziet er wel heel dun en vormloos uit, van wat voor stof is het gemaakt?
Was trouwens Nylonquote:Op zondag 9 september 2012 12:30 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Het "jasje" ziet er wel heel dun en vormloos uit, van wat voor stof is het gemaakt?
Ja het is een echte jas en de kleir is niet vreemd maar apart, iets waar dit merk ook om bekend staat.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:45 schreef Lesnar het volgende:
Is dit een echte jas, ziet er namelijk wat vormloos uit. Ook de kleur ismwat vreemd.
Thnx! Zondagschop ¤ 130,00quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:25 schreef Housekeeper het volgende:
Notes uitgedeeld en topic geschoond
Deze jas is 100% echt, het bod staat dan ook. Ik weet niet of de deal met die andere jongen nog doorgaat hij zou namelijk geld overmaken. Ik hou je op de hoogte!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:04 schreef Lesnar het volgende:
Als deze jas echt is, bied ik 95 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |