Hij heeft niks meer van zich laten horen... PM!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:04 schreef Lesnar het volgende:
Als deze jas echt is, bied ik 95 euro.
Ik zie dat het een L is, dat is voor mij te groot.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:57 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Hij heeft niks meer van zich laten horen... PM!
Oke, jammer!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:14 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Ik zie dat het een L is, dat is voor mij te groot.
Welk jaar weet ik niet meer maar is al wel wat jaartjes oud. Geen voering.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:01 schreef Sosa het volgende:
cool hee, dat meekleuren..
uit welk jaar collectie? zit er nog een voering in?
Kan ik eventueel voor je opzoeken als je je Art.nr hier typt (binnekant van de jas, bij het care-label ter hoogte van je middel)quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:20 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Welk jaar weet ik niet meer maar is al wel wat jaartjes oud. Geen voering.
Het eerste deel van het artikelnummer is 37. Dat geeft t jaar aan toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:47 schreef Modjopower het volgende:
[..]
Kan ik eventueel voor je opzoeken als je je Art.nr hier typt (binnekant van de jas, bij het care-label ter hoogte van je middel)
Oke, bedankt. Al een paar jaartjes oud dus. Hij is wel Made in Italy.quote:
Hij is ook ovb verkocht. Alles is afgesproken wacht alleen nog op t geld. (Tenzij ik keihard getrolled word maar dat terzijde)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:19 schreef Elvander het volgende:
10 jaar oud en 125 geboden op MP, nou ik zou het wel weten: direct verkopen die oude jas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |