kan niet, ben met de otoquote:
sneller zijn dikkequote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nuchter blijven op de meet
Met lengte bedoel ik dieptequote:Op donderdag 6 september 2012 20:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ook diepte. Ze zeggen dat het ongeveer 18/19 cm diep is.
Ah okequote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Met lengte bedoel ik diepte
*geeft knuffel*quote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef Heatseeker het volgende:
Bleeegh schijt dag vandaag en de komende 2 dagen ook.
Ik wil een knuffel.
ik ga dan nakateren mang, en sowieso rijdt Krul mee en misschien nog anderen, ik ben verantwoordelijkquote:
* Snowbells geeft knuffel en een kopje theequote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef Heatseeker het volgende:
Ik wil een knuffel.
* wietparkiet Geeft papa beer een knuffelquote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef Heatseeker het volgende:
Ik wil een knuffel.
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef Heatseeker het volgende:
Ik wil een knuffel.
Kom hier bebequote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef Heatseeker het volgende:
Ik wil een knuffel.
Oh das wel kut danquote:Op donderdag 6 september 2012 20:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ga dan nakateren mang, en sowieso rijdt Krul mee en misschien nog anderen, ik ben verantwoordelijk
tijd voor een tc?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef Heatseeker het volgende:
Ik wil een knuffel.
Stiekem hebben alle fokkers een micro penisquote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah okemaar de fokkers met hun 30 cm komen dus niet ver
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |