SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Die staat standaard bij Chelsea, waar je dan tegen speelt.quote:
Ja, tegen een 5-2-2-1 Braziliaans teamquote:Op donderdag 6 september 2012 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
Klaas wint ondertussen even met 9-0.
[..]
Die staat standaard bij Chelsea, waar je dan tegen speelt.
Dat is echt te kansloos voor woordenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja héhéquote:Op donderdag 6 september 2012 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is echt te kansloos voor woorden
Ik lees dit nu pasquote:Op donderdag 6 september 2012 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De Tank heeft een vast contractquote:Op donderdag 6 september 2012 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Tank is al even weg bij Chelsea.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De Tank heeft een vast contract
Nee man, jong talentjequote:Op donderdag 6 september 2012 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Tank is al even weg bij Chelsea.
Heb ik ook, alleen heeft hij de naam van een Arsenal speler dus niemand heeft het door. Al stel ik hem meestal niet opquote:Op donderdag 6 september 2012 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ga straks de stad in, maar mijn vriendjes moeten werken tot pak hem beet half 11 bij de heijn albert dus zit ik nog even thuis in mijn eentjequote:Op donderdag 6 september 2012 20:06 schreef Thorb het volgende:
Mathijs ga je zometeen nou bier drinken of clubben
Eckte bazen doen het allebeiquote:Op donderdag 6 september 2012 20:06 schreef Thorb het volgende:
Mathijs ga je zometeen nou bier drinken of clubben
Je weet dat jou speler Speler1 heet als je hem in een friendly gebruikt he? En niet de naam die jij hem geeft heeft.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ik ook, alleen heeft hij de naam van een Arsenal speler dus niemand heeft het door. Al stel ik hem meestal niet op
Als je een pro aanmaakt staat hij automatisch bij je team.
Verzin da neen bijnaam die nog niet is ingenomen door een andere (ex) Chelsea spelerquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je weet dat jou speler Speler1 heet als je hem in een friendly gebruikt he? En niet de naam die jij hem geeft heeft.
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verzin da neen bijnaam die nog niet is ingenomen door een andere (ex) Chelsea speler
Insinueer jij nu dat ik geen 'eckte' baas ben?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Eckte bazen doen het allebei.
Ja maar hij staat achterin he.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je weet dat jou speler Speler1 heet als je hem in een friendly gebruikt he? En niet de naam die jij hem geeft heeft.
In principe wel, ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Insinueer jij nu dat ik geen 'eckte' baas ben?
Oppassenquote:
Nee ik doe liever een krantenwijkje.quote:
Jij mag niet eens alcohol door zowel je geloof als je leeftijd dus probeer er dan ook niet over mee te pratenquote:
Die is goedquote:Op donderdag 6 september 2012 20:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee ik doe liever een krantenwijkje.
Ahahahahahahh wtf is dit dan? Denk je dat ik een moslim ben ofzo!?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij mag niet eens alcohol door zowel je geloof als je leeftijd dus probeer er dan ook niet over mee te praten
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ahahahahahahh wtf is dit dan? Denk je dat ik een moslim ben ofzo!?
En denk je dat ik nooit alcohol heb gedronken man?.
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gezien je gedrag denk ik dat je sinds je 9e aan zowel de drank als de drugs zit.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je nog nooit hebt gedronken?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Niks, maar hij denkt meteen dat ik dat nooit heb gedaanquote:Op donderdag 6 september 2012 20:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je nog nooit hebt gedronken?
In de cultuur die heerst op de straten is dat niet stoer.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je nog nooit hebt gedronken?
Trieste bolusquote:
Geen corona klappenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In de cultuur die heerst op de straten is dat niet stoer.
Ik denk dat het gebruik in de negen maanden voor z'n geboorte op z'n hoogtepunt was.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gezien je gedrag denk ik dat je sinds je 9e aan zowel de drank als de drugs zit.
ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bolus als in :
[ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ]
quote:
Matige troll 3/10quote:
doenquote:
Hodiihhquote:
Waarom post je eigenlijk in het Userfoto's topic als je nooit een foto post. Dat is net zoals in het fut topic posten en nooit fut spelenquote:
Goede vraag.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom post je eigenlijk in het Userfoto's topic als je nooit een foto post. Dat is net zoals in het fut topic posten en nooit fut spelen
wel goed uitzoeken dan allemaal manquote:Op donderdag 6 september 2012 20:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Even kijken of ik in februari kan instromen. Maar heb last van faalangst denk ik.
Oh snap, ik ben gepakt!quote:Op donderdag 6 september 2012 20:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom post je eigenlijk in het Userfoto's topic als je nooit een foto post. Dat is net zoals in het fut topic posten en nooit fut spelen
he jij bent de psycho in spe help hem danquote:Op donderdag 6 september 2012 20:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel goed uitzoeken dan allemaal manals je daar last van hebt zal in feb beginnen en meer moeten doen niet helpen.
hoeren neuken nooit meer werkenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
he jij bent de psycho in spe help hem dan
Ik wil wel clubben
Omdat het kanquote:Op donderdag 6 september 2012 20:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dan start in een nieuwe klas..... Niet dat je een hele periode moet inhalen.....quote:Op donderdag 6 september 2012 20:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel goed uitzoeken dan allemaal manals je daar last van hebt zal in feb beginnen en meer moeten doen niet helpen.
Niet meer feunen met stijnquote:Op donderdag 6 september 2012 20:23 schreef Kamikazie het volgende:
Rijst je kunt nu nog beginnen hoor
Ik ben ook snel overgestapt naar chillburg omdat maastricht echt een tering stad is
op de uni kan je als gaststudent inschrijven en kan je een paar vakken volgen. Misschien dat je zoiets vergelijkbaars op het hbo kunt doen. kan je behalve het niveau checken er gelijk achter komen of het wel leuk/interessant isquote:Op donderdag 6 september 2012 20:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dan start in een nieuwe klas..... Niet dat je een hele periode moet inhalen.....![]()
Maar ik weet niet of ik het niveau aan kan. Is al een paar jaar geleden sinds ik mijn Havo heb behaald.
Ja ach, ik zit met allemaal duitsers en die praten duits.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet meer feunen met stijn
zal niks positiefs wezen ;pquote:Op donderdag 6 september 2012 20:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daar neem ik geen genoegen mee natuurlijk. Er is vast wel een achterliggende reden...
haha oke thanks ik zal het even vragen bij Inhollandquote:Op donderdag 6 september 2012 20:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
op de uni kan je als gaststudent inschrijven en kan je een paar vakken volgen. Misschien dat je zoiets vergelijkbaars op het hbo kunt doen. kan je behalve het niveau checken er gelijk achter komen of het wel leuk/interessant is
Je bent serieus overgestaptquote:Op donderdag 6 september 2012 20:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ach, ik zit met allemaal duitsers en die praten duits.
En was kei veel verplichte aanwezigheid, dus ben snel gewisseld
In totaal 3 dagen in maastricht geweest dat dan weer wel![]()
GjE speelt ook nooit FUT,. Kortom: hij is nutteloos bezigquote:Op donderdag 6 september 2012 20:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Yes ik wachtte al op iemand die de voorzet zou omzetten in een assist. Ik gokte op Rijst of misschien Mathijs omdat hij altijd geil is op de goal maar het is toch weer de veteraanquote:Op donderdag 6 september 2012 20:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
GjE speelt ook nooit FUT,. Kortom: hij is nutteloos bezig
Jaquote:
Heb m gekocht, voor 83.5K er op gezet. Winst doneer ik aan jou.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
Spelers op PS3, er staat een 5-2-2-1 Ibrahimovic PSG voor 70k op, 15k op te pakken, maar ik heb de coins niet!
Timing.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb m gekocht, voor 83.5K er op gezet. Winst doneer ik aan jou.
Als n0ir tegen geluid heeft gespeeld?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:30 schreef Kamikazie het volgende:
MAAR GAAN WE NOU NOG CLUBS DOEN THORBEN?
Zie boven jequote:Op donderdag 6 september 2012 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
Toefjes heeft 'm gekocht en eropgezet voor 83k.
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Timing.Haha, nee die winst hoeft niet joh. Jij koopt 'm toch.
Hm, duurt nog zeker half uur. Als Rijst komt en jij ook kunnen we alvast wat puntjes pakken.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als n0ir tegen geluid heeft gespeeld?
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:32 schreef Joodnl het volgende:
Zoooooo.... 27 en 28 spetember vrije dag genomen en is goedgekeurd!
Laat fifa13 maar op de deurmat vallen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:32 schreef Joodnl het volgende:
![]()
![]()
En het vrouwtje en de kindertjes voor 2 dagen in het hotel gestopt? Of ga je zelf met je ps3 en een tv richting hotel?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:32 schreef Joodnl het volgende:
![]()
![]()
Dedication to the maxquote:Op donderdag 6 september 2012 20:32 schreef Joodnl het volgende:
![]()
![]()
controller ja?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef Toefjes het volgende:
Heb nog 3 weken vrij staan dit jaar. Misschien dat ik 2 weekjes in oktober pak. Gure dagen, warm vest aan, en controller in de hand
Vrouwtje is gewoon aan het werk...quote:Op donderdag 6 september 2012 20:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
En het vrouwtje en de kindertjes voor 2 dagen in het hotel gestopt? Of ga je zelf met je ps3 en een tv richting hotel?
Ah je laat je zoon matchcoins farmenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:35 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Vrouwtje is gewoon aan het werk...
Oudste zoon gaat naar school.. tot 15.15uur, maar daarna hoeft hij mij niet lastig te vallen.... (ligt ook een Fifa13 voor hem in de brievenbus
En me jongste zoon gaat gewoon naar de kinderopvang die 2 dagen hehehehe
quote:[b]Op donderdag 6 september 2012 20:35 schreef Joodnl
En me jongste zoon gaat gewoon naar de kinderopvang die 2 dagen hehehehe
Hij mag coins gaan sparen...en spelen voor coins....en dan hevel ik het wel weer over.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah je laat je zoon matchcoins farmen
Tilburg is fijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:23 schreef Kamikazie het volgende:
Rijst je kunt nu nog beginnen hoor
Ik ben ook snel overgestapt naar chillburg omdat maastricht echt een tering stad is
Ik ga eerst effe tegen geluids voor toernooi dan kom ik ookquote:Op donderdag 6 september 2012 20:40 schreef Kamikazie het volgende:
Die ons nu een figuurlijk mes in de rug steekt door niet te komen opdagen
Je hebt hem die link van fuckedhard18 Mia gegeven?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
N0ir mijn pa is even aan het downloaden en dat duurt ongeveer een kwartiertje dus je moet even wachten.
Kloptquote:Op donderdag 6 september 2012 20:48 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je hebt hem die link van fuckedhard18 Mia gegeven?
Baas.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:32 schreef Joodnl het volgende:
![]()
![]()
Nu je het zegtquote:Op donderdag 6 september 2012 21:14 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die die naam grappig vind ?
Jongentje toch!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ongelooflijk wat een falend spel dit.
SUKKEL wat doe je we moesten verlengen en penals!!!!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ongelooflijk wat een falend spel dit.
Ja jij drukte nergens op falende kuthomoquote:Op donderdag 6 september 2012 21:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
Shit, Noir wat gebeurde er!?
IK VERGAT TE DRUKKENquote:Op donderdag 6 september 2012 21:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
SUKKEL wat doe je we moesten verlengen en penals!!!!
Nee opdonderen, kom op zeg.quote:
quote:
Jawel, jij wil niet doorspelen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee opdonderen, kom op zeg.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel, jij wil niet doorspelen.
Jammer....
Finale : Pascal08-n0ir
Wat vindt u van de benzineprijzen?quote:
Wat jij wil is niet relevant. Meerderheid kiest.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik wil gewoon opnieuw het potje doen, maar dat word genegeerd.
Je bent gewoon bang.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dus omdat ik even die 15 seconden niet keek en dus niet drukte mag N0ir maar gewoon door? Ja joh triest.
Jonge we doen em opnieuw maar als ik verlies ga ik wel lekker huilen als een babyquote:Op donderdag 6 september 2012 21:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik keek toch naar FOK! Kneusquote:Op donderdag 6 september 2012 21:19 schreef Dudeweiser het volgende:
vergeten te drukken______________! Wat een tyfusexcuus, je was gewoon bang om te verliezen
Ja wel een zieke pot inderdaadquote:Op donderdag 6 september 2012 21:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
Jonge we doen em opnieuw maar als ik verlies ga ik wel lekker huilen als een baby
Vond het wel een 'episch' potje![]()
![]()
Wind je niet zo op gekkie.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik keek toch naar FOK! Kneus.
Denk je nou echt dat ik niet durf te spelen ofzo, kom op man.
ja ik snap ook wel dat je gelijk weer het topic gaat checken maar wtf let gewoon effe op snotaapquote:Op donderdag 6 september 2012 21:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
wat een onzin, je bent bezig met een potje, gelijkspel en je weet dat je moet gaan kiezenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
okquote:
Dat is wel echt zo..quote:
Nee, want normaal is dat nooit na een wedstrijd dus ik dacht er niet aan.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een onzin, je bent bezig met een potje, gelijkspel en je weet dat je moet gaan kiezen
ik ben inderdaad perfect.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, want normaal is dat nooit na een wedstrijd dus ik dacht er niet aan.
Alsof jij altijd maar oplet en alles goed doet. Jij bent wel perfect man!
Ga weg joh.
wordt*quote:Op donderdag 6 september 2012 21:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
Maar wat jij vind boeit me geen ene balzak.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:22 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind dat cr00kk een 1-0 voorsprong krijgt.
quote:
Je hebt het steeds over anussen, penissen en nu over balzak. Vaak in combinatie met een penetratie. Ben je homoseksueel?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Maar wat jij vind boeit me geen ene balzak.
Als ik je corrigeer weet je dat het foute boel is, maar ja dat wisten we bij jou al langer he ....quote:
vindt*quote:Op donderdag 6 september 2012 21:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Maar wat jij vind boeit me geen ene balzak.
Retorische vraag?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt het steeds over anussen, penissen en nu over balzak. Vaak in combinatie met een penetratie. Ben je homoseksueel?
Nee.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt het steeds over anussen, penissen en nu over balzak. Vaak in combinatie met een penetratie. Ben je homoseksueel?
Enige zelfreflectie is bij jou ook altijd zoek he....quote:Op donderdag 6 september 2012 21:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Triest hoe jullie nu ook weer doen zeg.
moet jij zeggenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Triest hoe jullie nu ook weer doen zeg.
inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:29 schreef Tim86 het volgende:
Als je het goed wil doen dan scoort Geluid er ff 3 voor rust, dan crook na rust 3 en doe je alsnog die verlenging
Jij hebt dan ook TOTY Benzema in een silver team.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een boos berichtje: "benzema abuse "
vooral geluid met zijn onzin.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:33 schreef marcie216 het volgende:
Weer terug van een ruzie.
Kamikazie en Geluid, jullie beffen en squirten heel het topic vol man
Kamikazie reageert op elk ding, niet nodig. Allemaal om geluid op te fokken. En verder gaat hij ook verbeteren, terwijl hij het zelf irritant vindt als hij verbeterd wordt.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vooral geluid met zijn onzin.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:01 schreef Toefjes het volgende:
Als PSG Ibra niet verkoopt geef ik hem gewoon een +10 kaart.
Ja, maar die ander had 11 gouden, dus hij mag niet zeurenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook TOTY Benzema in een silver team.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kamikazie reageert op elk ding, niet nodig. Allemaal om geluid op te fokken. En verder gaat hij ook verbeteren, terwijl hij het zelf irritant vindt als hij verbeterd wordt.
Niets, stoer doen tegen je vrienden. Maar dat gaat voor jou natuurlijk ook niet echt op.quote:
Dat maakt wel wat goed jaquote:Op donderdag 6 september 2012 21:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar die ander had 11 gouden, dus hij mag niet zeuren
LULHANNES!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kamikazie reageert op elk ding, niet nodig. Allemaal om geluid op te fokken. En verder gaat hij ook verbeteren, terwijl hij het zelf irritant vindt als hij verbeterd wordt.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niets, stoer doen tegen je vrienden. Maar dat gaat voor jou natuurlijk ook niet echt op. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niets, stoer doen tegen je vrienden. Maar dat gaat voor jou natuurlijk ook niet echt op. [ afbeelding ]
Jep. Ctrl - F5 maar eens en kijk naar je eigen plaatje.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Funnyjunk kan je niet hotlinken...?
Doet het nog steedsquote:Op donderdag 6 september 2012 21:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jep. Ctrl - F5 maar eens en kijk naar je eigen plaatje.
Als andere dat ook niet zouden doen...quote:Op donderdag 6 september 2012 21:35 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Hou op. Gewoon niet mee bemoeien.
Ben al stoer genoeg!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Doet het nog steeds![]()
Maar goed;
Ba dum tss.
[ afbeelding ]
Ik zie hem ook niet hoor?quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
HIER LINDGREN.
Beetje mij de schuld geven.
Zeg jij met 0 puntenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat, de wedstrijd voor de derde en vierde plek?
Jonge we hebben al 2 winst en 1 gelijk en deze gaan we ook winnenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:45 schreef n0ir het volgende:
ik kom clubs doen niet beginnen zonder mij
Doet toch ook niemand.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Als andere dat ook niet zouden doen...
Ga jij eens weg man. Als VDM aan het trollen is en vervelend aan het doen is vind ik het echt 10x minder erg. Ik weet niet of je dit nou grappig vindt ofzo?quote:
Er reageren genoeg mensen hier. Tegen geluidsysteem, werd 'noir is door' 3x geqoute. toen 'dit' ook 3x.quote:
Boy, let op je spelfouten, hij gaat ze sowieso weer verbeterenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ga jij eens weg man. Als VDM aan het trollen is en vervelend aan het doen is vind ik het echt 10x minder erg. Ik weet niet of je dit nou grappig vind ofzo?
80 miljoen. Ik moet nog alleen die + muziek erop zetten en ik heb platinumquote:Op donderdag 6 september 2012 21:49 schreef marcie216 het volgende:
Hoeveel club value moest je hebben voor die trofee? En ik koop nu spelers voor 300, maar dat doe ik via de webapp. Als ik dat bedrag haal, hoe krijg ik die trofee dan, is alleen inloggen op de console genoeg?
Nee joh, alleen 6 gozers komen ineens samenspannen. Verder bemoeide niemand zich ermee!quote:
Daarom meestal zijn het er meer.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee joh, alleen 6 gozers komen ineens samenspannen. Verder bemoeide niemand zich ermee!
80quote:Op donderdag 6 september 2012 21:50 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
80 miljoen. Ik moet nog alleen die + muziek erop zetten en ik heb platinum
Tja, op dit moment let ik niet echt op spelfoutenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Boy, let op je spelfouten, hij gaat ze sowieso weer verbeteren
Ja behalve de 2 die ik net opnoemde.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
80?
Godver dat is tyfus veel. En heb je alle andere trofeen gehaald?
Het is een grote samenzwering tegen jou!!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee joh, alleen 6 gozers komen ineens samenspannen. Verder bemoeide niemand zich ermee!
Baasquote:Op donderdag 6 september 2012 21:51 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja behalve de 2 die ik net opnoemde.
Gast ik had met mijn sub-accounts al na een maandje 85 :")quote:Op donderdag 6 september 2012 21:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
80?
Godver dat is tyfus veel. En heb je alle andere trofeen gehaald?
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
80 miljoen club value is niks, ik heb 257 miljoen club value en vorig jaar had ik boven de 500 miljoen. Toen stond ik in de top 100, nu niet
Gast vergroot je internet penis nog meer hier.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gast ik had met mijn sub-accounts al na een maandje 85 :")
80 miljoen club value is niks, ik heb 257 miljoen club value en vorig jaar had ik boven de 500 miljoen. Toen stond ik in de top 100, nu niet
Ik ben 1er hoogste nu , uit mijn vriendenlijstquote:Op donderdag 6 september 2012 21:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja.quote:
Bedankt.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:56 schreef marcie216 het volgende:
Mensen hebben hier ziek grote penissen
3 vrienden?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ben 1er hoogste nu , uit mijn vriendenlijst
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat nou weer voor homo opmerking
ach, we hebben hier ook iemand die dolgraag constant anderen anaal vernederd wilt zien. Niks geks dus.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat nou weer voor homo opmerking
Misschien moeten ze is daten?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ach, we hebben hier ook iemand die dolgraag constant anderen anaal vernederd wilt zien. Niks geks dus.
'Constant' ook nog?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ach, we hebben hier ook iemand die dolgraag constant anderen anaal vernederd wilt zien. Niks geks dus.
eens*quote:Op donderdag 6 september 2012 21:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Misschien moeten ze is daten?
als dat mag van de wederzijdse ouders zou het mogelijk moeten zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 21:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Misschien moeten ze is daten?
Jongens die hihi tikken zijn helemaal verdachtquote:Op donderdag 6 september 2012 21:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
'Constant' ook nog?
Heb écht 1x naar Rijst die DM gestuurd met dat van Eto'o, maar dat doe ik dus 'constant' mwihihi.
Volgens mij wordt Marcie216 binnenkort anaal vernederd.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jongens die hihi tikken zijn helemaal verdacht
Niet doorhebben dat ik dat expres deedquote:Op donderdag 6 september 2012 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jongens die hihi tikken zijn helemaal verdacht
stuk of 60 denk ik. Jij staat er volgens mij ook tussen, en Lindgren, maar kan ook ander account zijn.quote:
hihi staat gelijk aan giebelen. Laat dat maar aan de vrouwen over.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat ik dat expres deed.
Tevens 'tikken' aardig veel jongens dat.
1 op de 10 schijnt dan ook homo te zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
+ ik het niet heel erg op buitenlanders heb.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:00 schreef poker4lifee het volgende:
denk dat Marcie te oud voor hem is
Ik ken gelukkig niemand die datquote:Op donderdag 6 september 2012 22:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Typisch, jij staat niet bij mijn vriendenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
stuk of 60 denk ik. Jij staat er volgens mij ook tussen, en Lindgren, maar kan ook ander account zijn.
Damn man, je slaat wel door in dat eerste.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
+ ik het niet heel erg op buitenlanders heb.
En sowieso nohomo.
Dit is 1 op 1.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jongens, dit is niet meer 1 op de 10
Waar heb je deze getallen vandaan gehaald? Bron?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
1 op de 10 schijnt dan ook homo te zijn.
Algemeen bekendquote:Op donderdag 6 september 2012 22:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waar heb je deze getallen vandaan gehaald? Bron?.
:$$ hihiquote:Op donderdag 6 september 2012 22:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit is 1 op 1.
Of is er nog iemand die uit de kast moet komen?
Algemene ontwikkeling.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waar heb je deze getallen vandaan gehaald? Bron?.
Oh dan heb je me gewist.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Typisch, jij staat niet bij mijn vrienden
Niks?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Damn man, je slaat wel door in dat eerste.
Wat heeft GS je misdaan
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
Oh ik dacht 1 op de 10 die 'hihi' zeggen.
Pff kap toch eens over die buitenlanders joh..Ze zijn ook goed voor een hoop nuttige zaken.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
+ ik het niet heel erg op buitenlanders heb.
En sowieso nohomo.
Je bent zo dom als je je voordoet dusquote:Op donderdag 6 september 2012 22:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
Oh ik dacht 1 op de 10 die 'hihi' zeggen.
En dan over mijn gifje zeggen dat hij oud wasquote:Op donderdag 6 september 2012 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pff kap toch eens over die buitenlanders joh..Ze zijn ook goed voor een hoop nuttige zaken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pff kap toch eens over die buitenlanders joh..Ze zijn ook goed voor een hoop nuttige zaken.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Niks?
Ik zeg alleen dat ik het niet zo heel erg op buitenlanders heb. Niks tegen geluid. Aardige kerel lijkt mij.
Ik maakte alleen mijn punt duidelijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En dan over mijn gifje zeggen dat hij oud was
Nou oke, touchéquote:Op donderdag 6 september 2012 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik maakte alleen mijn punt duidelijk.
Deze kende ik niet.. En ik ken zo ongeveer het hele interweps.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En dan over mijn gifje zeggen dat hij oud was
Het is wel degelijk een oudje!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Deze kende ik niet.. En ik ken zo ongeveer het hele interweps.
Die is echt oud, beter opletten op het wereldwijdeweb de volgende keerquote:Op donderdag 6 september 2012 22:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kwam hem net tegen in Funny links, pics & clips - #117 Dat ene knopje dus. Gebruik hemquote:Op donderdag 6 september 2012 22:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ruzie?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:15 schreef Kamikazie het volgende:
O o o jongens toch!
Wat een geruzie weer!
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:17 schreef Vijf_voor het volgende:
Een geit wordt van een mens toch niet zwanger?
Dat zou wel jouw spelling verklaren.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, ik ben Marokkaans en jullie lokken mij overduidelijk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |