SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Die staat standaard bij Chelsea, waar je dan tegen speelt.quote:
Ja, tegen een 5-2-2-1 Braziliaans teamquote:Op donderdag 6 september 2012 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
Klaas wint ondertussen even met 9-0.
[..]
Die staat standaard bij Chelsea, waar je dan tegen speelt.
Dat is echt te kansloos voor woordenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja héhéquote:Op donderdag 6 september 2012 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is echt te kansloos voor woorden
Ik lees dit nu pasquote:Op donderdag 6 september 2012 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De Tank heeft een vast contractquote:Op donderdag 6 september 2012 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Tank is al even weg bij Chelsea.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De Tank heeft een vast contract
Nee man, jong talentjequote:Op donderdag 6 september 2012 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Tank is al even weg bij Chelsea.
Heb ik ook, alleen heeft hij de naam van een Arsenal speler dus niemand heeft het door. Al stel ik hem meestal niet opquote:Op donderdag 6 september 2012 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ga straks de stad in, maar mijn vriendjes moeten werken tot pak hem beet half 11 bij de heijn albert dus zit ik nog even thuis in mijn eentjequote:Op donderdag 6 september 2012 20:06 schreef Thorb het volgende:
Mathijs ga je zometeen nou bier drinken of clubben
Eckte bazen doen het allebeiquote:Op donderdag 6 september 2012 20:06 schreef Thorb het volgende:
Mathijs ga je zometeen nou bier drinken of clubben
Je weet dat jou speler Speler1 heet als je hem in een friendly gebruikt he? En niet de naam die jij hem geeft heeft.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ik ook, alleen heeft hij de naam van een Arsenal speler dus niemand heeft het door. Al stel ik hem meestal niet op
Als je een pro aanmaakt staat hij automatisch bij je team.
Verzin da neen bijnaam die nog niet is ingenomen door een andere (ex) Chelsea spelerquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je weet dat jou speler Speler1 heet als je hem in een friendly gebruikt he? En niet de naam die jij hem geeft heeft.
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verzin da neen bijnaam die nog niet is ingenomen door een andere (ex) Chelsea speler
Insinueer jij nu dat ik geen 'eckte' baas ben?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Eckte bazen doen het allebei.
Ja maar hij staat achterin he.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je weet dat jou speler Speler1 heet als je hem in een friendly gebruikt he? En niet de naam die jij hem geeft heeft.
In principe wel, ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Insinueer jij nu dat ik geen 'eckte' baas ben?
Oppassenquote:
Nee ik doe liever een krantenwijkje.quote:
Jij mag niet eens alcohol door zowel je geloof als je leeftijd dus probeer er dan ook niet over mee te pratenquote:
Die is goedquote:Op donderdag 6 september 2012 20:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee ik doe liever een krantenwijkje.
Ahahahahahahh wtf is dit dan? Denk je dat ik een moslim ben ofzo!?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij mag niet eens alcohol door zowel je geloof als je leeftijd dus probeer er dan ook niet over mee te praten
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ahahahahahahh wtf is dit dan? Denk je dat ik een moslim ben ofzo!?
En denk je dat ik nooit alcohol heb gedronken man?.
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gezien je gedrag denk ik dat je sinds je 9e aan zowel de drank als de drugs zit.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je nog nooit hebt gedronken?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Niks, maar hij denkt meteen dat ik dat nooit heb gedaanquote:Op donderdag 6 september 2012 20:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je nog nooit hebt gedronken?
In de cultuur die heerst op de straten is dat niet stoer.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je nog nooit hebt gedronken?
Trieste bolusquote:
Geen corona klappenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In de cultuur die heerst op de straten is dat niet stoer.
Ik denk dat het gebruik in de negen maanden voor z'n geboorte op z'n hoogtepunt was.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gezien je gedrag denk ik dat je sinds je 9e aan zowel de drank als de drugs zit.
ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bolus als in :
[ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |