Vreemd, hier werkt 'ie gewoon.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:28 schreef Cryothic het volgende:
Rammstein ist kaput! Althans, het plaatje.
Hier ookquote:Op donderdag 6 september 2012 16:28 schreef Cryothic het volgende:
Rammstein ist kaput! Althans, het plaatje.
Wat duurde lang? Ik zal even een nieuwe plaatje posten.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier ook
Duurde lang overigens
Het zal niet nog eens gebeuren.quote:
Misschien toch maar stout zijn dan.quote:
Voordat ik het topic in MyAT hadquote:Op donderdag 6 september 2012 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat duurde lang? Ik zal even een nieuwe plaatje posten.
Jaloersquote:Op donderdag 6 september 2012 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het staat stom
Zeau ik heb weekend
Ik moest toch n plaatje zoeken.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voordat ik het topic in MyAT had
[..]
Jaloers
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien toch maar stout zijn dan.
Jij kan ook gewoon even wachten.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan ook nog de OP editten hoor
En je plaatje doet het
Ik vind die foto's wel geil.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Yay de foto's staan er nogvictory
Geil wijf?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deed ik ook
Godver, nieuwe stagiaire denk ik. Damn
Hier zag ik alleen de bestandsnaam.quote:
Dit is een andere. Bij mij werkte hij op een gegeven moment ook niet meer.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hier zag ik alleen de bestandsnaam.
Maar na hem als link te openen in een andere tab laad ie hier nu ook weer
Ik ook en wou al heel lang de OP bepalen dus was vanmorgen helmaal van jippiequote:
Go for it!quote:
Laat haar maar even alle hoeken van het kantoor zien.quote:
Met mijn camera had ik dan 120 foto's kunnen nemen (theoretisch)quote:Op donderdag 6 september 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet. Heb er net 20 seconden gezien
Mwoah, zou ik wel willen jaquote:Op donderdag 6 september 2012 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat haar maar even alle hoeken van het kantoor zien.
Jij hebt ook altijd je camera paraat staan naast je ?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Met mijn camera had ik dan 120 foto's kunnen nemen (theoretisch)
Nee, idd... als ik m'n telefoon had moeten pakken e.d. had ik ook alleen een foto gehad van een leeg kantoorquote:Op donderdag 6 september 2012 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd je camera paraat staan naast je ?
Die ligt wel naast me, maar valt nogal op als ik die ineens pak om een foto te maken in een leeg kantoorquote:Op donderdag 6 september 2012 16:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, idd... als ik m'n telefoon had moeten pakken e.d. had ik ook alleen een foto gehad van een leeg kantoor
Zal ik even langskomenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, idd... als ik m'n telefoon had moeten pakken e.d. had ik ook alleen een foto gehad van een leeg kantoor
Ik kom zo jou kant wel op... wat wou je komen doen dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik even langskomen
oh wacht
Tot zoquote:Op donderdag 6 september 2012 16:45 schreef Cryothic het volgende:
Ik stap maar eens op de fiets... zalfje halen bij de aap-o-theek, en een pakje melk bij de supermarkt
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik kom zo jou kant wel op... wat wou je komen doen dan?
Op de foto?
Wist ik nietquote:Op donderdag 6 september 2012 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huggies bij de Action zijn goedkoper... werken net zo goed... 1 euro per pak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |