SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Before en after foto!!!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:55 schreef the_critic het volgende:
Nieuwe wielen zijn binnen. Bandjes en casette gemonteerd... Straks naar Den Haag voor Coldplay optreden en dan morgen de wieltjes eens testen! Ben erg benieuwd
gaan we regelenquote:
Ook op de mijne. Dit of Marathona.. nu hopen dat inschrijven lukt, en 10kg (of liever nog net iets meer) eraf moet ook nog in mijn schemaquote:Op donderdag 6 september 2012 15:12 schreef Pritt het volgende:
Trouwens, Marmotte staat ook op mijn schema. Nu hopen dat ik er in december op tijd bij ben.
Das een kwestie van smaak. Ik vind lage velgen veel mooier.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:00 schreef the_critic het volgende:
[..]
gaan we regelen
Had eerder 60mm velg, dus ziet er wel ff net iets minder uit, al zeg ik het zelf. Maar comfort en veiligheid maken dat ruimschoots goed. Pics volgen morgen!
Das waar... ikzelf kwijl van hoge velgen (heb zelfs nog ff getwijfeld om 80mm te nemen, maar destijds voor de 60 gegaan) Achja. Morgen mag iedereen een mening vormenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Das een kwestie van smaak. Ik vind lage velgen veel mooier.
Ik vind hoog ook mooi, maar 80 te hoog.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef the_critic het volgende:
[..]
Das waar... ikzelf kwijl van hoge velgen (heb zelfs nog ff getwijfeld om 80mm te nemen, maar destijds voor de 60 gegaan) Achja. Morgen mag iedereen een mening vormen
Loopt Marmotte zo snel vol in December dan? Had gehoopt wat later nog te kunnen beslissen of ik het aan zou kunnenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:00 schreef the_critic het volgende:
[..]
Ook op de mijne. Dit of Marathona.. nu hopen dat inschrijven lukt, en 10kg (of liever nog net iets meer) eraf moet ook nog in mijn schema
check de site even..quote:Op donderdag 6 september 2012 16:11 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Loopt Marmotte zo snel vol in December dan? Had gehoopt wat later nog te kunnen beslissen of ik het aan zou kunnen
jij hebt eens achter het net gevist?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:24 schreef the_critic het volgende:
[..]
check de site even..Ligt er meteen uit, zodra de inschrijving opent omdat iedereen een plekje wil. Is sneller vol/uitverkocht dan een optreden van Justin Bieber op de Tina fandag
En zo is het! Eigenlijk vind ik Mavic's GP40 of lage Ambrosio velgen nog steeds het aller mooist. Alleen zijn die wielen een stukje zwaarder dan die kant en klaar uit het rek wielen van tegenwoordig.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De test van fiets pas geleden was wel killing voor hoge wielen.. Komt er op neer dat je ze alleen voor de sier koopt, tenzij je je rondjes met een gemiddelde van 40+ aflegt. Rond de 30 was een laag setje zonda's gewoon sneller dan Zipps van 2000 euro
Ik hoop binnenkort met hulp van eentwee een setje lage wielen samen te stellen die rond de 1500 gram uitkomen. Iets meer dan Fulcrum R1s (15g) maar lijkt ook wel op een stuk minder ¤ uit te komenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:35 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En zo is het! Eigenlijk vind ik Mavic's GP40 of lage Ambrosio velgen nog steeds het aller mooist. Alleen zijn die wielen een stukje zwaarder dan die kant en klaar uit het rek wielen van tegenwoordig.
Ik weet niet wat je er voor over hebt, maar deze jongen bouwt leuke wielen, heb ik van meerdere gehoord.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop binnenkort met hulp van eentwee een setje lage wielen samen te stellen die rond de 1500 gram uitkomen. Iets meer dan Fulcrum R1s (15g) maar lijkt ook wel op een stuk minder ¤ uit te komenEn bovendien een setje waar niemand anders mee rijdt
Hou ons op de hoogte met specs en pics want niets mooiers dan een setje gave unieke wielen. Ik heb hier nog wel een puntgaaf nagel nieuw setje Campa Chorus naven liggen maar helaas zijn die 32 spaaks en niet geschikt om recht te spaken. (Ja ik weet dat Kaas het toch doet maar er zit verdomd weinig "vlees" op, dus dat doe ik maar niet.)quote:Op donderdag 6 september 2012 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop binnenkort met hulp van eentwee een setje lage wielen samen te stellen die rond de 1500 gram uitkomen. Iets meer dan Fulcrum R1s (15g) maar lijkt ook wel op een stuk minder ¤ uit te komenEn bovendien een setje waar niemand anders mee rijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |